دکتر حمید اکبری قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت و دکتر افشین آخوندزاده مدیرکل اداره دانشجویان غیرایرانی وزارت علوم، دکتر رامین کردی معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و رؤسای برخی دانشگاه‌های مستقر در جزیره کیش، با حضور در پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران و دیدار با هیات رئیسه پردیس، از بخش‌های مختلف آن دیدن کردند.
 
 در این دیدار، رئیس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، بر آمادگی پردیس برای همکاری‌های آموزشی و پژوهشی در سطح ملی و بین‌المللی با پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در کیش و همچنین پی‌گیری و برنامه ریزی آموزش زبان فارسی به دانشجویان علوم پزشکی، در مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، تأکید کرد.
 
دکتر مجید علی‌زاده در این دیدار هم‌چنین، به آغاز به کار و آمادگی و توان‌مندی مرکز مشاوره پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران در خدمت‌رسانی و بهداشت روانی اشاره کرد و قرار شد، این مرکز‌، به دانشجویان و هم‌کاران پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در کیش، ارائه‌ی خدمت کند. 
 
طراحی و راه اندازی دوره‌های مشترک میان‌رشته‌ای در دو دانشگاه و همچنین اجرای دوره‌ی مشترک با همکاری دانشگاه خارجی و طراحی و راه اندازی استارت‌آپ در بخش سلامت هم، ازجمله مواردی بود که مورد تأیید و تأکید دکتر رامین کردی معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، قرار گرفت.
 
در این بازدید، آقایان دکتر حمید اکبری و دکتر افشین آخوندزاده، حضور دانشگاه تهران در منطقه‌ی آزاد کیش را، سرمشق بین‌المللی سازی آموزش عالی دانستند و بر تقویت این حضور و پشتیبانی از آن و رفع موانع، تأکید کردند.
 
گفتنی است قائم مقام وزارت بهداشت، مدیرکل دانشجویان دانشجویان غیرایرانی وزارت علوم و معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور افتتاح دفتر کنسولی پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، به جزیره‌ی کیش سفر کرده بودند.
 
پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران