Hamidreza Yazdani

Associate Professor

Update: 2024-11-21

Hamidreza Yazdani

College of Farabi / Faculty of Administration and Accounting

P.H.D dissertations

  1. ارائه الگوی هوشمندانه موفقیت در مسیر پیشرفت شغلی استادان برجسته دانشگاه های برتر ایران
    مارال خانجانی 2024
  2. شناسایی عوامل موثر بر کاهش مقاومت کارکنان خط مقدم سازمان های دولتی در برابر نوآوری خط مشی (مورد مطالعه ، بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد)
    مرضیه یمانی 2024
  3. ارائه چارچوب مفهومی منتورینگ الکترونیکی در شتاب دهنده ها (مورد مطالعه: شتاب دهنده های حوزه فناوری‌های نوین)
    زاهده ابرقوی زاده 2024
  4. ارائه مدلی برای وفادارسازی مشتریان شرکتی بانک رفاه کارگران
    سجاد زمانی 2024
  5. شناسایی و تبیین شایستگی های رهبری فرماندهان نظامی در الگوهای جدید جنگ
    احسان شریفی فلاورجانی 2024
  6. مدل پیش بینی قیمت سهام مبتنی بر خرد جمعی
    مه سیما کاظمی موحد 2024
  7. آسیب شناسی شناختی فرآیند تصمیم گیری استراتژیک در سازمان با رویکرد بازنمایی توزیع شده
    محمداحسان سوری 2024
  8. ارائه چارچوب نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال
    سیده رویا کلاتی 2024
  9. طراحی و اجرایی سازی مرکز سنجش آموزشی با محوریت گزینش داوطلبان ورود به دوره دکتری سنجش و اندازه گیری
    بهار نورزاد 2024
  10. بررسی پدیدار شناسانه تجارب مدیران در فرایند توسعه قابلیتهای تفکر استراتژیک
    فرشته محمدی مقانکی 2024
  11. طراحی مدل متوازن سازی اهداف عملکردی، یادگیری و رفتاری در تعریف عملکرد برای مشاغل استراتژیک (مطالعه موردی)
    فاطمه یزدان پور 2024
  12. ارائه چارچوب نقاط تماس در سفر خرید چندکاناله خانم های جوان در صنعت پوشاک
    مجتبی کریمیان 2024
  13. طراحی مدل ارتقای سلامت اداری در سازمان های مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور
    محسن حمیدی 2023
  14. نسبت حکمرانی و حکمت عملی درمعماری اسلامی
    مجید احمدپور 2023
  15. ارائه مدل معماری منابع انسانی برای پیاده سازی رویکرد حسابرسی عملکرد در دستگاه های اجرایی
    بهنام جهانی 2023
  16. طراحی و توسعه مدل توسعه نشاط اجتماعی شهروندان تهرانی با رویکرد کارکردهای شناختی
    امیر محسنی 2023
  17. ارایه چارچوبی برای توسعه شناختی قابلیت های رهبری عصب محور (نورو لیدرشیپ)
    حسام خضرائی حاذق فکر 2023
  18. چالش ها و فرصت های مدیریت عشق در سازمان های ایرانی
    مسعود حکیمی نیا 2023
  19. طراحی نقشه راه ارائه خدمات منابع انسانی مبتنی بر معماری سرویس گرا
    مهناز استیری 2023
  20. ارائه نقشه راه طراحی و پیاده سازی تجزیه و تحلیل منابع انسانی در سازمان های ایرانی
    آرزو سهرابی 2023
  21. ارائه مدل بکارگیری شبکه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی در ایران
    علی زین ساز 2023
  22. ارایه مدلی برای تبیین نقش هویت فناوری اطلاعات در خودافشایی اطلاعات در شبکه های اجتماعی
    حسین مسافر 2023
  23. ارائه چارچوبی برای طراحی نقش دانش برای مدیریت دانش ضمنی کارکنان
    داریوش مهرزادیان 2023
  24. چارچوب نوآوری در مدل کسب و کار با بهره گیری از تکنولوژی دیجیتالی (موردمطالعه ، سازمان آتش نشانی )
    زهرا اسحاقیان 2023
  25. ارائه نقشه راه تحول دیجیتال در حوزه مدیریت منابع انسانی سازمان
    آزاده حیدری 2022
  26. طراحی مدل معماری جامعه پذیری کارکنان بانک صنعت ومعدن
    پریا غفوری 2022
  27. ارایه چارچوب تامین مالی جمعی در صنعت فیلم سازی جمهوری اسلامی ایران
    امیر تاجیک 2022
  28. توسعه چارچوب زیست بوم مدیریت یکپارچه و هوشمند امنیت سایبری مراکز داده های سازمانی در کشور
    احمد کاظمی 2022
  29. توسعه چارچوب برنامه ریزی آموزش کارآفرینی در مدارس ایران
    محمدرضا طیب نیا 2022
  30. ارائه چارچوب توانمندسازی مدیران در سطح هلدینگ ؛(مورد مطالعه: شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین ( تاپیکو) )
    صابر باستی 2022
  31. ارائه مدلی برای تبیین اثرات توانایی های شناختی بر تصمیم گیری های راهبردی مدیران سازمان های مدیریت و برنامه ریزی کشور
    داود شایقی 2022
  32. الگوی فرهنگ سازمانی شایسته محوردرشرکتهای دانش بنیان (مطالعه موردی: شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس)
    حمید نبی لو 2022
  33. ارائه چارچوب نهادی برای شکل گیری کارکردهای نظام نوآوری جهت اجرای پروژه های کلان ملی فناوری (مطالعه موردی طرح های کلان ملی فناوری حوزه هوایی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری )
    هادی رمضانی 2022
  34. طراحی مدلی برای فعالسازی برند داخلی در سازمان های خدماتی
    شهرام جمالی کاپک 2022
  35. طراحی و تبیین مدل انتقام الکترونیک مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره ایران)
    نازنین مسعودی 2022
  36. ارائه چارچوب تاب آوری سازمانی در برابر فساد اداری در سازمانهای اقتصادی دولتی
    سعیدرضا مقدم فر 2022
  37. ارائه رویکرد داده محور برای پیش بینی موفقیت استارتاپ ها
    نوید محمدی 2022
  38. تبیین چارچوب عقلانیت بر اساس آموزه های اسلامی و دلالت های آن در مدیریت دولتی
    احسان رحیمی خرزوقی 2022
  39. طراحی چارچوب ارزیابی مدل های کسب و کار اینترنت اشیائ با رویکرد کلان داده ها (مورد مطالعه شهر هوشمند )
    مریم جلیلیان عطار 2022
  40. تصویرپردازی از دانشگاه آینده و معرفی الگوی برتر برای آموزش عالی
    کتایون خورشیدی حسینی 2022
  41. فهم سوگیری های شناختی در فرآیند تصمیم گیری مبتنی بر رویکرد علوم شناختی در صنعت مشاوره مدیریت
    حوریه جهانی 2022
  42. تبیین الگوی رهبری اثربخش به منظور افزایش رضایت شغلی کارکنان درمانی، مورد مطالعه بیمارستان های منتخب دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران
    پریسا آرتا 2021
  43. طراحی مدل تعامل استاد و دانشجو
    فاطمه فرهادی 2021
  44. ارائه نقشه راه برای جاری سازی فرهنگ سازمانی مورد نیاز برای تحول دیجیتال
    مهرزاد شیرازی 2021
  45. طراحی استراتژی منابع انسانی برای تحقق دانشگاه کارآفرین (مورد مطالعه: دانشگاه تهران)
    رسول عاشری 2021
  46. طراحی مدل نقش آفرینی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در توسعه گردشگری داخلی
    فاطمه حاج محمد 2021
  47. ارایه چهارچوبی جهت برون سپاری فرایندهای منابع انسانی در سازمانهای دولتی (مطالعه موردی شرکت هواپیمایی آسمان)»
    مرضیه حدپورسراج 2021
  48. ارئه چهارچوبی برای تامین نیازهای روانشناختی کاربر در طراحی و توسعه برنامه های کاربردی موبایل (مورد مطالعه نرم افزارهای کاربردی موبایل در صنعت گردشگری)
    حامد محجوب 2021
  49. فهم و سنجش تفکر انتقادی و عوامل مؤثر بر آن در حرفه حسابرسی
    حسین آروین 2021
  50. ارائه مدل توسعه منابع انسانی مبتنی بر رویکرد تحول گرایانه (مورد مطالعه : بانک صنعت و معدن)
    آزاده رسولی پرشکوه 2021
  51. ارائه مدل شکل گیری و توسعه اکوسیستم نوآوری مبتنی بر دانشگاه در دانشگاه های کشور
    رضا خان احمدلو 2021
  52. مدل بهره گیری از ظرفیت بازی پردازی در طراحی دور های آموزش منابع انسانی
    سارا نظیفی فرد 2021
  53. طراحی چارچوب برای معماری سرمایه های دانشی
    بهروز کاملی 2021
  54. طراحی چارچوب همراستایی معنابخشی استراتژیک مدیران میانی با برنامه های استراتژیک سازمان
    سونیا صرامی 2021
  55. تبین مدل ذهنی و مکانیزم های شناختی موثر کارآفرینان در فرآیند تشخیص فرصت رشد،حوزه ی کسب و کارها با رشد بالا در ایران
    وحیده بام شاد 2021
  56. ارائه مدل شناسایی موانع رفتاری در پیاده سازی طرح‌های تحولی (مورد مطالعه بانک شهر)
    رضا اکبری اصل 2021
  57. ارائه مدل جامع توسعه پایدار ورزشی از طریق باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران مطالعه تطبیقی
    محمد حیدری 2020
  58. ارائه چارچوبی جهت طراحی فرایند سفارشی مدیریت کیفیت داده ، مطالعه موردی داده های رسانه اجتماعی
    سوده دوروش 2020
  59. طراحی الگوی مناسب هویت سازمانی با هویت راهبردی
    محمدهادی رنجبر 2020
  60. فهم فرآیند شکل گیری تفکر نقادانه در بین دانشجویان
    اکرم دستیاری 2020
  61. طراحی چارچوب کنترل استراتژیک منابع انسانی در بنگاه فراگیر (هلدینگ)
    نسترن علئی 2020
  62. طراحی نقشه راه پیاده سازی هم آفرینی در صنعت گردشگری
    فاطمه محمدی 2020
  63. تبیین مدل فرار مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی
    امین بلوری 2020
  64. تدوین چارچوبی برای توسعه سرمایه اجتماعی بر مبنای سرمایه عاطفی
    سیدمحمد طغرا 2020
  65. ارائه مدل گرایش کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط فناوری محور ( مورد مطالعه نانو فناوری )
    سعید توکلیان 2020
  66. طراحی مدل تکامل قابلیت های سرمایه انسانی در سازمان های دولتی ایران : رویکرد سلسله مراتب پدیده ها
    مهدی هدائی 2020
  67. طراحی مدل سیاست گذاری در جهت توسعه همکاری های راهبردی بین شرکت های دانش بنیان ایرانی و آلمانی در حوزه زیست فناوری
    اردشیر زمانی 2020
  68. تدوین چارچوب تحقق سازمان اخلاقی در دادگستری
    گل آرا پورمجرب 2020
  69. توسعه چارچوب چابکی استراتژیک با رویکرد قابلیت های پویا در صنعت فولاد استان کرمان
    سجاد شمسی گوشکی 2020
  70. تحلیل بخشی الگوی شکل گیری قابلیت های فناورانه محصولات پیچیده (مطالعه موردی ،یک بخش منتخب)
    علی خدایاری 2020
  71. فهم نقش سیاست بوروکراتیک در اجرای خط مشی های عمومی در ایران(مطالعه موردی قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی)
    ابراهیم حاجی نژادی 2020
  72. طراحی چارچوبی برای توسعه مدیریت منابع انسانی مبتنی بر شواهد در شرکت ملی نفت ایران
    هادی احمدی آزرم 2020
  73. توسعه مدل توزیع همه کاناله گردشگری
    نیما سلطانی نژاد 2020
  74. ارائه مدلي براي توسعه روانشناختي در سطح شهري مورد مطالعه شهر كرج
    جواد علی اکبری صومعه 2019
  75. طراحي الگوي چابك سازي سازماني در بخش دولتي (مطالعه موردي: سازمان امور مالياتي)
    عبدالکریم رحیمی اتانی 2019
  76. چارچوبي براي تبيين هوش سازماني در گروه هاي پروژه اي مولفه ها موانع و محرك ها
    مهدی وکیلی فرد 2019
  77. فهم پديده تملق سازماني در سازمان هاي دولتي مورد مطالعه سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي
    مهدی پارسایی 2019
  78. طراحي چارچوب اجراي استراتژي بر مبناي قابليت هاي فناوري اطلاعات: مطالعه موردي : بانك ملت
    سمیرا لقمان استرکی 2019
  79. فهم و تبيين سرمايه هاي فكري اثرگذار بر اقتصاد مقاومتي
    محمدعلی موسی پورگرجی 2019
  80. ارائه طرح جامع سيستم هاي اطلاعاتي برنامه ريزي توليد محصولات كشاورزي
    موسی نجفی 2019
  81. طراحي الگوي نقشه تجربي كاربران همراه بانك با رويكرد سفر مشتري
    شهریار محسنین 2019
  82. طراحي مدل ارزيابي تاب آوري زنجيره تامين برق
    امید محمودیان 2019
  83. چارچوب شكل گيري اكوسيستم نوآوري شركت هاي نوپا و تاثير ان بر توانمندي نوآوري آن ها
    حامد اجاقی 2019
  84. طراحي و تبيين الگويي براي پيكره بندي همسويي افقي بين اقدامات متنوع منابع انساني
    نرجس سرعتی اشتیانی 2019
  85. طراحي چارچوب فرآيندي براي توسعه استراتژيك منابع انساني بر اساس الگوي سيپ مطالعه موردي شركت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي
    مهدیه اسدی 2019
  86. طراحي مدل سياست گذاري رسانه اي سازمان تامين اجتماعي ايران
    علی حیدری 2019
  87. آينده نگاري پويايي شبكه هاي گردشگري مذهبي (مطالعه موردي : عتبات عاليات عراق)
    محمدرضا جلیل وند 2019
  88. ارائه چارچوبي مفهومي براي آموزش والدين به منظور ارتقاء سلامت جنسي دانش آموزان نوجوان
    سعیده معماری 2018
  89. طراحي چارچوب مفهومي حرفه اي گرايي حوزه مديريت منابع انساني
    محمدامین باتمانی 2018
  90. طراحي چهارچوب مديريت وكاربست سرمايه اجتماعي هموند اعضاي هيات علمي دانشگاه ها ومديران مياني دستگاه هاي دولتي در ارتقاي عملكرد نظام اداري جمهوري اسلامي ايران
    شاهین صادقی نسب 2018
  91. ارائه مدل اخلاق سازماني در نظام جمهوري اسلامي ايران
    بهاره ماه بانویی 2018
  92. ارائه چارچوب مفهومي خريد احساسي كالاهاي با دوام منتخب در جامعه بومي و اعتبار سنجي آن
    مریم خلیلی مقدم 2018
  93. پيشنهاد چارچوبي براي رابطه اثربخش بين سازمانهاي غير ولتي و دولتي در چرخه خط مشي گذاري عمومي
    بهاره مختاری 2018
  94. طراحي مدل مديريت مسير شغلي كاركنان دانشي ( مورد مطالعه كاركنان دانشي پژوهشگاه صنعت نفت ايران )
    ابراهیم رجب پور 2018
  95. ارائه چارچوب تبيين سبك رهبري عدالت محور
    بهاره عطایی 2018
  96. فهم ابعاد سياست زدگي اداره عمومي از منظر شهروندان و طراحي يك مقياس براي آن
    معصومه مصطفی زاده 2018
  97. طراحي چارچوب توسعه حرفه اي مدرسان تربيت معلم در پرديس هاي دانشگاه فرهنگيان در استان اصفهان
    ندا زجاجی 2018
  98. طراحي و اعتباربخشي مدل بازاريابي اجتماعي جهت توسعه ورزش همگاني
    علی صابری 2018
  99. ارائه مدلي چند سطحي براي فهم تواضع درون سازماني در صنعت بانكداري
    بهزاد محمدیان 2018
  100. معماري نظام نظريه پردازي جهت خط مشي گذاري توسعه در كشور
    افشین علی پورپیجانی 2018
  101. ارائه چارچوبي براي برنامه درسي مهارت هاي زندگي دوره ابتدايي نظام آموزش عمومي ايران و اعتباربخشي آن
    کبری کریم زاده وانق سفلی 2018
  102. ارائه چارچوب مفهومي سرمايه معنوي مبتني بر حكمت هاي نهج البلاغه
    مصطفی ملائی 2018
  103. ارائه چارچوب خط مشي جبران خدمات كاركنان دانشي در پژوهشگاه صنعت نفت
    مهدی افخمی اردکانی 2018
  104. طراحي الگوي جانشين پروري مبتني بر شايستگي مديران
    حمید عبدالمحمدی 2018
  105. ارائه چارچوبي براي تبيين عوامل موثر بر انتقال دانش بين اساتيد دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشكي تهران)
    نرگس قدسیان 2018
  106. ارائه مدلي براي چگونگي تلفيق نرم افزارهاي اجتماعي LMS(مطالعه موردي مركز آموزش الكترونيكي دنشگاه تهران )
    مریم حق شناس 2018

Master Theses

  1. نقش منابع طبیعی در توسعه بخش گردشگری در عراق
    مرتضی عبدالهادی علی 2024
  2. نقش خدمات گردشگری در توسعه و گسترش بخش گردشگری در عراق ( مورد مطالعه: شهر مقدس کربلا)
    کرار مناف جابر العکله 2024
  3. شناسایی عوامل مؤثر بر یادگیری مدیران
    نرگس مصطفایی 2024
  4. شناسایی عوامل مؤثر بر یادگیری نسل Z
    ریحانه یزدانی پژوه 2024
  5. بررسی تأثیر آمیخته ترفیع بر وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی : اسنپ مارکت )
    کیان عنایتی 2024
  6. پیش‌بینی مولدیت و نرخ پذیرش اکوسیستم‌های پلتفرمی با روش‌های یادگیری ماشین در پلتفرم‌های بازی‌های ویدیوئی
    مصطفی خوش باش 2023
  7. نقش فناوری اطلاعات در توسعه مدل های کسب و کار شرکت های کوچک و متوسط در دوران همه گیری جهانی کرونا
    علی آفتاب طلب 2023
  8. تحلیل نقش ذهن آگاهی کارآفرین در تدوین استراتژی کسب و کارهای نوپا با تاکید بر پارادایم استراتژی باز
    امین شاهپوری 2022
  9. چالش‌های تحول دیجیتال در سازمان‌های بزرگ: مطالعه موردی چندگانه شرکت‌های بزرگ بیمه ایرانی
    درسا پورحسن گیل کلایه 2022
  10. بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار مصرف کننده با میانجی گری جذابیت فروشگاه
    محمدرسول فیض 2022
  11. ارائه مدل تعالی برند؛ از توانمندسازهای برند تا دستاوردها، با الگوبرداری از رویکرد EFQM
    زهرا قاسمی 2022
  12. شناسایی خطا های شناختی در تدوین طرح های توسعه شهر
    علی رحیمی موحد 2022
  13. ارائه چارچوبی برای ارتقاء کمی و کیفی مدل درآمدی مدارس آموزشی خیریه(مورد مطالعه: مجتمع آموزشی توحید)
    علی بیگدلی 2022
  14. امکان سنجی استراتژی پردازی با تکیه بر پارادایم استراتژی باز در استارتاپ های فناورانه
    جواد کاظمی 2022
  15. طراحی سازوکاری برای بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در پروژه های استراتژیک
    پروین خاکی قصر 2021
  16. تحلیلی بر رفتار مصرف کنندگان زن در خرید مبلمان با بهره گیری از روش تجربه زیسته
    مریم ریسمان چیان 2021
  17. آسیب شناسی فرآیند تذوین خط مشی های محیط زیست مطالعه موردی- محیط زیست طبیعی
    شهرام شیران زایی 2021
  18. بررسی تاثیر تکنولوژی واقعیت افزوده در خرید آنلاین
    فاطمه زارع ابراهیم آباد 2021
  19. شناسایی و تحلیل قابلیت های اینترنت اشیا در یکپارچگی زنجیره تأمین
    مهرنوش پناهی زاده 2021
  20. اولویت بندی شاخص های هوشمندی زنجیره تامین بر اساس تأثیرپذیری از اینترنت اشیاء
    محسن راعی 2021
  21. خوشه بندی کارکنان دانشی به منظور بهبود فیلدهای دانشی در پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتمائی ناجا
    بهروز امینی زاده 2020
  22. شناسايي ابعاد مديريت تجربه شهروندان در دريافت خدمات از سازمان هاي دولتي استان گيلان
    زهرا رحیمی چسلی 2020
  23. "تحلیل لایه‌های علی (CLA) انتقال دانش در شورای شهر تهران"
    مهرناز رسولی 2019
  24. طراحي مدل ارزيابي و انتخاب مميزان داخلي سيستم هاي مديريتكيفيت(EFQM) با استفاده از مراكز ارزيابي(مطالعه موردي. شركت فولاد مباركه اصفهان)
    محمد اسفندیاری بیات 2019
  25. "ارزيابي شاخص قدرت انگيزشي ( MPS ) و الزامات شناختي مشاغل موجود در شركت توانير"
    حدیثه حسنی 2019
  26. شناسايي پيش نيازها و الزامات تعريف عملكرد كاركنان
    زهرا احمدی جعفری 2019
  27. ارائه چارچوبي جهت استفاده از ابزارهاي بازاريابي ديجيتال در صنعت گردشگري بر اساس مدل 5A
    فهیمه کامران 2019
  28. ارائه مدل سنجش آمادگي سازماني براي برون سپاري فرايندها در شركت انتقال گاز ايران
    سلمان نظری 2019
  29. شناسايي عوامل مؤثر بر تفكر انتقادي در ميان دانشجويان پرديس فارابي دانشگاه تهران
    زینب توسلی 2019
  30. شناسايي عوامل موثر بر كليشه سازي كشور مبدا(Country stereotype)و تاثير آن بر انتخاب برند توسط مصرف كننده ايراني در صنعت پوشاك
    زهرا شوشتری زاده 2019
  31. « شناسايي دلايل احساس نياز به تجديد ساختار :كوچك‌سازي ،متناسب‌سازي و كاهش سطوح سازماني »
    محمدباقر عربی 2019
  32. بررسي عوامل اثرگذارو استراتژي هاي استقرار سامانه يكپارچه برنامه ريزي مكانمند منابع سازمان در شهرداري قم
    علی رضا ابرقویی 2019
  33. مدل سازي عوامل موثر بر رفتار مصرف كننده در تجارت اجتماعي
    زهرا محمدی 2019
  34. شناسايي موانع شكل گيري سيستمهاي پرداخت مبتني بر عملكرد
    فاطمه جادران 2019
  35. شناسايي اجزاي اكوسيستم كارآفرينانه كسب و كارهاي نوپا؛ مورد مطالعه: استارت آپ هاي حوزه فناوري اطلاعات
    محمدرضا محمدزمانی 2019
  36. شناسايي و تبيين ملاحظات تصميم گيري در مورد بهينه سازي موتور جستجو (SEO)با رويكرد فرا تركيب
    بهنوش کاشانی زاده 2019
  37. ارزيابي سيستم هاي اطلاعاتي در سازمان هاي پروژه محور ،مطالعه موردي:شركت مهندسي برق و كنترل مپنا
    پیمان فرازمند 2019
  38. ارائه چارچوب عوامل موثر بر شكل گيري روابط هم رقابتي در سطح صنعت(روش فراتركيب)
    مینو صاحب الداری 2019
  39. رتبه بندي عوامل كليدي موفقيت وب سايت جاباما
    بنفشه خلیلی پور 2018
  40. مطالعه و رتبه بندي عوامل موثر بر تجربه مشتري در استفاده از خدمات وبسايتهاي رزو هتل
    فاطمه عنیسی 2018
  41. ارائه مدل دنبال كردن برند در شبكه اجتماعي اينستاگرام
    ازاده توده روستا 2018
  42. تأثير فناوري اطلاعات بر كارآفريني سازماني با توجه به نقش ميانجي اكتساب دانش
    فرشته قربانی جلال 2018
  43. آسيب شناسي مديريت دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري شهر شيراز و ارائه الگوي بهينه
    زهره تقوا 2018
  44. بررسي عوامل تأثيرگذار در عملكرد همكاري دانشي در تيمهاي مجازي (مورد مطالعه: گروههاي تلگرامي فعالان علمي حوزه¬ي كشاورزي ايران)
    شیرین فریدونیان 2018
  45. تدوين چارچوبي براي پايش تغييرات استراتژيك در شر كت هاي دانش بنيان حوزه فناوري اطلاعات
    روح الله خوش نژادرضایی 2018
  46. طراحي ابزار بومي سنجش مربيگري رهبر در شركت فني مهندسي آب تابان
    زین العابدین جمشیدی اردشیری 2018
  47. شناسايي عوامل موثر بر قصد تامين مالي حاميان تامين سرمايه جمعي
    سعید سنگانی 2018
  48. ارائه چارچوبي براي بازاريابي شركت هاي دانش بنيان
    حمیدرضا هوشیار 2018
  49. شناسايي عوامل موثر بر نوآوري باز در كارآفريني ديجيتال
    شقایق سخته 2018
  50. طراحي سيستم خبره فازي جهت سنجش ميزان موفقيت همراستايي فناوري اطلاعات و كسب و كار
    فاطمه چکشی 2018
  51. طراحي چارچوبي براي تعيين ميزان آمادگي اجراي استراتژي در شركت هاي دانش بنيان
    سبا علیقلی 2018
  52. طراحي چارچوبي براي تعيين ميزان آمادگي سازمان ها براي تدوين استراتژي با روش بازي برد
    سمیرا عزتی زنق 2018
  53. عارضه يابي سيستم توزيع داروهاي فرآورده طب سنتي در ايران
    علی عابدینی 2018
  54. تاثير تاكتيك هاي مديريت برداشت از خود در نمرات ارزيابي و عملكرد پرسنل از ديدگاه مديران و كاركنان(مورد مطالعه موردي شركت ايران خودرو )
    عباس فتحی 2018
  55. تحليل استراتژيك بازارهاي نوپديد رسانه اي ايران بر اساس مدل دلتا
    امیر مختاری 2018
  56. شناسايي و اولويت بندي مولفه هاي كسب و كار پلتفرمي چند وجهي
    فریبرز بیات 2018
  57. « مدلسازي عوامل موثر برقصد تجارت اجتماعي (مورد مطالعه وب سايت باميلو)
    مجتبی روشنی 2018
  58. شناسايي عوامل موثر بر همسويي استراتژي فن آوري اطلاعات با استراتژي كلان سازمان (مطالعه موردي شركت سايپا)
    عاطفه عباسی 2018
  59. گونه شناسي مديران در مورد عدم تفويض اختيار در خودروسازي سايپا
    نازنین داستانی 2018
  60. شناسايي مولفه هاي موثر بر مديريت امنيت اطلاعات در فناوري اطلاعات شركت نفت فلات قاره ايران
    یاسر سیف 2018
  61. شناسايي و اولويت بندي مزاياي حاصله از هوش سلامت و بسترهاي مورد نياز آن در مراكز تابعه دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني شهيد بهشتي
    ابوذر گودرزی 2018
  62. تجزيه و تحليل گفتمان در تبليغات بازاريابي سياسي
    جواد شهرکی 2018
  63. آسيب شناسي اشتغال سازماني بانوان از منظر اسلامي (مورد مطالعه- بيمارستان امام خميني ره)
    سپیده گل سرخی کوهینی 2018
  64. بررسي ابزارهاي بازاريابي اقامتگاههاي بوم گردي استان اصفهان
    منصوره السادات مهدوی 2018
  65. نيازسنجي آموزش كاركنان كليدي مخابرات بر اساس مدل نيازسنجي DACUM در شركت مخابرات مازندران
    مایده معینی 2018
  66. بررسي تاثير سبك رهبري و جو سازماني بر مديريت دانش با توجه به نقش ميانجي ساختار سازماني و تعامل اجتماعي
    علیرضا کاملی 2018
  67. بررسي عوامل موثر بر پذيرش بيمه الكترونيك با استفاده از مدل اصلاح شده پذيرش تكنولوژي TAM در شركت بيمه سامان
    عمادالدین کریمی 2018
  68. آسيب شناسي دور كاري در سازمان هاي دولتي كاربرد مدل QFD -
    الناز سیاوشی 2018
  69. كليدهاي جذب سرمايه گذاري خارجي بر اساس مدل پيشنهاديS 4 در مناطق آزاد تجاري-صنعتي(مطالعه موردي: منطقه آزاد تجاري-صنعتي ارس)
    سینا عباس زاده 2018
  70. بررسي معماري منابع انساني در يك شركت بر اساس مدل لپك و اسنل
    عذرا شمسی تواسانی 2018
  71. تدوين مدل ساختاري و اندازه گيري رضايت مشتريان در شركت بيمه ايران
    نگار ابراهیمی 2018
  72. بررسي تاثير هويت برند بر تصوير برند(مورد مطالعه:شركت كاله)
    رویا بیگی 2018
  73. توسعه مدل چند وجهي سنجش رضايت مشتريان در يك خرده فروشي آنلاين
    فاطمه تیموری 2018
  74. بررسي تاثير بازاريابي داخلي بر رفتارهاي استراتژيك كاركنان شركت سايپا با تاكيد بر نقش ميانجي تعهد استراتژيك
    رحیمه فرجامی سرخه ریزی 2018
  75. بررسي عوامل موثر بر نوآوري در صنعت گردشگري
    رعنا قنبرزاده کرده ده 2018
  76. بررسي عوامل نگرشي موثر بر اقدام خريد اينترنتي پوشاك در شهر تهران
    مهرداد شیرازی 2018
  77. بررسي استراتژي هاي مديريت دانش در برونسپاري
    روح اله نیک خواه کیارمش 2018
  78. بررسي تاثير ويژگي هاي شغلي و سازماني بر توانمندسازي تيمي مطالعه موردي، اداره ماليات بر ارزش افزوده استان تهران
    سیده محبوبه میراکبری ولمی 2018
  79. بررسي ارتباط بين متغيرهاي رفتار خريد آنلاين در بازار خرده فروشي ديجيتال ايران در شركت ديجي كالا:پيمايشي در دانشگاه تهران
    محمدکاظم نژاددهباشی 2018
  80. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر همراستايي استراتژيك مديريت دانش با كسب و كار
    زهرا کوچک زاده 2018
  81. بررسي تاثير چرخه زندگي بر انگيزه هاي سفر گردشگران خروجي ايراني(مورد مطالعه گردشگران خروجي به كشور تركيه)
    سکینه حمزه زاده 2018
  82. مدلسازي سرمايه گذاري شركتهاي ارائه دهنده سرويس اينترنت در ايران روي شبكه دسترسي با روش پويايي هاي سيستم
    سمیرا ساعدپناه 2018
  83. بررسي تاثير پويايي هاي رقابتي بر قابليت هاي چابكي:نقش تعديل گري بازارگرايي(مطالعه موردي:صنعت بانكداري)
    آیدا ابراهیمی 2018
  84. طراحي كمپين تبليغاتي براي معرفي فرش دستباف كاشان در بازارهاي داخلي ايران
    محمد کریمیان راوندی 2018
  85. شناسايي عوامل كليدي موفقيت براي اجراي استراتژي
    علی ملتزمی 2018
  86. اثر چارچوب قيمت بر ادراك مصرف كنندگان از قيمت گذاري پويا
    مرجان آسیائی 2018
  87. تحليل استراتژيك تناسب رشته هاي تحصيلي آموزش عالي با نياز بازار كار
    اعظم جمشیدی 2018
  88. شناسايي پيش نيازهاي بكارگيري سيستم هاي اطلاعاتي استراتژيك
    مژده محمودی 2018
  89. شناسايي تفاوت هاي نسلي سبك هاي تصميم گيري خريد مشتريان
    آمنه کویری 2018
  90. واكاوي استراتژي فروش و بازار يابي بنگاه هاي موفق در دوران بحران و ركود اقتصادي(مطالعه موردي: صنعت مواد غذايي تند مصرف FMCG
    حامد وارسته غلامحسینی 2018
  91. بررسي تاثير استراتژي مديريت دانش، عملكرد مديريت دانش با رويكرد اقتضايي در شركت گاز استان اصفهان
    علیرضا فاتحی پیکانی 2018
  92. شناسايي و اولويت بندي چالش هاي اخلاقي رسانه هاي اجتماعي
    سحر کمره ای 2018
  93. بررسي تاثير اقدامات منابع انساني عملكرد بالا بر كارآفريني سازماني در شركت گلرنگ (با نقش ميانجي رفتار شهروندي)
    سیدفرهود دبیرسیاقی 2018
  94. ارائه چارچوب اثر بخشي همزمان تبليغات آنلاين و آفلاين
    ابوالفضل منتظری هدش 2018
  95. ارائه چارچوبي براي انتخاب روش هاي نيازسنجي آموزشي بر اساس عوامل موثر بر آن
    کمیل نوری 2018
  96. شناسايي عوامل موثر بر مديريت تغيير در پروژه هاي فناوري اطلاعات(با رويكرد مدل سازي سيستمي)
    محسن رجبلو 2018
  97. طراحي استراتژي عمليات در سازمان هاي پروژه محور(موردمطالعه شركت كيسون)
    فواد معصومی 2018
  98. ارزيابي فرايند تفويض اختيار- مطالعه موردي در گروه صنعتي سايپا
    سیدعلی مرعشی 2018
  99. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر كيفيت داده مشتري در سيستم هاي ارتباط با مشتري(مورد مطالعاتي شركتهاي توليد كننده موتور سيكلت)
    مینا طالبی 2018
  100. عوامل موثر بر انتخاب بانك توسط مشتري
    مریم سیدصالحی 2018
  101. ارزيابي مرحله تدوين استراتژي برند در سازمان بهران
    فریبا مالکی دیزجی 2018
  102. شناسايي رويكرد مناسب اجراي استراتژي در شركت هاي دانش بنيان : مطالعه چند موردي
    محمد عصاریان نیاسری 2018
  103. ارائه مدلي براي انتخاب پروژه هاي فناوري اطلاعات با تاكيد بر همراستايي استراتژيك
    امیر اله یاری 2018
  104. شناسايي عوامل موثر بر وفاداري مشتريان فروشگاه هاي آنلاين محصولات ديجيتال در ايران
    مریم معصومی 2018
  105. شناسايي پيش نيازهاي الزام آور براي استفاده از شاخص هاي منابع انساني
    روح اله گرایلی درونکلا 2018
  106. بررسي تاثير معنويت بر تصميم گيري شهودي مديران شركت سايپا
    معصومه میرموسوی بقرآباد 2018
  107. بررسي تاثير توانمندسازي روانشناختي و پيشايندهاي آن بر هويت اخلاقي و تمايل به ترك خدمت
    رضا عابدی 2018
  108. بررسي رابطه بين سلامت سازماني و ترك خدمت (مورد مطالعه: بانك هاي دولتي و خصوصي كردستان)
    لیلا علیخانی 2018
  109. ارزيابي ساز و كارهاي بهبود فرآيند جذب اعضاء هيئت علمي(مورد مطالعه پرديس فارابي دانشگاه تهران)
    فرحناز سمیع پور 2018
  110. بررسي اثر بخشي روابط عمومي بانك ملت
    ریحانه زارعی 2018
  111. بررسي چگونگي تاثير سياست هاي جبران خدمات كاركنان سازمان هاي قضايي بر روي فساد اداري و مالي
    علیرضا قاهردوست 2018
  112. بررسي نگرش افراد به تبليغات درون وبلاگ هاي فشن
    مهدیه کبورانی 2018
  113. ارزيابي كيفيت خدمات بانكداري الكترونيك بر اساس دو بعد فعال و پنهان در كشور افغانستان
    محمدرضا فاضلی 2018
  114. شناسايي پيش نياز براي به كارگيري رويكرد هوشمندي كسب و كار (بر اساس مدل سه شاخگي)
    علی محمدی 2018
  115. بررسي تاثير بازاريابي كارآفرينانه بر قابليت هاي بازاريابي و عملكرد بازار كسب وكار هاي كوچك و متوسط حوزه گردشگري شهر تهران با نقش تعديل گري شدت رقابت
    مریم گلستانی 2018
  116. طراحي مدل فرآيندهاي CRM عملياتي براي يك فروشگاه بر خط با تاكيد بر قابليت هاي وب سايت
    محسن نوروزی اقبالی 2018
  117. عوامل موثر بر اجتناب از تبليغات روي خط در جامعه دانشجويان تحصيلات تكميلي دانشگاه تهران
    پدرام فرزین 2018
  118. شناسايي عوامل موثر بر پياده سازي هوشمندي كسب و كار در شركت هاي كوچك و متوسط: مورد مطالعه استان مركزي
    مریم بهرام بکی 2018
  119. بررسي رابطه ساختار مالكيت و افشاي مسئوليت اجتماعي شركت در شركت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
    سارا ایمانی قسمتی 2018
  120. شناسايي و رتبه بندي عوامل رفتاري و اقتصادي موثر بر تصميم سرمايه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران
    داریوش احمدی 2018
  121. بررسي تاثير ويژگي هاي تجارت اجتماعي بر اعتماد و تمايل به مشاركت در آن
    پگاه سادات حبیبی 2018
  122. تاثير گرايش به بازاريابي داخلي بر روي رفتارهاي مشتري مدارانه بانك شهر تهران
    زهراالسادات حسینی 2018
  123. بررسي رابطه جو توانمندسازي و توانمندي كاركنان استانداري خراسان شمالي
    حسین فرجی 2018
  124. بررسي تاثيرهوش تجاري در موفقيت شركت هاي كوچك و متوسط برتر شهر تهران
    سمیه بخشنده 2018
  125. محاسبه ارزش در معرض ريسك با استفاده از معيار پارامتريك(GARCH) و ناپارامتريك(شبيه سازي مونت كارلو) مطالعه موردي:بانك صادرات
    فهیمه واحدی 2018
  126. ارائه الگوي مفهومي از تعامل بين پژوهش هاي دانشگاهي و نيازهاي صنعتي در استان قم بر اساس مدل سه شاخگي (3 C) مورد مطالعه: سازمان صنعت و معدن و تجارت
    فائزه طاهری نژاد 2018
  127. بررسي و ارزيابي مدل بازاريابي رسانه اجتماعي
    میرمحمد حمزه لو 2018
  128. بررسي تاثير چگونگي تاثير ساختار سازماني بر كيفيت زندگي كاري كاركنان از طريق توانمندسازي و تعارض
    اسفندیار اژند 2018
  129. بررسي و تعيين عوامل ارزيابي آمادگي فناوري مدل SAAS رايانش ابري با تمركز بر شركتهاي كوچك و متوسط SME (مطالعه موردي: همكاران سيستم)
    ستوده طوفانیان 2018
  130. طراحي مدل كسب و كار الكترونيكي براي خرده فروشي هاي آنلاين بر اساس رويكرد استروالدر
    فاطمه عابدی دستجردی 2018
  131. جايگاه يابي برندهاي لبني در بازار رقابتي شهر تهران (برندهاي روزانه - پگاه - كاله - هراز - چوپان - پاك )
    عاطفه فتحی 2018
  132. بررسي مولفه هاي تعامل مشتري با برند و تاثيرات آن بر وفاداري با نقش متغير تعديلگر درگيري رده ي محصول
    سمانه اورعی 2018
  133. شناسايي و دسته بندي چالش ها و مشكلات نگهداشت نخبگان شركت نفت با استفاده از روش كيو
    نازنین فریدون اصل 2018
  134. ارزيابي تعالي بازار يابي در شركت بيمه معلم
    مریم پویامهر 2018
  135. شناسايي مولفه هاي اخلاق حرفه اي در مدارس ابتدايي غير انتفاعي با الهام از آموزه هاي نهج البلاغه
    بهاره افسری کلیانی 2018
  136. تاثير نهادهاي رسمي بر گرايش كارآفرينانه كسب و كارهاي كوچك و متوسط گردشگري
    مهدیه موسی زاده گورابی 2018
  137. شناسايي و اولويت بندي دلايل تاخير در پرونده هاي دعاوي كارگر و كارفرما، مطالعه موردي اداره كار حسن آباد فشافويه
    میکائیل کاظمی کنچوبه 2018
  138. بررسي تاثير بلوغ معماري سازماني بر عملكرد فناوري اطلاعات با رويكرد كارت امتيازي متوازن
    نیما احمدزاده 2018
  139. شناسايي شاخص هاي بسترسازي براي پياده سازي موفق BPM در سازمان (مورد مطالعه- شركت ايريسا)
    مهسا کاظمی 2018
  140. بررسي تاثير كيفيت اطلاعات بر خصوصيات فروشندگان سازماني (دارايي هاي ارتباطي فروشنده)در جهت بهبود بازاريابي رابطه مند
    المیرا سالاری 2018
  141. تبيين الگوي رهبري سردار شهيد حجت الاسلام مصطفي رداني پور در دوران دفاع مقدس
    سجاد صادقیان 2018
  142. طراحي ابزار سنجش و بررسي همسويي استراتژيك منابع انساني
    پریساالسادات شریعتی نجف آبادی 2018
  143. مدل سازي فرآيند جمع سپاري در سيستم هاي پشتيباني تصميم گيري و شناسايي الزامات آن
    رهام اسدی 2018
  144. تاثير باور مذهبي بر قصد انتخاب محصولات حلال با توجه به نقش نگرش هنجار ذهني و آگاهي حلال
    سهیلا هاشمی 2018
  145. ارزيابي عوامل موثر بر عشق به برند و پيامدهاي آن(مورد مطالعه:مصرف كنندگان لباس هاي ورزشي در سال هاي 93-92)
    فاطمه جوادیان 2018
  146. شناسايي ريسك هاي اجراي استراتژي در صنعت بانكداري(مورد مطالعه بانك سپه)
    مریم رسول زاده اخلاقی 2018
  147. اثر نقش تيم كاري بلبين بر موفقيت پروژه هاي فناوري اطلاعات منتخب شهر تهران
    محمدرضا حاجی باقراصفهانی 2018
  148. شناسايي و الويت بندي مولفه هاي آمادگي بكارگيري بازاريابي محتوا در شركتهاي ايراني
    محمدرضا سلطانی نوید 2018
  149. شناسايي فرصت هاي كارآفرينانه در حوزه گردشگري در شهر تنكابن
    فاطمه حسین زاده نجار 2018
  150. شناسايي شايستگي هاي مشاغل مديريتي(روساء و معاونين) شعب بانك تجارت
    علی اکبر عباس زاده 2018
  151. شناسايي مشاغل كليدي و تهيه پروفايل شايستگي آن مشاغل در ستاد شركت مادر تخصصي(هلدينگ) توسعه معادن و صنايع معدني خاورميانه (ميدكو)
    سویل رضازاده سنگی 2018
  152. بررسي عوامل موثر در تبادل دانش ضمني بين بازار يابي و فروش و نقش آن در بهبود موفقيت بازاريابي(مورد مطالعه:شركت بيمه آسيا)
    سعید نیک پور 2018
  153. بررسي تاثير تصويراجتماعي ادراك شده, مادي گرايي و مدگرايي بر خريد وسواسي پوشاك؛ پيمايشي پيرامون دانشجويان دختر پرديس فارابي
    مرضیه رسولی ابدری 2018
  154. شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر آمادگي سازمان به منظور پياده سازي رايانش ابري
    الهه مهدی زاده 2018
  155. بررسي تاثير مسئوليت اجتماعي بر وفاداري مشتريان با توجه به نقش تعديل گر رفتار مصرف مسئولانه در قبال جامعه(موردمطالعه:مشتريان بانك ملت شهر كاشان)
    حامد معظمی قمصری 2018
  156. بررسي تاثير انعطاف پذيري استراتژيك بر نوآوري و عملكرد سازمان در شركت خودروسازي ايران خودرو
    محمدعلی آقاکریم 2018
  157. شناسايي و اولويت بندي روش هاي يافتن بازارها و مشتريان هدف صادراتي در صنعت مواد غذايي
    شبنم کربلائی هادی 2018
  158. تدوين مدل شايستگي مديران بازاريابي ورزشي: مطالعه موردي رشته فوتبال
    احمد اجرلو 2018
  159. شناسايي و بررسي زيرساختها و قابليتهاي مورد نياز براي مديريت دانش مشتري
    حسین بهمنی تبریزی 2018
  160. شناسايي عوامل موثر بر انتخاب و ترجيح هتل از سوي افراد داراي معلوليت استفاده كننده از صندلي چرخدار
    کامران فرخ منش 2018
  161. تجزيه و تحليل عوامل داخلي و خارجي موثر بر سودآوري بانك كشاورزي (مطالعه موردي : بانك كشاورزي استان فارس )
    ابراهیم رئیسی 2018
  162. ادراكات قيمت به عنوان متغير تعديلگر در رابطه بين درگيري محصول و وفاداري برند در كالاهاي زود مصرف (FMCG)
    ساناز عزیزی 2018
  163. بررسي تاثير استراتژي هاي برون سپاري بر عملكرد اداره كل استاندارد استان اصفهان
    علی قاسمی 2018
  164. تاثير بازاريابي پارتيزاني بر آگاهي از برند و تمايل به خريد محصولات الكترونيكي(مورد مطالعه:مشتريان نسل Y استان تهران)
    احد رنجبر 2018
  165. بررسي تاثير قابليت هاي فناوري اطلاعات بر عملكرد نوآوري محصول با نقش ميانجي كارآفريني سازماني و شدت رقابت
    علی جعفری مقدم 2018
  166. بررسي عوامل موثر بر رشد كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنعت گردشگري از طريق گرايش كارآفرينانه مورد مطالعه: آژانس هاي مسافرتي و جهانگردي شهر تهران
    مژگان امیریان 2018
  167. تاثير رهبري استراتژيك بر اجراي موفق استراتژي ها با در نظر گرفتن نقش تعديلگر فرهنگ سازماني (مورد مطالعه صنعت مواد غذايي)
    مصطفی سعیدی مهر 2018
  168. بررسي و ارائه راهكارهايي جهت بهبود فرآيند آبياري تحت فشار با رويكرد مهندسي مجدد فرآيندها BPR در سازمان جهاد كشاورزي استان قم
    محمدرضا جوکارمشتانی 2018
  169. شناسايي عوامل موثر بر سردرگمي خريداران در وب سايت هاي گردشگري
    سمیه صمدی 2018
  170. بررسي عوامل تاثير گذار بر اعتماد به نظرات الكترونيكي كاربران
    نیکناز اسماعیلی 2018
  171. شناسايي ابعاد مدل كسب و كار شركت هاي شتاب دهنده
    اشرف فلاح نوکاشتی 2018
  172. تاثير برند داخلي بر عملكرد برند با توجه به نقش ميانجي متغيرهاي شناسايي برند، تعهد برند و وفاداري برند در كاركنان يكي از بانك هاي تجاري
    محمد حدادیان 2018
  173. تجزيه و تحليل روند تغييرات سهم بازار بانك هاي تجاري و عوامل تاثير كذار بر اين تغييرات در ايران
    صیاد فلاحی 2018
  174. تدوين الگوي كنترلي مديريت منابع انساني در شركت¬هاي هلدينگ – مورد مطالعه: شركت هلدينگ توسعه معادن و صنايع معدني خاورميانه (سهامي عام) – ميدكو
    ابراهیم باقری 2018
  175. طراحي مدل كسب و كار نوآورانه:مطالعه موردي (پرديس فارابي دانشگاه تهران)
    فریبا عزیزی 2018
  176. بررسي گردشگري سلامت به عنوان رويكردي در توسعه مناطق مرزي، نمونه مطالعاتي: استان كردستان
    کیوان مام رمضانی 2018
  177. ارائه مدل علي-معلولي هوشمندي رقابتي(مورد مطالعه : شركت دايتي)
    ارسلان زمان پور 2018
  178. آسيب شناسي سيستم انتقال آموزش در مديريت منابع انساني ( مورد مطالعه : دانشگاه تهران)
    امیر رضائی 2018
  179. تدوين استراتژي¬هاي كاركردي مديريت منابع انساني شركت توليدي و صنعتي آواپزشك با رويكرد نقاط مرجع استراتژيك SRP
    آرمان آزادمنش 2018
  180. بررسي و ارزيابي آمادگي بازاريابي نوآوارانه سيستم هاي اطلاعاتي در واحدهاي تجاري كوچك و شناسايي عوامل موثر بر آن بررسي موردي بازار پوشاك اصفهان
    رضا یکتائی 2018
  181. تجزيه و تحليل و مقايسه اثربخشي استراتژي برون سپاري در بانك هاي تجاري پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
    دل آرا محمودزاده 2018
  182. شناسايي و اولويت بندي عوامل سازماني موثر بر رفتارهاي انحرافي
    سمیرا محمودروشن ضمیر 2018
  183. تدوين استراتژي بازاريابي شركت هفت سنگ (ارائه دهنده خدمات ارزش افزوده تلفن همراه)
    سیده گلسا سیدمصطفوی 2018
  184. توسعه مدل ارتباطي ارزش ويژه برند در شركتهاي صنعتي و سنجش بخش ارزش ويژه برند
    مصطفی بهنامه 2018
  185. تبيين ويژگي هاي سازمان سازمان مشتري محور بر اساس مدل ستاره اي گالبرايت
    امین رفیعی 2018
  186. شناسايي تنگناهاي اجراي برنامه ريزي استراتژيك در صنعت بانكداري و راهكارهاي خروج از آن با استفاده از نظريه داده بنياد
    علی پریشانی 2018
  187. بررسي رابطه بين جريانهاي نقدي صندوق هاي سرمايه گذاري با عملكرد اين صندوق ها در ايران
    محمد هیت زاده 2018
  188. بررسي چالش ها و موانع مستندسازي دانش فني كاركنان كارخانه كاشي يزد
    محمد رضا صنعتی 2018
  189. ارائه يك چارچوب مفهومي امنيت براي اينترنت اشياء
    افسانه قربانپورقبادلو 2018
  190. بررسي تاثير قابليت هاي اتوماسيون نيروي فروش بر عملكرد نيروي فروش و كيفيت رابطه با مشتري
    محمدرضا رمضانی قلعه نویی 2018
  191. بررسي مزيت رقابتي بازارچه هاي مرزي استان كردستان
    شورش تابعی 2018
  192. عوامل موثر بر ارزش ويژه برند مقصد در گردشگري سلامت
    الهام هاشمی 2018
  193. عوامل موثر بر شكل¬گيري نقش استراتژيك در بين مديران منابع انساني شهرداري تهران
    مهدی مطاعی 2018
  194. ارائه چار چوب مفهومي مديريت ارتباط با كاركنان ( ERM) ( مطالعه موردي: شركت امداد خودرو سايپا)
    زلیخا احمدی 2018
  195. شناسايي و مدلسازي عوامل موثر بر حكمراني فناوري اطلاعات
    صدیقه درخشیده 2018
  196. بررسي رابطه بين بلوغ كاركنان و ادراك عملكرد سازمان در اداره هاي آموزش و پرورش ناحيه 1 و 4 استان قم
    حامد ابراهیمی خاکباز 2018
  197. آسيب شناسي فناوري اطلاعات در مدارس متوسطه اول بر اساس مدل swot در استان قم
    صدیقه زیدآبادی نژاد 2018
  198. شناسايي اجزا و بسترهاي هوشمندي بازار در كسب و كارهاي كوچك و متوسط
    اناهیتا اسلامی مجاوری 2018
  199. بررسي تاثير رابطه بين رهبري معنوي بر روي كيفيت زندگي كاري كاركنان مطالعه موردي: سازمان صدا و سيماي مركز تهران
    مهدی رضایی شریف ابادی 2018
  200. بررسي تاثير انتخاب آميخته بازاريابي بر ارزش برند رسانه ديجيتال
    محمدحسن نباتچیان 2018
  201. شناسايي عوامل موثر بر موفقيت بازاريابي خير خواهانه و اولويت بندي سناريوها
    صبا بهرامی 2018
  202. ارزيابي فرآيندهاي مديريت منابع انساني توسط مدل فيليپس (مطالعه موردي: شركت سازه گستر سايپا)
    میلاد شمس زارع 2018
  203. ارائه چارچوبي براي انتخاب متقاضيان استخدام در بستر شبكه هاي اجتماعي
    نیما شیوندی چلچه 2018
  204. شناسايي عوامل موثر بر رفتار مسئولانه گردشگران نسبت به محيط زيست در اكوتوريسم(مطالعه موردي:جنگل فندقلو در استان اردبيل)
    سیده زهرا هاشمی 2018
  205. تاثير استعداد كارآفرينانه و ويژگي وب سايت در عملكرد كسب و كارهاي حوزه گردشگري
    فریبا باصری احمدی 2018
  206. بررسي نقش گردشگري شهري در ايجاد فرصت هاي پنهان درآمدزايي:شهرداري تهران
    شیرین عبیدی زادگان 2018
  207. ارائه مدل مديريت تغيير جهت پياده سازي BMP
    نیلوفر جلالی 2018
  208. توسعه يك چارچوب براي مديريت پايدار منابع انساني: مطالعه موردي بانك ملت
    سپهر صفی صمغ آبادی 2018
  209. بررسي اثر سبك رهبري بر رفتار تيمي كاركنان(مطالعه موردي: شبكه بهداشت و درمان شهرستان قروه) در سال 1392
    حسن مخدومی 2018
  210. تأثير ارزش‏هاي سازماني بر روي رفتارهاي انحرافي كاركنان در شركت سازه گستر سايپا
    مبین منتظری 2018
  211. ارزيابي سيستم هاي اطلاعاتي فروش شركت سايپا بر اساس چارچوبccp
    حسین بنجوئی 2018
  212. بررسي رابطه بين سرمايه فكري و كارآفريني سازماني در شركت توسعه معادن و صنايع معدلي خاورميانه-ميدكو
    علی اصغر زارع هرفته 2018
  213. شناسايي عوامل موثر بر حفظ و نگهداشت استعدادهاي شركت مكو(گروه مپنا)
    الهام مظاهری کلهرودی 2018
  214. بررسي مشكلات مسير ارتقا شغلي كاركنان ستادي و عوامل موثر بر آن (مورد پيمايش بانك تجارت)
    حامد جبارزاده 2018
  215. بررسي تاثير روانشناسي محيط كار بر فرايندهاي پوياي روانشناختي كاركنان
    مژده فیروزی 2018
  216. ارائه مدل ارتقاء شغلي پرستاران(مطالعه موردي: يكي از بيمارستان هاي تهران)
    فاطمه میرمحمدی صدرآبادی 2018
  217. بررسي نقش تبليغات و فعاليت هاي پيشبرد فروش بر خلق ارزش ويژه برند(مورد مطالعه:شركت ايرانسل)
    ندا قاسمی 2018
  218. برنامه¬ريزي استراتژيك مبتني بر سناريو (مطالعه موردي شركت گروه اقتصاد سابين)
    نیما نوح پیشه 2018