مهرداد عالی پور هریسی، مخترع نوشت‌افزار آنتی باکتریال و مدیرعامل شرکت عالی تحریر پارسیان، تولیدکننده محصولات دانش بنیان، نانو فن‌آور و سلامت محور با برند پنتر، در پنجمین کنگره‌ی سلامت کشورهای اسلامی، به عنوان برند برتر در حوزه‌ی صنایع خلاق در بخش سلامت انتخاب و در این کنگره‌ی مهم بین‌المللی که در آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، مورد تقدیر و بزرگ‌داشت قرار می‌گیرد.
 
این مخترع ایرانی و دانشجوی دوره‌ی دکترای تخصصی کارآفرینی پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران در سال ۲۰۱۸ درکشور مالزی نیز موفق به کسب جایزه برترین نوآوران ( Excellent Innovators Awards) در کنگره‌ی توسعه کارآفرینی جهان اسلام(MWEDA) و در سال ۱۳۹۸ موفق به اخذ تندیس سیمین سومین جشنواره صنعت سلامت محور کشور شده بود.
 
نوشت افزار آنتی باکتریال پنتر با قابلیت تأثیرگذاری بر روی باکتری‌های گرم مثبت و گرم منفی و بسیاری دیگر از اجرام بیماری‌زا می‌تواند تأثیر قابل توجهی در کاهش عوامل بیماری زا، سرایت انواع بیماری‌ها و عفونت‌ها، داشته باشد.
 
به‌کارگیری این اختراع راهبردی در تولید نوشت افزارهایی برای استفاده در محیط‌های اداری، مصارف دانش آموزی و کودکان و همچنین برای استفاده در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، اهمیت به‌سزایی دارد و می‌تواند به عنوان کالایی سلامت‌محور در ارتقای سطح بهداشت فردی و عمومی، نقش‌آفرینی کند.
 
این محصول علاوه بر عرضه در سطح ملی، مورد استقبال دست اندرکاران صنعت نوشت‌افزار در سطح بین‌المللی قرار گرفته است. تلاش برخی شرکت‌های خارجی برای تولید این محصولات پس از ثبت این اختراع توسط مهرداد عالی پور هریسی و تولید انواع خودکار، پاک‌کن و برخی اقلام دیگر نوشت افزار آنتی باکتریال با برند پنتر، مؤید اهمیت این نوآوری دانش بنیان، نانو فناور و سلامت محور است.
 
پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران با الهام از رویکردهای کلان دانشگاه تهران، با شناسایی، پذیرش، آموزش و پرورش نخبگان میهن، ارتباط با صنعت و دانش کاربردی را، ابزار نخستین برای ایجاد دانشگاه نسل چهارم دانشگاه‌ها یعنی دانشگاه کارآفرین می‌داند.
 
وقت را غنیمت دانسته، موفقیت ملی و بین‌المللی جناب آقای مهرداد عالی‌پور را به این فرزند شایسته‌ی دانشگاه تهران شادباش می‌گوییم و یکایک دانشجویان عزیز صاحب‌ایده‌مان را به تالار افتخارات نماد آموزش عالی کشور، فرا می‌خوانیم.
 
پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران