سرپرست پردیس بین المللی کیش در نخستین نشست با هیات رئیسه، اعضای هیأت علمی و کارکنان به صورت حضوری دیدار و گفت و گو کرد.



      به گزارش روابط عمومی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، در ابتدای این دیدار صمیمی که روز یکشنبه  9 اردیبهشت ماه 1403 در سالن مولوی این پردیس در جزیره کیش برگزار شد، پس از قرائت قرآن کریم  دکتر احمد نوحه گر، سرپرست پردیس بین المللی کیش ، با مدیران و اعضای هیئت علمی و کارکنان این پردیس در خصوص  برنامه ها، فعالیت ها و انتظارات از این پردیس گفت و گو  کرد.

در ابتدا پس از خوشامدگویی به خانواده بزرگ پردیس توسط  مدیر امور دانشجویی، دکتر بیک بشرویه مدیر کل امور مالی دانشگاه تهران با بیان لزوم توجه به پردیس بین المللی کیش به عنوان بزرگترین پردیس بین المللی دانشگاه تهران، از اهتمام خاص و حمایت بی دریغ دکتراحمد نوحه گر برای رفع مشکلات این پردیس خبر داد و گفت : همدلی متقابل همکاران مایه پیشرفت و بهروزی این مجموعه است.

 سپس آقای احمدی به نمایندگی از کارکنان پردیس ضمن تبریک انتصاب دکتراحمد نوحه گر به عنوان سرپرست پردیس بین المللی کیش، مواردی از روند کار در پردیس کیش و مقایسه شرایط و مشکلات کار و زندگی در جزیره با سرزمین اصلی و همچنین شرایط پردیس با سایر ارگان های مستقر و فعال در جزیره را بیان کردند.

در این نشست دکتر احمد نوحه گر ضمن تشکر از دکتر مقیمی ریاست محترم دانشگاه تهران و توجه و نظر امیدوارانه ایشان به پردیس کیش، از زحمات همکاران تقدیر و با ابراز اشراف خود بر مشکلات و تنگناهای موجود، بر همدلی همکاران در حفظ عظمت و پویایی پردیس بین المللی کیش تاکید کردند.

نوحه گر جایگاه پردیس را مثبت و نماد علمی جزیره کیش خواند و گفت: همانگونه که دانشگاه تهران نماد آموزش علمی کشور و به تعبیر مقام معظم رهبری دانشگاه ایران است، پردیس بین المللی کیش می تواند مأمنی علمی، پژوهشی و فناوری برای رفع مشکلات جزیره باشد و تغییر در نوع نگرش و نگاه ها به عملکرد پردیس را ضروری دانست.

سرپرست پردیس بین المللی کیش با بیان این که دانشگاه  دارای  3 رکن اساسی شامل: اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان است  گفت: رعایت توجه و عدالت در هر رکن مایه رضایت مندی خدا و ذینفعان این ارکان و باعث احترام متقابل و حاکمیت اخلاق حرفه ای بر روند کار است.

سرپرست جدید پردیس از زحمات افرادی که در سال های گذشته از ابتدای راه اندازی پردیس تاکنون در این واحد آموزشی فعالیت نموده و اقداماتی را انجام داده اند، تشکر و قدردانی کرد. همچنین ایشان ابراز امیدواری کرد این نشست ها به صورت دوره ای ادامه یافته و در آینده با انرژی مضاعف کار خدمت رسانی به دانشجویان و مهیا نمودن پیشرفت روند کار علم جویان و آموزش عالی سرعت یابد.