دکتر حسن مروتی، ریاست پردیس کیش خواهان هم افزایی مستمر اعضای هیأت علمی جهت انجام کاری ماندگار و با برنامه در پردیس کیش شد.

 

نخستین نشست مشورتی دکتر حسن مروتی، رئیس پردیس بین‌المللی کیش، با اعضای هیأت علمی روز یک‌شنبه ۲۸ خرداد ساعت ۱۳:۰۰ در دفتر تهران پردیس برگزار شد.

دکتر مروتی پس از شروع جلسه با نام و یاد پروردگار گفت: از اینکه نخستین جلسه‌ی پس از انتصاب را با همکاران هیأت علمی برگزار می‌کنم، بسیار خرسند هستم. ایشان گفت: به خواست خدا و با همراهی شما و یاری‌تان و مشورت و هم‌افزایی مستمر، کاری ماندگار، با برنامه و پروژه به پروژه انجام خواهیم داد و معضلات معمول را نیز با هم‌فکری شما حل خواهیم کرد. البته کارهای کوچک نباید مانع فعالیت‌های اصلی دانشگاه باشد.

در این جلسه که علاوه بر اعضای هیأت علمی، دکتر قیصری، معاون علمی و دکتر طاهری میرقائد، معاون طرح و توسعه و سرمایه گذاری پردیس هم حضور داشتند، بر موارد زیر تأکید شد:

۱- تأکید بر وجود بدنه مستقل کارمندی و هیأت علمی در پردیس؛

۲- لزوم بازگشت به اجرای برنامه‌های راهبردی پردیس و اجرای آن به ویژه توجه جدی به برنامه‌های دوره ثبات و توسعه با تأکید بر کیفیت بخشی داخلی و بین‌المللی سازی هماهنگ با راهبردهای دانشگاه تهران و سیاست‌های ریاست آن؛

۳- بازآفرینی جایگاه و اعتبار پردیس به عنوان مهم‌ترین پردیس بین‌المللی دانشگاهی در مناطق آزاد کشور با توجه جدی به تهدیدها و تدبیر و آینده‌نگری؛

۴- ارتباط راهبردی و ویژه ریاست پردیس کیش با مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش و نقش‌آفرینی، مشارکت و مشاورت در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری‌های مهم جزیره؛

۵- اظهار خوشنودی ریاست پردیس از مسؤولیت‌شناسی و دلبستگی اعضای هیأت علمی به دانشگاه تهران و پردیس بین‌المللی کیش و تأکید بر لزوم ارتباط اعضا با ریاست پردیس و مشارکت ایشان در یکایک مسائل پردیس در جهت دست‌یابی به اهداف از کوتاه‌مدت تا آینده.

پایان خبر