کارگاه آموزشی بین المللی «طراحی برای فرهنگ»  در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران برگزار شد
کارگاه آموزشی بین المللی «طراحی برای فرهنگ» توسط گروه طراحی صنعتی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از 19 تا 24 آبان ماه 1397 به مدت یک هفته به طور فشرده به صورت تئوری و عملی در سالن اجتماعات پردیس برگزار گردید. اساتید این کارگاه خانم پروفسور انمیک ون بوئین، خانم پروفسور ماریکه سون نولد، خانم چن هائو و خانم نصیبه سلطانی از دانشگاه دلفت هلند بودند.  
این برنامه صبح روز 19 آبان  با سخنرانی کوتاهی از سوی دکتر خداداده، مدیر گروه طراحی صنعتی پردیس بین المللی کیش و معرفی اساتید شرکت کننده کار خود را رسماً آغاز کرد. مباحث تئوری کارگاه پیرامون فرهنگ و حساسیت های فرهنگی و اهمیت آن در طراحی، همچنین طراحی برای تجربه و اهمیت طراحی تجربه خوشایند برای کاربر بود. بعلاوه در طول کارگاه روش هایی برای استفاده طراحان و انجام پروژه ها با محوریت فرهنگ و در نظر گرفتن حساسیت های فرهنگی آموزش داده شد.
70 شرکت کننده این کارگاه شامل 7 دانشجوی خارجی از دانشگاه دلفت هلند (6 نفر چینی و یک نفر آلمانی) و 64 دانشجو و فارغ التحصیل ایرانی از دانشگاه های سراسر کشور بودند. این دانشجویان در 14 گروه، به موضوع طراحی برای فرهنگ با تاکید بر مسائل مرتبط با فرهنگ جزیره کیش، ارتباط آن با گردشگری، تکریم گردشگران و ایجاد جذابیت برای آنان پرداختند.
شرکت کنندگان با کسب اطلاعات از سطح جزیره و استفاده از روش های آموزش داده شده، پروژه های خود را در مدت پنج روز به انجام رسانیده و در روز ششم نمایشگاهی از دستاوردهای خود را در معرض دید علاقمندان قرار دادند.
مراسم اختتامیه کارگاه طراحی برای فرهنگ روز 24 آبان ماه درتالار مولوی پردیس بین المللی کیش برگزار گردید. این مراسم با ارائه گزارشی از نحوه برگزاری دوره از سوی مدیر گروه طراحی صنعتی پردیس و دبیر علمی کارگاه آغاز شد.  سپس اساتید کارگاه در مورد نحوه انجام دوره توضیحاتی ارائه دادند و در انتها گواهی پایان دوره به طور مشترک از سوی دانشگاه دلفت هلند و دانشگاه تهران به شرکت کنندگان اعطا گردید.