پنجمین جشنواره پژوهش و فناوری پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از تاریخ ۲۴ آذر لغایت ۱ دی در محل پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران برگزار شد.

این جشنواره با همکاری اساتید و دانشجویان به همراه جمعی از دانش آموزان مدارس جزیره کیش، در قالب پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری، برگزاری ۱۶ کارگاه آموزشی و پژوهشی، افتتاح آزمایشگاه متاورس به عنوان اولین آزمایشگاه دانشگاهی کشور در این حوزه و شرکت در یازدهمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران ایر شو- کیش صورت گرفت.

آئین اختتامیه پنجمین جشنواره پژوهش و فناوری پردیس دانشگاه تهران با حضور اعضا محترم هیئت رئیسه پردیس کیش، پژوهشگران، استادان، دانشجویان و دانش آموزان، در محل نمایشگاه دستاورهای پژوهشی، برگزار شد.

در این مراسم دکتر ذاکر اصفهانی رئیس محترم پردیس کیش ضمن تقدیر از حضور دانشجویان جدید الورود و دانش آموزان بعنوان نسل آینده ساز کشور، اساتید و کارکنانی که در این جشنواره مشارکت داشتند، برگزاری اینگونه رویدادهای علمی و پژوهشی را حائز اهمیت دانستند و حمایت خود را از تدام فعالیت‌هایی از این دست اعلام نمودند.

در ادامه دکتر مهدیه آکوچکیان، رئیس اداره پژوهش، گزارشی از روند شکل گیری پنجمین جشنواره و فرایند اجرایی این رویداد ارائه داد. سپس دکتر رضا نوری، معاون علمی پردیس، ضمن تقدیر از دست اندرکاران جشنواره، هدف از برگزاری این رویداد را تبیین نمود و برگزاری جشنواره پایان نامه، مقاله و کتاب برتر پردیس کیش دانشگاه تهران را به عنوان یکی از برنامه‌های آتی پردیس کیش در حوزه پژوهش اعلام نمود.

در انتهای مراسم از عوامل برگزاری این جشنواره با اهدا لوح و تندیس جشنواره تقدیر شد.