پیام تبریک رئیس پردیس‌ بین‌المللی کیش دانشگاه تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

پیام تبریک رئیس پردیس‌ بین‌المللی کیش دانشگاه تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

23 09 2024 05:23

کد خبر : 14454893

تعداد بازدید : 228

دانشجویان عزیز، اعضای محترم هیئت علمی و همکاران گرامی 
       بار دیگر برگی از صحیفه نورانی دانش با انگشت تلاش و تکاپو دانشجویان و صاحبان کسب علم و کمال ورق خورد و غنچه‌های فضیلت علمی و معنوی جهت شکوفا شدن محیا و فصل مهر از راه رسید. در آستانه سال تحصیلی جدید که هم‌ زمان با هفته دفاع مقدس و مقارن با ایام و اعیاد ربیع الاول است، ضمن گرامیداشت این ایام، آغاز سال تحصیلی جدید و شروع دلنشین درس و دانشگاه را به دانشجویان عزیز، اعضای محترم هیئت علمی و همکاران گرامی صمیمانه تبریک عرض نموده و در سال تحصیلی 1404-1403 برای همگان، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، تواًم با موفقیت روزافزون، بهروزی، شادکامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.   
     امروز در شرایطی که شاهدیم که نیازهای کشور در حوزه‌های مختلف صنعتی، اجتماعی و خدمات عمومی اعم از آموزش، بهداشت، حمل و نقل، دفاع و امنیت به دست دانشگاه‌ها یا با کمک دانشگاه مرتفع می‌شود و دانشگاهیان کشور توانسته‌اند در بسیاری از حوزه‌های نوین علمی، نظری، فناوری نانو، سلول‌های بنیادی، فناوری مجازی، فناوری انرژی و درمان هسته‌ای  نقش پررنگی ایفا و در دستیابی به دانش فنی محصولات با فناوری بالا و ایجاد شرکت‌های دانش بنیان و افزایش اشتغال مبتنی بر توسعه فناوری موفقیت‌های داشته‌اند. امیدوارم که پردیس بین المللی کیش نیز با تکیه بر سنت دیرینه دانشگاه تهران، مبنی بر استفاده از خرد جمعی در تصمیم‌گیری و با تلاش و همتی که همه ما در جهت حل مشکلات و ارتقاء کشورداریم، آینده بهتری را برای کشور، جزیره کیش و جوانان این مرز و بوم رقم بزنیم.
    در پایان با استعانت از خداوند متعال، برای خانواده پردیس بین المللی کیش؛ دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دلسوز و تلاشگر پردیس، توفیق روزافزون، روزگاری خوش همراه با سلامتی آرزومندم.


علی طاهری میرقائد
 رییس پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران


برچسب