پروفایل اساتید - ece- دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر
Associate Professor
Update: 2024-11-21
Hamidreza Yazdani
College of Farabi / Faculty of Administration and Accounting
P.H.D dissertations
-
ارائه الگوی هوشمندانه موفقیت در مسیر پیشرفت شغلی استادان برجسته دانشگاه های برتر ایران
مارال خانجانی 2024 -
شناسایی عوامل موثر بر کاهش مقاومت کارکنان خط مقدم سازمان های دولتی در برابر نوآوری خط مشی (مورد مطالعه ، بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد)
مرضیه یمانی 2024 -
ارائه چارچوب مفهومی منتورینگ الکترونیکی در شتاب دهنده ها (مورد مطالعه: شتاب دهنده های حوزه فناوریهای نوین)
زاهده ابرقوی زاده 2024 -
ارائه مدلی برای وفادارسازی مشتریان شرکتی بانک رفاه کارگران
سجاد زمانی 2024 -
شناسایی و تبیین شایستگی های رهبری فرماندهان نظامی در الگوهای جدید جنگ
احسان شریفی فلاورجانی 2024 -
مدل پیش بینی قیمت سهام مبتنی بر خرد جمعی
مه سیما کاظمی موحد 2024 -
آسیب شناسی شناختی فرآیند تصمیم گیری استراتژیک در سازمان با رویکرد بازنمایی توزیع شده
محمداحسان سوری 2024 -
ارائه چارچوب نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال
سیده رویا کلاتی 2024 -
طراحی و اجرایی سازی مرکز سنجش آموزشی با محوریت گزینش داوطلبان ورود به دوره دکتری سنجش و اندازه گیری
بهار نورزاد 2024 -
بررسی پدیدار شناسانه تجارب مدیران در فرایند توسعه قابلیتهای تفکر استراتژیک
فرشته محمدی مقانکی 2024 -
طراحی مدل متوازن سازی اهداف عملکردی، یادگیری و رفتاری در تعریف عملکرد برای مشاغل استراتژیک (مطالعه موردی)
فاطمه یزدان پور 2024 -
ارائه چارچوب نقاط تماس در سفر خرید چندکاناله خانم های جوان در صنعت پوشاک
مجتبی کریمیان 2024 -
طراحی مدل ارتقای سلامت اداری در سازمان های مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور
محسن حمیدی 2023 -
نسبت حکمرانی و حکمت عملی درمعماری اسلامی
مجید احمدپور 2023 -
ارائه مدل معماری منابع انسانی برای پیاده سازی رویکرد حسابرسی عملکرد در دستگاه های اجرایی
بهنام جهانی 2023 -
طراحی و توسعه مدل توسعه نشاط اجتماعی شهروندان تهرانی با رویکرد کارکردهای شناختی
امیر محسنی 2023 -
ارایه چارچوبی برای توسعه شناختی قابلیت های رهبری عصب محور (نورو لیدرشیپ)
حسام خضرائی حاذق فکر 2023 -
چالش ها و فرصت های مدیریت عشق در سازمان های ایرانی
مسعود حکیمی نیا 2023 -
طراحی نقشه راه ارائه خدمات منابع انسانی مبتنی بر معماری سرویس گرا
مهناز استیری 2023 -
ارائه نقشه راه طراحی و پیاده سازی تجزیه و تحلیل منابع انسانی در سازمان های ایرانی
آرزو سهرابی 2023 -
ارائه مدل بکارگیری شبکه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی در ایران
علی زین ساز 2023 -
ارایه مدلی برای تبیین نقش هویت فناوری اطلاعات در خودافشایی اطلاعات در شبکه های اجتماعی
حسین مسافر 2023 -
ارائه چارچوبی برای طراحی نقش دانش برای مدیریت دانش ضمنی کارکنان
داریوش مهرزادیان 2023 -
چارچوب نوآوری در مدل کسب و کار با بهره گیری از تکنولوژی دیجیتالی (موردمطالعه ، سازمان آتش نشانی )
زهرا اسحاقیان 2023 -
ارائه نقشه راه تحول دیجیتال در حوزه مدیریت منابع انسانی سازمان
آزاده حیدری 2022 -
طراحی مدل معماری جامعه پذیری کارکنان بانک صنعت ومعدن
پریا غفوری 2022 -
ارایه چارچوب تامین مالی جمعی در صنعت فیلم سازی جمهوری اسلامی ایران
امیر تاجیک 2022 -
توسعه چارچوب زیست بوم مدیریت یکپارچه و هوشمند امنیت سایبری مراکز داده های سازمانی در کشور
احمد کاظمی 2022 -
توسعه چارچوب برنامه ریزی آموزش کارآفرینی در مدارس ایران
محمدرضا طیب نیا 2022 -
ارائه چارچوب توانمندسازی مدیران در سطح هلدینگ ؛(مورد مطالعه: شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین ( تاپیکو) )
صابر باستی 2022 -
ارائه مدلی برای تبیین اثرات توانایی های شناختی بر تصمیم گیری های راهبردی مدیران سازمان های مدیریت و برنامه ریزی کشور
داود شایقی 2022 -
الگوی فرهنگ سازمانی شایسته محوردرشرکتهای دانش بنیان (مطالعه موردی: شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس)
حمید نبی لو 2022 -
ارائه چارچوب نهادی برای شکل گیری کارکردهای نظام نوآوری جهت اجرای پروژه های کلان ملی فناوری (مطالعه موردی طرح های کلان ملی فناوری حوزه هوایی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری )
هادی رمضانی 2022 -
طراحی مدلی برای فعالسازی برند داخلی در سازمان های خدماتی
شهرام جمالی کاپک 2022 -
طراحی و تبیین مدل انتقام الکترونیک مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره ایران)
نازنین مسعودی 2022 -
ارائه چارچوب تاب آوری سازمانی در برابر فساد اداری در سازمانهای اقتصادی دولتی
سعیدرضا مقدم فر 2022 -
ارائه رویکرد داده محور برای پیش بینی موفقیت استارتاپ ها
نوید محمدی 2022 -
تبیین چارچوب عقلانیت بر اساس آموزه های اسلامی و دلالت های آن در مدیریت دولتی
احسان رحیمی خرزوقی 2022 -
طراحی چارچوب ارزیابی مدل های کسب و کار اینترنت اشیائ با رویکرد کلان داده ها (مورد مطالعه شهر هوشمند )
مریم جلیلیان عطار 2022 -
تصویرپردازی از دانشگاه آینده و معرفی الگوی برتر برای آموزش عالی
کتایون خورشیدی حسینی 2022 -
فهم سوگیری های شناختی در فرآیند تصمیم گیری مبتنی بر رویکرد علوم شناختی در صنعت مشاوره مدیریت
حوریه جهانی 2022 -
تبیین الگوی رهبری اثربخش به منظور افزایش رضایت شغلی کارکنان درمانی، مورد مطالعه بیمارستان های منتخب دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران
پریسا آرتا 2021 -
طراحی مدل تعامل استاد و دانشجو
فاطمه فرهادی 2021 -
ارائه نقشه راه برای جاری سازی فرهنگ سازمانی مورد نیاز برای تحول دیجیتال
مهرزاد شیرازی 2021 -
طراحی استراتژی منابع انسانی برای تحقق دانشگاه کارآفرین (مورد مطالعه: دانشگاه تهران)
رسول عاشری 2021 -
طراحی مدل نقش آفرینی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در توسعه گردشگری داخلی
فاطمه حاج محمد 2021 -
ارایه چهارچوبی جهت برون سپاری فرایندهای منابع انسانی در سازمانهای دولتی (مطالعه موردی شرکت هواپیمایی آسمان)»
مرضیه حدپورسراج 2021 -
ارئه چهارچوبی برای تامین نیازهای روانشناختی کاربر در طراحی و توسعه برنامه های کاربردی موبایل (مورد مطالعه نرم افزارهای کاربردی موبایل در صنعت گردشگری)
حامد محجوب 2021 -
فهم و سنجش تفکر انتقادی و عوامل مؤثر بر آن در حرفه حسابرسی
حسین آروین 2021 -
ارائه مدل توسعه منابع انسانی مبتنی بر رویکرد تحول گرایانه (مورد مطالعه : بانک صنعت و معدن)
آزاده رسولی پرشکوه 2021 -
ارائه مدل شکل گیری و توسعه اکوسیستم نوآوری مبتنی بر دانشگاه در دانشگاه های کشور
رضا خان احمدلو 2021 -
مدل بهره گیری از ظرفیت بازی پردازی در طراحی دور های آموزش منابع انسانی
سارا نظیفی فرد 2021 -
طراحی چارچوب برای معماری سرمایه های دانشی
بهروز کاملی 2021 -
طراحی چارچوب همراستایی معنابخشی استراتژیک مدیران میانی با برنامه های استراتژیک سازمان
سونیا صرامی 2021 -
تبین مدل ذهنی و مکانیزم های شناختی موثر کارآفرینان در فرآیند تشخیص فرصت رشد،حوزه ی کسب و کارها با رشد بالا در ایران
وحیده بام شاد 2021 -
ارائه مدل شناسایی موانع رفتاری در پیاده سازی طرحهای تحولی (مورد مطالعه بانک شهر)
رضا اکبری اصل 2021 -
ارائه مدل جامع توسعه پایدار ورزشی از طریق باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران مطالعه تطبیقی
محمد حیدری 2020 -
ارائه چارچوبی جهت طراحی فرایند سفارشی مدیریت کیفیت داده ، مطالعه موردی داده های رسانه اجتماعی
سوده دوروش 2020 -
طراحی الگوی مناسب هویت سازمانی با هویت راهبردی
محمدهادی رنجبر 2020 -
فهم فرآیند شکل گیری تفکر نقادانه در بین دانشجویان
اکرم دستیاری 2020 -
طراحی چارچوب کنترل استراتژیک منابع انسانی در بنگاه فراگیر (هلدینگ)
نسترن علئی 2020 -
طراحی نقشه راه پیاده سازی هم آفرینی در صنعت گردشگری
فاطمه محمدی 2020 -
تبیین مدل فرار مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی
امین بلوری 2020 -
تدوین چارچوبی برای توسعه سرمایه اجتماعی بر مبنای سرمایه عاطفی
سیدمحمد طغرا 2020 -
ارائه مدل گرایش کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط فناوری محور ( مورد مطالعه نانو فناوری )
سعید توکلیان 2020 -
طراحی مدل تکامل قابلیت های سرمایه انسانی در سازمان های دولتی ایران : رویکرد سلسله مراتب پدیده ها
مهدی هدائی 2020 -
طراحی مدل سیاست گذاری در جهت توسعه همکاری های راهبردی بین شرکت های دانش بنیان ایرانی و آلمانی در حوزه زیست فناوری
اردشیر زمانی 2020 -
تدوین چارچوب تحقق سازمان اخلاقی در دادگستری
گل آرا پورمجرب 2020 -
توسعه چارچوب چابکی استراتژیک با رویکرد قابلیت های پویا در صنعت فولاد استان کرمان
سجاد شمسی گوشکی 2020 -
تحلیل بخشی الگوی شکل گیری قابلیت های فناورانه محصولات پیچیده (مطالعه موردی ،یک بخش منتخب)
علی خدایاری 2020 -
فهم نقش سیاست بوروکراتیک در اجرای خط مشی های عمومی در ایران(مطالعه موردی قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی)
ابراهیم حاجی نژادی 2020 -
طراحی چارچوبی برای توسعه مدیریت منابع انسانی مبتنی بر شواهد در شرکت ملی نفت ایران
هادی احمدی آزرم 2020 -
توسعه مدل توزیع همه کاناله گردشگری
نیما سلطانی نژاد 2020 -
ارائه مدلي براي توسعه روانشناختي در سطح شهري مورد مطالعه شهر كرج
جواد علی اکبری صومعه 2019 -
طراحي الگوي چابك سازي سازماني در بخش دولتي (مطالعه موردي: سازمان امور مالياتي)
عبدالکریم رحیمی اتانی 2019 -
چارچوبي براي تبيين هوش سازماني در گروه هاي پروژه اي مولفه ها موانع و محرك ها
مهدی وکیلی فرد 2019 -
فهم پديده تملق سازماني در سازمان هاي دولتي مورد مطالعه سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي
مهدی پارسایی 2019 -
طراحي چارچوب اجراي استراتژي بر مبناي قابليت هاي فناوري اطلاعات: مطالعه موردي : بانك ملت
سمیرا لقمان استرکی 2019 -
فهم و تبيين سرمايه هاي فكري اثرگذار بر اقتصاد مقاومتي
محمدعلی موسی پورگرجی 2019 -
ارائه طرح جامع سيستم هاي اطلاعاتي برنامه ريزي توليد محصولات كشاورزي
موسی نجفی 2019 -
طراحي الگوي نقشه تجربي كاربران همراه بانك با رويكرد سفر مشتري
شهریار محسنین 2019 -
طراحي مدل ارزيابي تاب آوري زنجيره تامين برق
امید محمودیان 2019 -
چارچوب شكل گيري اكوسيستم نوآوري شركت هاي نوپا و تاثير ان بر توانمندي نوآوري آن ها
حامد اجاقی 2019 -
طراحي و تبيين الگويي براي پيكره بندي همسويي افقي بين اقدامات متنوع منابع انساني
نرجس سرعتی اشتیانی 2019 -
طراحي چارچوب فرآيندي براي توسعه استراتژيك منابع انساني بر اساس الگوي سيپ مطالعه موردي شركت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي
مهدیه اسدی 2019 -
طراحي مدل سياست گذاري رسانه اي سازمان تامين اجتماعي ايران
علی حیدری 2019 -
آينده نگاري پويايي شبكه هاي گردشگري مذهبي (مطالعه موردي : عتبات عاليات عراق)
محمدرضا جلیل وند 2019 -
ارائه چارچوبي مفهومي براي آموزش والدين به منظور ارتقاء سلامت جنسي دانش آموزان نوجوان
سعیده معماری 2018 -
طراحي چارچوب مفهومي حرفه اي گرايي حوزه مديريت منابع انساني
محمدامین باتمانی 2018 -
طراحي چهارچوب مديريت وكاربست سرمايه اجتماعي هموند اعضاي هيات علمي دانشگاه ها ومديران مياني دستگاه هاي دولتي در ارتقاي عملكرد نظام اداري جمهوري اسلامي ايران
شاهین صادقی نسب 2018 -
ارائه مدل اخلاق سازماني در نظام جمهوري اسلامي ايران
بهاره ماه بانویی 2018 -
ارائه چارچوب مفهومي خريد احساسي كالاهاي با دوام منتخب در جامعه بومي و اعتبار سنجي آن
مریم خلیلی مقدم 2018 -
پيشنهاد چارچوبي براي رابطه اثربخش بين سازمانهاي غير ولتي و دولتي در چرخه خط مشي گذاري عمومي
بهاره مختاری 2018 -
طراحي مدل مديريت مسير شغلي كاركنان دانشي ( مورد مطالعه كاركنان دانشي پژوهشگاه صنعت نفت ايران )
ابراهیم رجب پور 2018 -
ارائه چارچوب تبيين سبك رهبري عدالت محور
بهاره عطایی 2018 -
فهم ابعاد سياست زدگي اداره عمومي از منظر شهروندان و طراحي يك مقياس براي آن
معصومه مصطفی زاده 2018 -
طراحي چارچوب توسعه حرفه اي مدرسان تربيت معلم در پرديس هاي دانشگاه فرهنگيان در استان اصفهان
ندا زجاجی 2018 -
طراحي و اعتباربخشي مدل بازاريابي اجتماعي جهت توسعه ورزش همگاني
علی صابری 2018 -
ارائه مدلي چند سطحي براي فهم تواضع درون سازماني در صنعت بانكداري
بهزاد محمدیان 2018 -
معماري نظام نظريه پردازي جهت خط مشي گذاري توسعه در كشور
افشین علی پورپیجانی 2018 -
ارائه چارچوبي براي برنامه درسي مهارت هاي زندگي دوره ابتدايي نظام آموزش عمومي ايران و اعتباربخشي آن
کبری کریم زاده وانق سفلی 2018 -
ارائه چارچوب مفهومي سرمايه معنوي مبتني بر حكمت هاي نهج البلاغه
مصطفی ملائی 2018 -
ارائه چارچوب خط مشي جبران خدمات كاركنان دانشي در پژوهشگاه صنعت نفت
مهدی افخمی اردکانی 2018 -
طراحي الگوي جانشين پروري مبتني بر شايستگي مديران
حمید عبدالمحمدی 2018 -
ارائه چارچوبي براي تبيين عوامل موثر بر انتقال دانش بين اساتيد دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشكي تهران)
نرگس قدسیان 2018 -
ارائه مدلي براي چگونگي تلفيق نرم افزارهاي اجتماعي LMS(مطالعه موردي مركز آموزش الكترونيكي دنشگاه تهران )
مریم حق شناس 2018
Master Theses
-
نقش منابع طبیعی در توسعه بخش گردشگری در عراق
مرتضی عبدالهادی علی 2024 -
نقش خدمات گردشگری در توسعه و گسترش بخش گردشگری در عراق ( مورد مطالعه: شهر مقدس کربلا)
کرار مناف جابر العکله 2024 -
شناسایی عوامل مؤثر بر یادگیری مدیران
نرگس مصطفایی 2024 -
شناسایی عوامل مؤثر بر یادگیری نسل Z
ریحانه یزدانی پژوه 2024 -
بررسی تأثیر آمیخته ترفیع بر وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی : اسنپ مارکت )
کیان عنایتی 2024 -
پیشبینی مولدیت و نرخ پذیرش اکوسیستمهای پلتفرمی با روشهای یادگیری ماشین در پلتفرمهای بازیهای ویدیوئی
مصطفی خوش باش 2023 -
نقش فناوری اطلاعات در توسعه مدل های کسب و کار شرکت های کوچک و متوسط در دوران همه گیری جهانی کرونا
علی آفتاب طلب 2023 -
تحلیل نقش ذهن آگاهی کارآفرین در تدوین استراتژی کسب و کارهای نوپا با تاکید بر پارادایم استراتژی باز
امین شاهپوری 2022 -
چالشهای تحول دیجیتال در سازمانهای بزرگ: مطالعه موردی چندگانه شرکتهای بزرگ بیمه ایرانی
درسا پورحسن گیل کلایه 2022 -
بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار مصرف کننده با میانجی گری جذابیت فروشگاه
محمدرسول فیض 2022 -
ارائه مدل تعالی برند؛ از توانمندسازهای برند تا دستاوردها، با الگوبرداری از رویکرد EFQM
زهرا قاسمی 2022 -
شناسایی خطا های شناختی در تدوین طرح های توسعه شهر
علی رحیمی موحد 2022 -
ارائه چارچوبی برای ارتقاء کمی و کیفی مدل درآمدی مدارس آموزشی خیریه(مورد مطالعه: مجتمع آموزشی توحید)
علی بیگدلی 2022 -
امکان سنجی استراتژی پردازی با تکیه بر پارادایم استراتژی باز در استارتاپ های فناورانه
جواد کاظمی 2022 -
طراحی سازوکاری برای بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در پروژه های استراتژیک
پروین خاکی قصر 2021 -
تحلیلی بر رفتار مصرف کنندگان زن در خرید مبلمان با بهره گیری از روش تجربه زیسته
مریم ریسمان چیان 2021 -
آسیب شناسی فرآیند تذوین خط مشی های محیط زیست مطالعه موردی- محیط زیست طبیعی
شهرام شیران زایی 2021 -
بررسی تاثیر تکنولوژی واقعیت افزوده در خرید آنلاین
فاطمه زارع ابراهیم آباد 2021 -
شناسایی و تحلیل قابلیت های اینترنت اشیا در یکپارچگی زنجیره تأمین
مهرنوش پناهی زاده 2021 -
اولویت بندی شاخص های هوشمندی زنجیره تامین بر اساس تأثیرپذیری از اینترنت اشیاء
محسن راعی 2021 -
خوشه بندی کارکنان دانشی به منظور بهبود فیلدهای دانشی در پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتمائی ناجا
بهروز امینی زاده 2020 -
شناسايي ابعاد مديريت تجربه شهروندان در دريافت خدمات از سازمان هاي دولتي استان گيلان
زهرا رحیمی چسلی 2020 -
"تحلیل لایههای علی (CLA) انتقال دانش در شورای شهر تهران"
مهرناز رسولی 2019 -
طراحي مدل ارزيابي و انتخاب مميزان داخلي سيستم هاي مديريتكيفيت(EFQM) با استفاده از مراكز ارزيابي(مطالعه موردي. شركت فولاد مباركه اصفهان)
محمد اسفندیاری بیات 2019 -
"ارزيابي شاخص قدرت انگيزشي ( MPS ) و الزامات شناختي مشاغل موجود در شركت توانير"
حدیثه حسنی 2019 -
شناسايي پيش نيازها و الزامات تعريف عملكرد كاركنان
زهرا احمدی جعفری 2019 -
ارائه چارچوبي جهت استفاده از ابزارهاي بازاريابي ديجيتال در صنعت گردشگري بر اساس مدل 5A
فهیمه کامران 2019 -
ارائه مدل سنجش آمادگي سازماني براي برون سپاري فرايندها در شركت انتقال گاز ايران
سلمان نظری 2019 -
شناسايي عوامل مؤثر بر تفكر انتقادي در ميان دانشجويان پرديس فارابي دانشگاه تهران
زینب توسلی 2019 -
شناسايي عوامل موثر بر كليشه سازي كشور مبدا(Country stereotype)و تاثير آن بر انتخاب برند توسط مصرف كننده ايراني در صنعت پوشاك
زهرا شوشتری زاده 2019 -
« شناسايي دلايل احساس نياز به تجديد ساختار :كوچكسازي ،متناسبسازي و كاهش سطوح سازماني »
محمدباقر عربی 2019 -
بررسي عوامل اثرگذارو استراتژي هاي استقرار سامانه يكپارچه برنامه ريزي مكانمند منابع سازمان در شهرداري قم
علی رضا ابرقویی 2019 -
مدل سازي عوامل موثر بر رفتار مصرف كننده در تجارت اجتماعي
زهرا محمدی 2019 -
شناسايي موانع شكل گيري سيستمهاي پرداخت مبتني بر عملكرد
فاطمه جادران 2019 -
شناسايي اجزاي اكوسيستم كارآفرينانه كسب و كارهاي نوپا؛ مورد مطالعه: استارت آپ هاي حوزه فناوري اطلاعات
محمدرضا محمدزمانی 2019 -
شناسايي و تبيين ملاحظات تصميم گيري در مورد بهينه سازي موتور جستجو (SEO)با رويكرد فرا تركيب
بهنوش کاشانی زاده 2019 -
ارزيابي سيستم هاي اطلاعاتي در سازمان هاي پروژه محور ،مطالعه موردي:شركت مهندسي برق و كنترل مپنا
پیمان فرازمند 2019 -
ارائه چارچوب عوامل موثر بر شكل گيري روابط هم رقابتي در سطح صنعت(روش فراتركيب)
مینو صاحب الداری 2019 -
رتبه بندي عوامل كليدي موفقيت وب سايت جاباما
بنفشه خلیلی پور 2018 -
مطالعه و رتبه بندي عوامل موثر بر تجربه مشتري در استفاده از خدمات وبسايتهاي رزو هتل
فاطمه عنیسی 2018 -
ارائه مدل دنبال كردن برند در شبكه اجتماعي اينستاگرام
ازاده توده روستا 2018 -
تأثير فناوري اطلاعات بر كارآفريني سازماني با توجه به نقش ميانجي اكتساب دانش
فرشته قربانی جلال 2018 -
آسيب شناسي مديريت دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري شهر شيراز و ارائه الگوي بهينه
زهره تقوا 2018 -
بررسي عوامل تأثيرگذار در عملكرد همكاري دانشي در تيمهاي مجازي (مورد مطالعه: گروههاي تلگرامي فعالان علمي حوزه¬ي كشاورزي ايران)
شیرین فریدونیان 2018 -
تدوين چارچوبي براي پايش تغييرات استراتژيك در شر كت هاي دانش بنيان حوزه فناوري اطلاعات
روح الله خوش نژادرضایی 2018 -
طراحي ابزار بومي سنجش مربيگري رهبر در شركت فني مهندسي آب تابان
زین العابدین جمشیدی اردشیری 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر قصد تامين مالي حاميان تامين سرمايه جمعي
سعید سنگانی 2018 -
ارائه چارچوبي براي بازاريابي شركت هاي دانش بنيان
حمیدرضا هوشیار 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر نوآوري باز در كارآفريني ديجيتال
شقایق سخته 2018 -
طراحي سيستم خبره فازي جهت سنجش ميزان موفقيت همراستايي فناوري اطلاعات و كسب و كار
فاطمه چکشی 2018 -
طراحي چارچوبي براي تعيين ميزان آمادگي اجراي استراتژي در شركت هاي دانش بنيان
سبا علیقلی 2018 -
طراحي چارچوبي براي تعيين ميزان آمادگي سازمان ها براي تدوين استراتژي با روش بازي برد
سمیرا عزتی زنق 2018 -
عارضه يابي سيستم توزيع داروهاي فرآورده طب سنتي در ايران
علی عابدینی 2018 -
تاثير تاكتيك هاي مديريت برداشت از خود در نمرات ارزيابي و عملكرد پرسنل از ديدگاه مديران و كاركنان(مورد مطالعه موردي شركت ايران خودرو )
عباس فتحی 2018 -
تحليل استراتژيك بازارهاي نوپديد رسانه اي ايران بر اساس مدل دلتا
امیر مختاری 2018 -
شناسايي و اولويت بندي مولفه هاي كسب و كار پلتفرمي چند وجهي
فریبرز بیات 2018 -
« مدلسازي عوامل موثر برقصد تجارت اجتماعي (مورد مطالعه وب سايت باميلو)
مجتبی روشنی 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر همسويي استراتژي فن آوري اطلاعات با استراتژي كلان سازمان (مطالعه موردي شركت سايپا)
عاطفه عباسی 2018 -
گونه شناسي مديران در مورد عدم تفويض اختيار در خودروسازي سايپا
نازنین داستانی 2018 -
شناسايي مولفه هاي موثر بر مديريت امنيت اطلاعات در فناوري اطلاعات شركت نفت فلات قاره ايران
یاسر سیف 2018 -
شناسايي و اولويت بندي مزاياي حاصله از هوش سلامت و بسترهاي مورد نياز آن در مراكز تابعه دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني شهيد بهشتي
ابوذر گودرزی 2018 -
تجزيه و تحليل گفتمان در تبليغات بازاريابي سياسي
جواد شهرکی 2018 -
آسيب شناسي اشتغال سازماني بانوان از منظر اسلامي (مورد مطالعه- بيمارستان امام خميني ره)
سپیده گل سرخی کوهینی 2018 -
بررسي ابزارهاي بازاريابي اقامتگاههاي بوم گردي استان اصفهان
منصوره السادات مهدوی 2018 -
نيازسنجي آموزش كاركنان كليدي مخابرات بر اساس مدل نيازسنجي DACUM در شركت مخابرات مازندران
مایده معینی 2018 -
بررسي تاثير سبك رهبري و جو سازماني بر مديريت دانش با توجه به نقش ميانجي ساختار سازماني و تعامل اجتماعي
علیرضا کاملی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر پذيرش بيمه الكترونيك با استفاده از مدل اصلاح شده پذيرش تكنولوژي TAM در شركت بيمه سامان
عمادالدین کریمی 2018 -
آسيب شناسي دور كاري در سازمان هاي دولتي كاربرد مدل QFD -
الناز سیاوشی 2018 -
كليدهاي جذب سرمايه گذاري خارجي بر اساس مدل پيشنهاديS 4 در مناطق آزاد تجاري-صنعتي(مطالعه موردي: منطقه آزاد تجاري-صنعتي ارس)
سینا عباس زاده 2018 -
بررسي معماري منابع انساني در يك شركت بر اساس مدل لپك و اسنل
عذرا شمسی تواسانی 2018 -
تدوين مدل ساختاري و اندازه گيري رضايت مشتريان در شركت بيمه ايران
نگار ابراهیمی 2018 -
بررسي تاثير هويت برند بر تصوير برند(مورد مطالعه:شركت كاله)
رویا بیگی 2018 -
توسعه مدل چند وجهي سنجش رضايت مشتريان در يك خرده فروشي آنلاين
فاطمه تیموری 2018 -
بررسي تاثير بازاريابي داخلي بر رفتارهاي استراتژيك كاركنان شركت سايپا با تاكيد بر نقش ميانجي تعهد استراتژيك
رحیمه فرجامی سرخه ریزی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر نوآوري در صنعت گردشگري
رعنا قنبرزاده کرده ده 2018 -
بررسي عوامل نگرشي موثر بر اقدام خريد اينترنتي پوشاك در شهر تهران
مهرداد شیرازی 2018 -
بررسي استراتژي هاي مديريت دانش در برونسپاري
روح اله نیک خواه کیارمش 2018 -
بررسي تاثير ويژگي هاي شغلي و سازماني بر توانمندسازي تيمي مطالعه موردي، اداره ماليات بر ارزش افزوده استان تهران
سیده محبوبه میراکبری ولمی 2018 -
بررسي ارتباط بين متغيرهاي رفتار خريد آنلاين در بازار خرده فروشي ديجيتال ايران در شركت ديجي كالا:پيمايشي در دانشگاه تهران
محمدکاظم نژاددهباشی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر همراستايي استراتژيك مديريت دانش با كسب و كار
زهرا کوچک زاده 2018 -
بررسي تاثير چرخه زندگي بر انگيزه هاي سفر گردشگران خروجي ايراني(مورد مطالعه گردشگران خروجي به كشور تركيه)
سکینه حمزه زاده 2018 -
مدلسازي سرمايه گذاري شركتهاي ارائه دهنده سرويس اينترنت در ايران روي شبكه دسترسي با روش پويايي هاي سيستم
سمیرا ساعدپناه 2018 -
بررسي تاثير پويايي هاي رقابتي بر قابليت هاي چابكي:نقش تعديل گري بازارگرايي(مطالعه موردي:صنعت بانكداري)
آیدا ابراهیمی 2018 -
طراحي كمپين تبليغاتي براي معرفي فرش دستباف كاشان در بازارهاي داخلي ايران
محمد کریمیان راوندی 2018 -
شناسايي عوامل كليدي موفقيت براي اجراي استراتژي
علی ملتزمی 2018 -
اثر چارچوب قيمت بر ادراك مصرف كنندگان از قيمت گذاري پويا
مرجان آسیائی 2018 -
تحليل استراتژيك تناسب رشته هاي تحصيلي آموزش عالي با نياز بازار كار
اعظم جمشیدی 2018 -
شناسايي پيش نيازهاي بكارگيري سيستم هاي اطلاعاتي استراتژيك
مژده محمودی 2018 -
شناسايي تفاوت هاي نسلي سبك هاي تصميم گيري خريد مشتريان
آمنه کویری 2018 -
واكاوي استراتژي فروش و بازار يابي بنگاه هاي موفق در دوران بحران و ركود اقتصادي(مطالعه موردي: صنعت مواد غذايي تند مصرف FMCG
حامد وارسته غلامحسینی 2018 -
بررسي تاثير استراتژي مديريت دانش، عملكرد مديريت دانش با رويكرد اقتضايي در شركت گاز استان اصفهان
علیرضا فاتحی پیکانی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي چالش هاي اخلاقي رسانه هاي اجتماعي
سحر کمره ای 2018 -
بررسي تاثير اقدامات منابع انساني عملكرد بالا بر كارآفريني سازماني در شركت گلرنگ (با نقش ميانجي رفتار شهروندي)
سیدفرهود دبیرسیاقی 2018 -
ارائه چارچوب اثر بخشي همزمان تبليغات آنلاين و آفلاين
ابوالفضل منتظری هدش 2018 -
ارائه چارچوبي براي انتخاب روش هاي نيازسنجي آموزشي بر اساس عوامل موثر بر آن
کمیل نوری 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر مديريت تغيير در پروژه هاي فناوري اطلاعات(با رويكرد مدل سازي سيستمي)
محسن رجبلو 2018 -
طراحي استراتژي عمليات در سازمان هاي پروژه محور(موردمطالعه شركت كيسون)
فواد معصومی 2018 -
ارزيابي فرايند تفويض اختيار- مطالعه موردي در گروه صنعتي سايپا
سیدعلی مرعشی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر كيفيت داده مشتري در سيستم هاي ارتباط با مشتري(مورد مطالعاتي شركتهاي توليد كننده موتور سيكلت)
مینا طالبی 2018 -
عوامل موثر بر انتخاب بانك توسط مشتري
مریم سیدصالحی 2018 -
ارزيابي مرحله تدوين استراتژي برند در سازمان بهران
فریبا مالکی دیزجی 2018 -
شناسايي رويكرد مناسب اجراي استراتژي در شركت هاي دانش بنيان : مطالعه چند موردي
محمد عصاریان نیاسری 2018 -
ارائه مدلي براي انتخاب پروژه هاي فناوري اطلاعات با تاكيد بر همراستايي استراتژيك
امیر اله یاری 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر وفاداري مشتريان فروشگاه هاي آنلاين محصولات ديجيتال در ايران
مریم معصومی 2018 -
شناسايي پيش نيازهاي الزام آور براي استفاده از شاخص هاي منابع انساني
روح اله گرایلی درونکلا 2018 -
بررسي تاثير معنويت بر تصميم گيري شهودي مديران شركت سايپا
معصومه میرموسوی بقرآباد 2018 -
بررسي تاثير توانمندسازي روانشناختي و پيشايندهاي آن بر هويت اخلاقي و تمايل به ترك خدمت
رضا عابدی 2018 -
بررسي رابطه بين سلامت سازماني و ترك خدمت (مورد مطالعه: بانك هاي دولتي و خصوصي كردستان)
لیلا علیخانی 2018 -
ارزيابي ساز و كارهاي بهبود فرآيند جذب اعضاء هيئت علمي(مورد مطالعه پرديس فارابي دانشگاه تهران)
فرحناز سمیع پور 2018 -
بررسي اثر بخشي روابط عمومي بانك ملت
ریحانه زارعی 2018 -
بررسي چگونگي تاثير سياست هاي جبران خدمات كاركنان سازمان هاي قضايي بر روي فساد اداري و مالي
علیرضا قاهردوست 2018 -
بررسي نگرش افراد به تبليغات درون وبلاگ هاي فشن
مهدیه کبورانی 2018 -
ارزيابي كيفيت خدمات بانكداري الكترونيك بر اساس دو بعد فعال و پنهان در كشور افغانستان
محمدرضا فاضلی 2018 -
شناسايي پيش نياز براي به كارگيري رويكرد هوشمندي كسب و كار (بر اساس مدل سه شاخگي)
علی محمدی 2018 -
بررسي تاثير بازاريابي كارآفرينانه بر قابليت هاي بازاريابي و عملكرد بازار كسب وكار هاي كوچك و متوسط حوزه گردشگري شهر تهران با نقش تعديل گري شدت رقابت
مریم گلستانی 2018 -
طراحي مدل فرآيندهاي CRM عملياتي براي يك فروشگاه بر خط با تاكيد بر قابليت هاي وب سايت
محسن نوروزی اقبالی 2018 -
عوامل موثر بر اجتناب از تبليغات روي خط در جامعه دانشجويان تحصيلات تكميلي دانشگاه تهران
پدرام فرزین 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر پياده سازي هوشمندي كسب و كار در شركت هاي كوچك و متوسط: مورد مطالعه استان مركزي
مریم بهرام بکی 2018 -
بررسي رابطه ساختار مالكيت و افشاي مسئوليت اجتماعي شركت در شركت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
سارا ایمانی قسمتی 2018 -
شناسايي و رتبه بندي عوامل رفتاري و اقتصادي موثر بر تصميم سرمايه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران
داریوش احمدی 2018 -
بررسي تاثير ويژگي هاي تجارت اجتماعي بر اعتماد و تمايل به مشاركت در آن
پگاه سادات حبیبی 2018 -
تاثير گرايش به بازاريابي داخلي بر روي رفتارهاي مشتري مدارانه بانك شهر تهران
زهراالسادات حسینی 2018 -
بررسي رابطه جو توانمندسازي و توانمندي كاركنان استانداري خراسان شمالي
حسین فرجی 2018 -
بررسي تاثيرهوش تجاري در موفقيت شركت هاي كوچك و متوسط برتر شهر تهران
سمیه بخشنده 2018 -
محاسبه ارزش در معرض ريسك با استفاده از معيار پارامتريك(GARCH) و ناپارامتريك(شبيه سازي مونت كارلو) مطالعه موردي:بانك صادرات
فهیمه واحدی 2018 -
ارائه الگوي مفهومي از تعامل بين پژوهش هاي دانشگاهي و نيازهاي صنعتي در استان قم بر اساس مدل سه شاخگي (3 C) مورد مطالعه: سازمان صنعت و معدن و تجارت
فائزه طاهری نژاد 2018 -
بررسي و ارزيابي مدل بازاريابي رسانه اجتماعي
میرمحمد حمزه لو 2018 -
بررسي تاثير چگونگي تاثير ساختار سازماني بر كيفيت زندگي كاري كاركنان از طريق توانمندسازي و تعارض
اسفندیار اژند 2018 -
بررسي و تعيين عوامل ارزيابي آمادگي فناوري مدل SAAS رايانش ابري با تمركز بر شركتهاي كوچك و متوسط SME (مطالعه موردي: همكاران سيستم)
ستوده طوفانیان 2018 -
طراحي مدل كسب و كار الكترونيكي براي خرده فروشي هاي آنلاين بر اساس رويكرد استروالدر
فاطمه عابدی دستجردی 2018 -
جايگاه يابي برندهاي لبني در بازار رقابتي شهر تهران (برندهاي روزانه - پگاه - كاله - هراز - چوپان - پاك )
عاطفه فتحی 2018 -
بررسي مولفه هاي تعامل مشتري با برند و تاثيرات آن بر وفاداري با نقش متغير تعديلگر درگيري رده ي محصول
سمانه اورعی 2018 -
شناسايي و دسته بندي چالش ها و مشكلات نگهداشت نخبگان شركت نفت با استفاده از روش كيو
نازنین فریدون اصل 2018 -
ارزيابي تعالي بازار يابي در شركت بيمه معلم
مریم پویامهر 2018 -
شناسايي مولفه هاي اخلاق حرفه اي در مدارس ابتدايي غير انتفاعي با الهام از آموزه هاي نهج البلاغه
بهاره افسری کلیانی 2018 -
تاثير نهادهاي رسمي بر گرايش كارآفرينانه كسب و كارهاي كوچك و متوسط گردشگري
مهدیه موسی زاده گورابی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي دلايل تاخير در پرونده هاي دعاوي كارگر و كارفرما، مطالعه موردي اداره كار حسن آباد فشافويه
میکائیل کاظمی کنچوبه 2018 -
بررسي تاثير بلوغ معماري سازماني بر عملكرد فناوري اطلاعات با رويكرد كارت امتيازي متوازن
نیما احمدزاده 2018 -
شناسايي شاخص هاي بسترسازي براي پياده سازي موفق BPM در سازمان (مورد مطالعه- شركت ايريسا)
مهسا کاظمی 2018 -
بررسي تاثير كيفيت اطلاعات بر خصوصيات فروشندگان سازماني (دارايي هاي ارتباطي فروشنده)در جهت بهبود بازاريابي رابطه مند
المیرا سالاری 2018 -
تبيين الگوي رهبري سردار شهيد حجت الاسلام مصطفي رداني پور در دوران دفاع مقدس
سجاد صادقیان 2018 -
طراحي ابزار سنجش و بررسي همسويي استراتژيك منابع انساني
پریساالسادات شریعتی نجف آبادی 2018 -
مدل سازي فرآيند جمع سپاري در سيستم هاي پشتيباني تصميم گيري و شناسايي الزامات آن
رهام اسدی 2018 -
تاثير باور مذهبي بر قصد انتخاب محصولات حلال با توجه به نقش نگرش هنجار ذهني و آگاهي حلال
سهیلا هاشمی 2018 -
ارزيابي عوامل موثر بر عشق به برند و پيامدهاي آن(مورد مطالعه:مصرف كنندگان لباس هاي ورزشي در سال هاي 93-92)
فاطمه جوادیان 2018 -
شناسايي ريسك هاي اجراي استراتژي در صنعت بانكداري(مورد مطالعه بانك سپه)
مریم رسول زاده اخلاقی 2018 -
اثر نقش تيم كاري بلبين بر موفقيت پروژه هاي فناوري اطلاعات منتخب شهر تهران
محمدرضا حاجی باقراصفهانی 2018 -
شناسايي و الويت بندي مولفه هاي آمادگي بكارگيري بازاريابي محتوا در شركتهاي ايراني
محمدرضا سلطانی نوید 2018 -
شناسايي فرصت هاي كارآفرينانه در حوزه گردشگري در شهر تنكابن
فاطمه حسین زاده نجار 2018 -
شناسايي شايستگي هاي مشاغل مديريتي(روساء و معاونين) شعب بانك تجارت
علی اکبر عباس زاده 2018 -
شناسايي مشاغل كليدي و تهيه پروفايل شايستگي آن مشاغل در ستاد شركت مادر تخصصي(هلدينگ) توسعه معادن و صنايع معدني خاورميانه (ميدكو)
سویل رضازاده سنگی 2018 -
بررسي عوامل موثر در تبادل دانش ضمني بين بازار يابي و فروش و نقش آن در بهبود موفقيت بازاريابي(مورد مطالعه:شركت بيمه آسيا)
سعید نیک پور 2018 -
بررسي تاثير تصويراجتماعي ادراك شده, مادي گرايي و مدگرايي بر خريد وسواسي پوشاك؛ پيمايشي پيرامون دانشجويان دختر پرديس فارابي
مرضیه رسولی ابدری 2018 -
شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر آمادگي سازمان به منظور پياده سازي رايانش ابري
الهه مهدی زاده 2018 -
بررسي تاثير مسئوليت اجتماعي بر وفاداري مشتريان با توجه به نقش تعديل گر رفتار مصرف مسئولانه در قبال جامعه(موردمطالعه:مشتريان بانك ملت شهر كاشان)
حامد معظمی قمصری 2018 -
بررسي تاثير انعطاف پذيري استراتژيك بر نوآوري و عملكرد سازمان در شركت خودروسازي ايران خودرو
محمدعلی آقاکریم 2018 -
شناسايي و اولويت بندي روش هاي يافتن بازارها و مشتريان هدف صادراتي در صنعت مواد غذايي
شبنم کربلائی هادی 2018 -
تدوين مدل شايستگي مديران بازاريابي ورزشي: مطالعه موردي رشته فوتبال
احمد اجرلو 2018 -
شناسايي و بررسي زيرساختها و قابليتهاي مورد نياز براي مديريت دانش مشتري
حسین بهمنی تبریزی 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر انتخاب و ترجيح هتل از سوي افراد داراي معلوليت استفاده كننده از صندلي چرخدار
کامران فرخ منش 2018 -
تجزيه و تحليل عوامل داخلي و خارجي موثر بر سودآوري بانك كشاورزي (مطالعه موردي : بانك كشاورزي استان فارس )
ابراهیم رئیسی 2018 -
ادراكات قيمت به عنوان متغير تعديلگر در رابطه بين درگيري محصول و وفاداري برند در كالاهاي زود مصرف (FMCG)
ساناز عزیزی 2018 -
بررسي تاثير استراتژي هاي برون سپاري بر عملكرد اداره كل استاندارد استان اصفهان
علی قاسمی 2018 -
تاثير بازاريابي پارتيزاني بر آگاهي از برند و تمايل به خريد محصولات الكترونيكي(مورد مطالعه:مشتريان نسل Y استان تهران)
احد رنجبر 2018 -
بررسي تاثير قابليت هاي فناوري اطلاعات بر عملكرد نوآوري محصول با نقش ميانجي كارآفريني سازماني و شدت رقابت
علی جعفری مقدم 2018 -
بررسي عوامل موثر بر رشد كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنعت گردشگري از طريق گرايش كارآفرينانه مورد مطالعه: آژانس هاي مسافرتي و جهانگردي شهر تهران
مژگان امیریان 2018 -
تاثير رهبري استراتژيك بر اجراي موفق استراتژي ها با در نظر گرفتن نقش تعديلگر فرهنگ سازماني (مورد مطالعه صنعت مواد غذايي)
مصطفی سعیدی مهر 2018 -
بررسي و ارائه راهكارهايي جهت بهبود فرآيند آبياري تحت فشار با رويكرد مهندسي مجدد فرآيندها BPR در سازمان جهاد كشاورزي استان قم
محمدرضا جوکارمشتانی 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر سردرگمي خريداران در وب سايت هاي گردشگري
سمیه صمدی 2018 -
بررسي عوامل تاثير گذار بر اعتماد به نظرات الكترونيكي كاربران
نیکناز اسماعیلی 2018 -
شناسايي ابعاد مدل كسب و كار شركت هاي شتاب دهنده
اشرف فلاح نوکاشتی 2018 -
تاثير برند داخلي بر عملكرد برند با توجه به نقش ميانجي متغيرهاي شناسايي برند، تعهد برند و وفاداري برند در كاركنان يكي از بانك هاي تجاري
محمد حدادیان 2018 -
تجزيه و تحليل روند تغييرات سهم بازار بانك هاي تجاري و عوامل تاثير كذار بر اين تغييرات در ايران
صیاد فلاحی 2018 -
تدوين الگوي كنترلي مديريت منابع انساني در شركت¬هاي هلدينگ – مورد مطالعه: شركت هلدينگ توسعه معادن و صنايع معدني خاورميانه (سهامي عام) – ميدكو
ابراهیم باقری 2018 -
طراحي مدل كسب و كار نوآورانه:مطالعه موردي (پرديس فارابي دانشگاه تهران)
فریبا عزیزی 2018 -
بررسي گردشگري سلامت به عنوان رويكردي در توسعه مناطق مرزي، نمونه مطالعاتي: استان كردستان
کیوان مام رمضانی 2018 -
ارائه مدل علي-معلولي هوشمندي رقابتي(مورد مطالعه : شركت دايتي)
ارسلان زمان پور 2018 -
آسيب شناسي سيستم انتقال آموزش در مديريت منابع انساني ( مورد مطالعه : دانشگاه تهران)
امیر رضائی 2018 -
تدوين استراتژي¬هاي كاركردي مديريت منابع انساني شركت توليدي و صنعتي آواپزشك با رويكرد نقاط مرجع استراتژيك SRP
آرمان آزادمنش 2018 -
بررسي و ارزيابي آمادگي بازاريابي نوآوارانه سيستم هاي اطلاعاتي در واحدهاي تجاري كوچك و شناسايي عوامل موثر بر آن بررسي موردي بازار پوشاك اصفهان
رضا یکتائی 2018 -
تجزيه و تحليل و مقايسه اثربخشي استراتژي برون سپاري در بانك هاي تجاري پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
دل آرا محمودزاده 2018 -
شناسايي و اولويت بندي عوامل سازماني موثر بر رفتارهاي انحرافي
سمیرا محمودروشن ضمیر 2018 -
تدوين استراتژي بازاريابي شركت هفت سنگ (ارائه دهنده خدمات ارزش افزوده تلفن همراه)
سیده گلسا سیدمصطفوی 2018 -
توسعه مدل ارتباطي ارزش ويژه برند در شركتهاي صنعتي و سنجش بخش ارزش ويژه برند
مصطفی بهنامه 2018 -
تبيين ويژگي هاي سازمان سازمان مشتري محور بر اساس مدل ستاره اي گالبرايت
امین رفیعی 2018 -
شناسايي تنگناهاي اجراي برنامه ريزي استراتژيك در صنعت بانكداري و راهكارهاي خروج از آن با استفاده از نظريه داده بنياد
علی پریشانی 2018 -
بررسي رابطه بين جريانهاي نقدي صندوق هاي سرمايه گذاري با عملكرد اين صندوق ها در ايران
محمد هیت زاده 2018 -
بررسي چالش ها و موانع مستندسازي دانش فني كاركنان كارخانه كاشي يزد
محمد رضا صنعتی 2018 -
ارائه يك چارچوب مفهومي امنيت براي اينترنت اشياء
افسانه قربانپورقبادلو 2018 -
بررسي تاثير قابليت هاي اتوماسيون نيروي فروش بر عملكرد نيروي فروش و كيفيت رابطه با مشتري
محمدرضا رمضانی قلعه نویی 2018 -
بررسي مزيت رقابتي بازارچه هاي مرزي استان كردستان
شورش تابعی 2018 -
عوامل موثر بر ارزش ويژه برند مقصد در گردشگري سلامت
الهام هاشمی 2018 -
عوامل موثر بر شكل¬گيري نقش استراتژيك در بين مديران منابع انساني شهرداري تهران
مهدی مطاعی 2018 -
ارائه چار چوب مفهومي مديريت ارتباط با كاركنان ( ERM) ( مطالعه موردي: شركت امداد خودرو سايپا)
زلیخا احمدی 2018 -
شناسايي و مدلسازي عوامل موثر بر حكمراني فناوري اطلاعات
صدیقه درخشیده 2018 -
بررسي رابطه بين بلوغ كاركنان و ادراك عملكرد سازمان در اداره هاي آموزش و پرورش ناحيه 1 و 4 استان قم
حامد ابراهیمی خاکباز 2018 -
آسيب شناسي فناوري اطلاعات در مدارس متوسطه اول بر اساس مدل swot در استان قم
صدیقه زیدآبادی نژاد 2018 -
شناسايي اجزا و بسترهاي هوشمندي بازار در كسب و كارهاي كوچك و متوسط
اناهیتا اسلامی مجاوری 2018 -
بررسي تاثير رابطه بين رهبري معنوي بر روي كيفيت زندگي كاري كاركنان مطالعه موردي: سازمان صدا و سيماي مركز تهران
مهدی رضایی شریف ابادی 2018 -
بررسي تاثير انتخاب آميخته بازاريابي بر ارزش برند رسانه ديجيتال
محمدحسن نباتچیان 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر موفقيت بازاريابي خير خواهانه و اولويت بندي سناريوها
صبا بهرامی 2018 -
ارزيابي فرآيندهاي مديريت منابع انساني توسط مدل فيليپس (مطالعه موردي: شركت سازه گستر سايپا)
میلاد شمس زارع 2018 -
ارائه چارچوبي براي انتخاب متقاضيان استخدام در بستر شبكه هاي اجتماعي
نیما شیوندی چلچه 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر رفتار مسئولانه گردشگران نسبت به محيط زيست در اكوتوريسم(مطالعه موردي:جنگل فندقلو در استان اردبيل)
سیده زهرا هاشمی 2018 -
تاثير استعداد كارآفرينانه و ويژگي وب سايت در عملكرد كسب و كارهاي حوزه گردشگري
فریبا باصری احمدی 2018 -
بررسي نقش گردشگري شهري در ايجاد فرصت هاي پنهان درآمدزايي:شهرداري تهران
شیرین عبیدی زادگان 2018 -
ارائه مدل مديريت تغيير جهت پياده سازي BMP
نیلوفر جلالی 2018 -
توسعه يك چارچوب براي مديريت پايدار منابع انساني: مطالعه موردي بانك ملت
سپهر صفی صمغ آبادی 2018 -
بررسي اثر سبك رهبري بر رفتار تيمي كاركنان(مطالعه موردي: شبكه بهداشت و درمان شهرستان قروه) در سال 1392
حسن مخدومی 2018 -
تأثير ارزشهاي سازماني بر روي رفتارهاي انحرافي كاركنان در شركت سازه گستر سايپا
مبین منتظری 2018 -
ارزيابي سيستم هاي اطلاعاتي فروش شركت سايپا بر اساس چارچوبccp
حسین بنجوئی 2018 -
بررسي رابطه بين سرمايه فكري و كارآفريني سازماني در شركت توسعه معادن و صنايع معدلي خاورميانه-ميدكو
علی اصغر زارع هرفته 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر حفظ و نگهداشت استعدادهاي شركت مكو(گروه مپنا)
الهام مظاهری کلهرودی 2018 -
بررسي مشكلات مسير ارتقا شغلي كاركنان ستادي و عوامل موثر بر آن (مورد پيمايش بانك تجارت)
حامد جبارزاده 2018 -
بررسي تاثير روانشناسي محيط كار بر فرايندهاي پوياي روانشناختي كاركنان
مژده فیروزی 2018 -
ارائه مدل ارتقاء شغلي پرستاران(مطالعه موردي: يكي از بيمارستان هاي تهران)
فاطمه میرمحمدی صدرآبادی 2018 -
بررسي نقش تبليغات و فعاليت هاي پيشبرد فروش بر خلق ارزش ويژه برند(مورد مطالعه:شركت ايرانسل)
ندا قاسمی 2018 -
برنامه¬ريزي استراتژيك مبتني بر سناريو (مطالعه موردي شركت گروه اقتصاد سابين)
نیما نوح پیشه 2018