پیرو اطلاعیه‌های قبلی به استحضار می‌رساند معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با هدف حمایت از آثار و تولیدات فرهنگی دانشجویان «چهارمین دوره ملی و اولین دوره بین‌المللی جشنواره کتاب سال فرهنگی دانشجویان» را در محورهای زیر برگزار می‌کند:

- دینی، اخلاقی و تربیتی؛

- ادبی و هنری؛

- اجتماعی و سیاسی.

دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا سایر دانشگاه‌های جهان مورد تأیید وزارت عتف که از اول اسفند ۱۳۹۷ (۲۰-۰۲-۲۰۱۹) تا پایان شهریور ۱۴۰۰ (۲۲-۰۹-۲۰۲۱) به یکی از زبان‌های فارسی، عربی یا انگلیسی کتاب منتشر کرده‌اند، می‌توانند تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. شرایط شرکت در جشنواره و چگونگی ارسال آثار در سامانه nbfcs.ut.ac.ir درج شده است.

همچنین با هدف حمایت از تحقیقات کاربردی دانشجویان در حوزه فرهنگی و اجتماعی، آن دسته از دانش‌آموختگانی که بیش از یکسال از دانش‌آموختگی آنها نگذشته باشد و کتابی مستخرج از پایان‌نامه کارشناسی ارشد یا رساله دکتری تألیف کرده باشند که مرتبط با محورهای این جشنواره باشد، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. کتاب منتشر شده باید به تأیید استاد راهنما برسد و چارچوب مالکیت فکری پایان‌نامه و رساله دانشجویی رعایت شود.

برای شرکت در این جشنواره متقاضیان واجد شرایط باید در سامانه ثبت‌نام کرده و فرم ثبت‌نام با تصویر کارت دانشجویی را بارگذاری کنند. همچنین دو جلد کتاب را از طریق پست سفارشی یا حضوری به دبیرخانه جشنواره حداکثر تا ۳۱ شهریور ماه تحویل دهند. لازم به ذکر است که این زمان تمدید نخواهد شد.

پیوند خبر: https://cultural.ut.ac.ir/NewsDetails/84