پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران در راستای تعامل و همیاری با ساکنین جزیره کیش از 8 تا 17 اسفندماه جشنواره خیریه نوروزی غذا و صنایع دستی در محوطه پردیس برگزار کرد. این جشنواره با هدف اختصاص درآمد حاصله به امور خیریه در جزیره کیش و با کمک ساکنین جزیره برپا شد.
تعداد 8 غرفه فعال در جشنواره در طول 10 روز فعالیت بخشی از درآمد حاصل از فروش محصولات خود را به امور خیریه اختصاص دادند. همچنین پردیس نیز کلیه درآمدهای حاصل از برگزاری جشنواره بعلاوه کمک های جمع آوری شده از سوی خیرین را برای این امر خداپسندانه در نظر گرفت.
این جشنواره عصر جمعه 17 اسفند طی برگزاری مراسمی با حضور شرکت کنندگان، برخی از اعضای هیات رئیسه، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان پردیس خاتمه یافت. در ابتدای این مراسم دکتر علیزاده معاون اداری و پشتیبانی پردیس ضمن ارائه گزارشی از چگونگی برگزاری جشنواره، دستاوردهای آن را با توجه به اولین تجربه پردیس در این زمینه قابل توجه اعلام کرد.
وی با بیان این نکته که اولین گام همیشه سختترین گام می باشد ابراز امیدواری کرد در سالهای آینده با رفع مشکلات و بهره گیری از تجربه گذشته، جزیره کیش شاهد برپایی باشکوهتر جشنواره خیریه نوروزی در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران باشد.
مراسم با اجرای موسیقی زنده در سبکهای سنتی، محلی و پاپ ادامه یافت که با استقبال بسیار از طرف حاضرین مواجه گردید.