گروه طراحی صنعتی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش در نظر دارد کارگاه آموزشی بین المللی در خصوص طراحی خدمات با موضوع «آیندۀ گردشگری، سناریو پردازی برای مدل‌های خدمات و کسب و کارهای نو» با حضور دو نفر از اساتید برجسته مدعو از دانشگاه برانشواگ آلمان برگزار نماید. 
این کارگاه در راستای برگزاری موفق دوره های آموزشی بین المللی در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران و استقبال دانشجویان داخلی و خارجی از این دوره ها و همچنین درخواست های اساتید برجسته دانشگاه های معتبر دنیا جهت برگزاری کارگاه های آموزشی، در روزهای 19 تا 23 اسفند ماه 1396 (10 تا 14 مارچ 2018) در سالن اجتماعات پردیس، برگزار می گردد.  
کارگاه بین المللی طراحی خدمات به صورت یک دوره فشرده پنج روزه به سرپرستی علمی دکتر یاسمن خداداده دانشیار و مدیر گروه طراحی صنعتی پردیس بین المللی کیش و ارائه پروفسور ولف گنگ یوناس و پروفسور منوال کرتزر، اساتید مدعو از دانشگاه برانشواگ، با همراهی دکتر مهدی موزونی، دانش آموخته دانشگاه تهران که در حال گذراندن دوره پسا دکتری در این دانشگاه است، انجام خواهد شد.
در این دوره مطالب تئوری از سوی اساتید بیان شده و تمرین های عملی تا ساخت مدل، آموزش سناریو پردازی و خلق مدل و انجام فرآیندهای آینده پژوهی ارائه خواهد گردید. در پایان دوره شرکت کنندگان نتایج آموخته های خود را در قالب طراحی در معرض دید قرار داده و به ایشان گواهی شرکت در کارگاه به صورت مشترک از سوی دانشگاه برانشواگ آلمان و پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران اعطا خواهد شد. 
علاقمندان به شرکت در این کارگاه جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت به نام به سایت http://kish.ut.ac.ir/tf مراجعه نمایند.