با حضور رئیس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران و مدیرعامل انجمن حقوق‌شناسی ایران، زمینه‌های هم‌کاری راهبردی بررسی و تفاهم‌نامه‌ای به امضا رسید. 
 
برگزاری دوره‌های مشترک تخصصی و کارگاه‌های آموزشی، توسعه‌ی خدمات آموزشی-پژوهشی حقوقی و مطالعات شناسایی چالش‌ها و مسائل حقوقی کسب و کارهای نوپا و همچنین برگزاری وبینار و سخنرانی آموزشی در این ارتباط، مهم‌ترین موضوع‌های این تفاهم نامه است.
 
در نشست امضای این تفاهم‌نامه، دکتر مجید علی‌زاده رئیس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران با اشاره به نقش قانون و حقوق در ارتقای کیفیت زندگی انسان معاصر، آگاهی‌بخشی را از مسؤولیت‌های اجتماعی دانشگاه تهران دانست و این هم‌کاری را نمونه‌ی درستی از آن مسؤولیت‌شناسی برشمرد. 
 
دکتر تهمورث بشیریه رئیس انجمن حقوق‌شناسی ایران نیز شناسایی و پژوهش در موضوعات و مباحث مهم حقوقی، ارائه‌ی موضوعات حقوقی مورد نیاز، مشاوره‌ در جهت بررسی و رفع چالش‌های حقوقی توسعه‌ی بازار کسب و کار را از دست‌آوردهای این تفاهم‌نامه خواند.
 
آقایان محمدحسین ساکت رئیس هیأت مدیره‌ی انجمن حقوق‌شناسی ایران و دکتر رضا زعفریان معاون توسعه و سرمایه‌گذاری پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران در این نشست هم دیدگاه‌های تخصصی خود را پیرامون تفاهم‌نامه و شیوه‌ی اجرای درست آن، بیان کردند.
 
گفتنی است گروه آموزشی حقوق پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران با پذیرش دانشجو در همه‌ی مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در گرایش‌های مهم این رشته، از مهم‌ترین گروه‌های آموزشی حقوق در کشور به‌شمار می‌رود.