پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، امسال به عنوان حوزه برگزاری هر دو نوبت آزمون سراسری در جزیره کیش ایفای نقش نمود، و در این راستا برای نوبت دوم آزمون میزبان 586 دواطلب از جزیره کیش بود. که از این مجموع تعداد 345 نفر دختر و تعداد 241 نفر پسر بودند.
          به گزارش روابط عمومی پردیس، برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری امسال  با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و ارگان ها و نهادهای مختلف مستقر در جزیره کیش در روزهای 21 و 22 تیرماه در 5 گروه "علوم ریاضی و فنی" با 157 نفر ، " علوم انسانی"  71 نفر ، "هنر"  53 نفر ، " زبان های خارجی" 80 نفر و "علوم تجربی" هم با 228 نفر برگزار شد.  آزمون گروه علوم ریاضی  و گروه علوم انسانی در نوبت صبح روز پنج شنبه و آزمون گروه هنر و گروه زبان های خارجی نوبت عصر روز پنج شنبه 21 تیر و آزمون گروه علوم تجربی در نوبت صبح روز جمعه 22 تیر ماه برگزار گردید.
   نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ در ۴۰۸ شهرستان، ۵۲۵ حوزه امتحانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و یک هزار و ۷۴۷ حوزه فرعی برگزار شده است. درکل تعداد98۴ هزار و ۲۱۴ نفر در نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۲۰ هزار و ۵۵۷ نفر زن و ۳۶۳ هزار و ۶۵۷ نفر مرد هستند. به این ترتیب ۶۳ درصد داوطلبان را زنان و ۳۷ درصد داوطلبان را مردان تشکیل می‌دهند.
      آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی پرجمعیت‌ترین آزمون در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ است. در این آزمون از میان ۴۷۱ هزار و ۳۹۰ نفر، تعداد ۳۱۴ هزار و ۶۰۰ داوطلب معادل ۶۷ درصد از داوطلبان زن و ۱۵۶ هزار و ۷۹۰ نفر معادل ۳۳ درصد داوطلبان مرد هستند.
      دفترچه سوالات نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به تدریج پس از پایان آزمون هر گروه آزمایشی در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل دریافت است.
کلید اولیه نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ چهار شنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قرار می‌گیرد.
      داوطلبان می‌توانند از تاریخ ۲۷ تیر تا ۳ مرداد هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصراً" از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اعلام کنند.