دکتر رضا محمد کاظمی عضو هیأت علمی دانشکده کارآفرینی و عضو مدعو هیات علمی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران روز 22 فروردین ماه در محل پردیس به صورت ویدیو کنفرانس مقاله خود را در کنفرانس بین المللی بازاریابی، استراتژی و سیاستگزاری (Marketing Strategy and Policy) ارائه نمود. این مقاله با عنوان «تاثیر شبکه های اجتماعی بر افزایش تعداد مشتریان و عملکرد بنگاههای کسب و کار (مطالعه موردی: باشگاههای حرفه ای فوتبال دانمارک) به صورت مشترک توسط دکتر کاظمی و دکتر رضا تدینی رییس دانشکده رسانه و ارتباطات دانشگاه البورگ دانمارک ارائه گردید.
این ویدیو کنفرانس با حضور دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد رشته کارآفرینی پردیس کیش برگزار شد و مورد استقبال ایشان قرار گرفت.
سومین کنفرانس بین المللی بازاریابی، استراتژی و سیاستگزاری در روزهای 21 و 22 فروردین ماه سال جاری (10 و 11 آوریل 2018) در دانشگاه نیوکاسل انگلستان برگزار شد.