* اهداف جشنواره:
 ایجاد بستر انتقال تجربه و معرفی الگوهای موفق در روابط عمومی واحدهای دانشگاه
 برجستهسازی مأموریتهای متنوع روابط عمومی اعم از تولید و توزیع محتوا، تبلیغات، ارتباطات، تشریفات، مستندسازی،
انتشارات و ...
 ایجاد انگیزه رقابت سالم بین فعالان روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران
 شناسایی ظرفیتهای حرفهای در روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران
 ایجاد فرصت آموزش کاربردی برای فعالان روابط عمومی

* محورهای ارزیابی جشنواره در دو بخش عمومی و ویژه
محورهای بخش عمومی
١ -تولید و توزیع محتوا
٢ -ارتباطات، انتشارات و مستندسازی
٣ -تبلیغات و تشریفات

محور بخش ویژه
ارائه طرحواره جشن ٩٠ سالگی دانشگاه تهران
* تقویم جشنواره:
- صدور فراخوان و آغاز ارسال آثار : ١٩ فروردین ماه ١٤٠٢
- آخرین مهلت ارسال آثار و فرمها به دبیرخانه جشنواره: ١٩ اردیبهشت ماه ١٤٠٢
- بررسی آثار توسط هیات داوران: تا تاریخ ٢٥ اردیبهشت ماه ١٤٠٢
- اختتامیه جشنواره و معرفی برگزیدگان: ٣١ اردیبهشت ماه ١٤٠٢

* مقررات جشنواره:

- کلیه آثار از طریق لوح فشرده DVD به دبیرخانه جشنواره ارسال میشود.

- علاوه بر مسئولان و همکاران روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران، هر یک از اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه که اثری قابل عرضه در قالب هر یک از محورهای جشنواره تولید نمودهاند، میتوانند در این جشنواره شرکت کنند.

- در شاخصهای کمی مندرج در فراخوان، آمار مربوط به شاخص در سال ١٤٠١ به همراه ارائه مستندات اعلام گردد. خوداظهاری شرکتکنندگان توسط دبیرخانه جشنواره، صحتسنجی میشود.

- در شاخصهای کیفی مندرج در فراخوان، آثاری که در سال ١٤٠١ تولید شده باشند، از سوی دبیرخانه جشنواره مورد پذیرش قرار میگیرد.

*آدرس دبیرخانه جشنواره : تهران _ سازمان مرکزی دانشگاه تهران _ مدیریت ارتباطات و رسانه - طبقه همکف. * شماره تماس دبیرخانه جشنواره : ٦١١١٣٤١٥ - منصوره اصبری، مسئول دبیرخانه جشنواره.