تفاهم نامه همکاری صداوسیمای مرکز کیش و پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران به امضا رسید:

با حضور ریاست محترم پردیس کیش دانشگاه تهران، ایشان بر مسئولیت اجتماعی دانشگاه تاکید نمودند و اشاره کردند باید دانشگاه تعالی مدار و تمدن ساز باشد، مدیرکل صدا و سیما جناب آقای سیروس نیر فرمودند این تفاهم نامه الگویی برای  سایر دستگاه ها با هدف هم افزایی در ذیل اهداف حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است ایشان فرمودند صدا و سیما آمادگی همکاری با همه دستگاه ها ی سطح جزیره را دارد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش در مراسم امضای این تفاهم نامه، گفت: هم افزایی میان دستگاه‌های مختلف، برکات و ثمرات بسیاری دارد و استفاده از ظرفیت‌های متقابل زمینه ساز رشد فعالیت‌ها و توسعه و پیشرفت در ابعاد گوناگون است.
وی اظهار داشت: اجرایی شدن مفاد این تفاهم نامه و تولید محتوای فاخر با پشتوانه کارشناسی و پژوهشی سبب اقبال بیشتر مخاطبان به رسانه ملی به عنوان دانشگاه عمومی در کلام امام راحل (ره) خواهد شد و همچنین در معرفی ظرفیت‌های متنوع پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران اثرگذار خواهد بود.
مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش انعقاد این قرارداد همکاری را الگوی مناسب هم افزایی دستگاه‌ها در جزیره کیش دانست و گفت: مرکز کیش برای همکاری و تفاهم مشترک با تمام حوزه‌های فرهنگی و علمی آمادگی دارد و تقویت ظرفیت‌های علمی و فرهنگی جزیره کیش را جزو وظایف خود می‌داند.
ساخت و تولید برنامه تخصصی مشترک در سطح ملی و بین‌المللی، برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی و آموزشی، اطلاع‌رسانی رویداد‌ها و فعالیت‌های علمی و فرهنگی و ترسیم نقشه علمی صداوسیما از مفاد اصلی این تفاهم‌نامه است.
رئیس پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران نیز گفت: این تفاهم نامه در راستای ساخت و تولید برنامه‌های مشترک، اطلاع رسانی رویداد‌ها و فعالیت‌های علمی و فرهنگی، ترسیم نقشه‌ی علمی برای فعالیت‌های صدا و سیما و برگزاری دوره‌های دانش افزایی امضا شده است.
دکتر ذاکر اصفهانی افزود: هدف ما رسیدن به دانشگاه‌های نسل چهارم و پنجم، یعنی دانشگاه‌های خلاق و تمدن ساز است که مسئولیت پذیری اجتماعی نیز برای این دانشگاه‌ها اهمیت دارد و ما در این راستا گام برمی داریم.
در آیین امضای تفاهم‌نامه که در سالن اجتماعات صداوسیمای مرکز کیش به انجام رسید، جمعی از معاونین مرکز کیش نیز حضور داشتند.