حمیدرضا یزدانی

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/08/09

حمیدرضا یزدانی

دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت‌ و حسابداری

رساله های دکتری

  1. ارائه مدلی برای وفادارسازی مشتریان شرکتی بانک رفاه کارگران
    سجاد زمانی 1403
  2. شناسایی و تبیین شایستگی های رهبری فرماندهان نظامی در الگوهای جدید جنگ
    احسان شریفی فلاورجانی 1403
  3. مدل پیش بینی قیمت سهام مبتنی بر خرد جمعی
    مه سیما کاظمی موحد 1403
  4. آسیب شناسی شناختی فرآیند تصمیم گیری استراتژیک در سازمان با رویکرد بازنمایی توزیع شده
    محمداحسان سوری 1403
  5. ارائه چارچوب نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال
    سیده رویا کلاتی 1403
  6. طراحی و اجرایی سازی مرکز سنجش آموزشی با محوریت گزینش داوطلبان ورود به دوره دکتری سنجش و اندازه گیری
    بهار نورزاد 1402
  7. بررسی پدیدار شناسانه تجارب مدیران در فرایند توسعه قابلیتهای تفکر استراتژیک
    فرشته محمدی مقانکی 1402
  8. طراحی مدل متوازن سازی اهداف عملکردی، یادگیری و رفتاری در تعریف عملکرد برای مشاغل استراتژیک (مطالعه موردی)
    فاطمه یزدان پور 1402
  9. ارائه چارچوب نقاط تماس در سفر خرید چندکاناله خانم های جوان در صنعت پوشاک
    مجتبی کریمیان 1402
  10. طراحی مدل ارتقای سلامت اداری در سازمان های مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور
    محسن حمیدی 1402
  11. نسبت حکمرانی و حکمت عملی درمعماری اسلامی
    مجید احمدپور 1402
  12. ارائه مدل معماری منابع انسانی برای پیاده سازی رویکرد حسابرسی عملکرد در دستگاه های اجرایی
    بهنام جهانی 1402
  13. طراحی و توسعه مدل توسعه نشاط اجتماعی شهروندان تهرانی با رویکرد کارکردهای شناختی
    امیر محسنی 1402
  14. ارایه چارچوبی برای توسعه شناختی قابلیت های رهبری عصب محور (نورو لیدرشیپ)
    حسام خضرائی حاذق فکر 1402
  15. چالش ها و فرصت های مدیریت عشق در سازمان های ایرانی
    مسعود حکیمی نیا 1402
  16. طراحی نقشه راه ارائه خدمات منابع انسانی مبتنی بر معماری سرویس گرا
    مهناز استیری 1402
  17. ارائه نقشه راه طراحی و پیاده سازی تجزیه و تحلیل منابع انسانی در سازمان های ایرانی
    ارزو سهرابی 1402
  18. ارائه مدل بکارگیری شبکه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی در ایران
    علی زین ساز 1401
  19. ارایه مدلی برای تبیین نقش هویت فناوری اطلاعات در خودافشایی اطلاعات در شبکه های اجتماعی
    حسین مسافر 1401
  20. ارائه چارچوبی برای طراحی نقش دانش برای مدیریت دانش ضمنی کارکنان
    داریوش مهرزادیان 1401
  21. چارچوب نوآوری در مدل کسب و کار با بهره گیری از تکنولوژی دیجیتالی (موردمطالعه ، سازمان آتش نشانی )
    زهرا اسحاقیان 1401
  22. ارائه نقشه راه تحول دیجیتال در حوزه مدیریت منابع انسانی سازمان
    آزاده حیدری 1401
  23. طراحی مدل معماری جامعه پذیری کارکنان بانک صنعت ومعدن
    پریا غفوری 1401
  24. ارایه چارچوب تامین مالی جمعی در صنعت فیلم سازی جمهوری اسلامی ایران
    امیر تاجیک 1401
  25. توسعه چارچوب برنامه ریزی آموزش کارآفرینی در مدارس ایران
    محمدرضا طیب نیا 1401
  26. توسعه چارچوب زیست بوم مدیریت یکپارچه و هوشمند امنیت سایبری مراکز داده های سازمانی در کشور
    احمد کاظمی 1401
  27. ارائه چارچوب توانمندسازی مدیران در سطح هلدینگ ؛(مورد مطالعه: شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین ( تاپیکو) )
    صابر باستی 1401
  28. ارائه مدلی برای تبیین اثرات توانایی های شناختی بر تصمیم گیری های راهبردی مدیران سازمان های مدیریت و برنامه ریزی کشور
    داود شایقی 1401
  29. الگوی فرهنگ سازمانی شایسته محوردرشرکتهای دانش بنیان (مطالعه موردی: شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس)
    حمید نبی لو 1401
  30. ارائه چارچوب نهادی برای شکل گیری کارکردهای نظام نوآوری جهت اجرای پروژه های کلان ملی فناوری (مطالعه موردی طرح های کلان ملی فناوری حوزه هوایی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری )
    هادی رمضانی 1401
  31. طراحی مدلی برای فعالسازی برند داخلی در سازمان های خدماتی
    شهرام جمالی کاپک 1401
  32. طراحی و تبیین مدل انتقام الکترونیک مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره ایران)
    نازنین مسعودی 1401
  33. ارائه چارچوب تاب¬آوری سازمانی در برابر فساد اداری در سازمانهای اقتصادی دولتی
    سعیدرضا مقدم فر 1401
  34. ارائه رویکرد داده محور برای پیش بینی موفقیت استارتاپ ها
    نوید محمدی 1401
  35. تبیین چارچوب عقلانیت بر اساس آموزه های اسلامی و دلالت های آن در مدیریت دولتی
    احسان رحیمی خورزوقی 1401
  36. طراحی چارچوب ارزیابی مدل های کسب و کار اینترنت اشیائ با رویکرد کلان داده ها (مورد مطالعه شهر هوشمند )
    مریم جلیلیان عطار 1401
  37. فهم سوگیری های شناختی در فرآیند تصمیم گیری مبتنی بر رویکرد علوم شناختی در صنعت مشاوره مدیریت
    حوریه جهانی 1401
  38. تصویرپردازی از دانشگاه آینده و معرفی الگوی برتر برای آموزش عالی
    کتایون خورشیدی حسینی 1401
  39. تبیین الگوی رهبری اثربخش به منظور افزایش رضایت شغلی کارکنان درمانی، مورد مطالعه بیمارستان های منتخب دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران
    پریسا آرتا 1400
  40. طراحی مدل تعامل استاد و دانشجو
    فاطمه فرهادی 1400
  41. ارائه نقشه راه برای جاری سازی فرهنگ سازمانی مورد نیاز برای تحول دیجیتال
    مهرزاد شیرازی 1400
  42. طراحی استراتژی منابع انسانی برای تحقق دانشگاه کارآفرین (مورد مطالعه: دانشگاه تهران)
    رسول عاشری 1400
  43. طراحی مدل نقش آفرینی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در توسعه گردشگری داخلی
    فاطمه حاج محمد 1400
  44. ارایه چهارچوبی جهت برون سپاری فرایندهای منابع انسانی در سازمانهای دولتی (مطالعه موردی شرکت هواپیمایی آسمان)»
    مرضیه حدپورسراج 1400
  45. ارئه چهارچوبی برای تامین نیازهای روانشناختی کاربر در طراحی و توسعه برنامه های کاربردی موبایل (مورد مطالعه نرم افزارهای کاربردی موبایل در صنعت گردشگری)
    حامد محجوب 1400
  46. فهم و سنجش تفکر انتقادی و عوامل موثر بر آن در حرفه حسابرسی
    حسین آروین 1400
  47. ارائه مدل توسعه منابع انسانی مبتنی بر رویکرد تحول گرایانه (مورد مطالعه : بانک صنعت و معدن)
    ازاده رسولی پرشکوه 1400
  48. ارائه مدل شکل گیری و توسعه اکوسیستم نوآوری مبتنی بر دانشگاه در دانشگاه های کشور
    رضا خان احمدلو 1400
  49. طراحی چارچوب برای معماری سرمایه های دانشی
    بهروز کاملی 1400
  50. مدل بهره گیری از ظرفیت بازی پردازی در طراحی دور های آموزش منابع انسانی
    سارا نظیفی فرد 1400
  51. طراحی چارچوب همراستایی معنابخشی استراتژیک مدیران میانی با برنامه های استراتژیک سازمان
    سونیا صرامی 1400
  52. تبین مدل ذهنی و مکانیزم های شناختی موثر کارآفرینان در فرآیند تشخیص فرصت رشد،حوزه ی کسب و کارها با رشد بالا در ایران
    وحیده بام شاد 1400
  53. ارائه مدل شناسایی موانع رفتاری در پیاده سازی طرح‌های تحولی (مورد مطالعه بانک شهر)
    رضا اکبری اصل 1400
  54. ارائه مدل جامع توسعه پایدار ورزشی از طریق باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران مطالعه تطبیقی
    محمد حیدری 1399
  55. ارائه چارچوبی جهت طراحی فرایند سفارشی مدیریت کیفیت داده ، مطالعه موردی داده های رسانه اجتماعی
    سوده دوروش 1399
  56. طراحی الگوی مناسب هویت سازمانی با هویت راهبردی
    محمدهادی رنجبر 1399
  57. طراحی چارچوب کنترل استراتژیک منابع انسانی در بنگاه فراگیر (هلدینگ)
    نسترن علیی 1399
  58. فهم فرآیند شکل گیری تفکر نقادانه در بین دانشجویان
    اکرم دستیاری 1399
  59. طراحی نقشه راه پیاده سازی هم آفرینی در صنعت گردشگری
    فاطمه محمدی 1399
  60. تبیین مدل فرار مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی
    امین بلوری 1399
  61. تدوین چارچوبی برای توسعه سرمایه اجتماعی بر مبنای سرمایه عاطفی
    سیدمحمد طغرا 1399
  62. ارائه مدل گرایش کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط فناوری محور ( مورد مطالعه نانو فناوری )
    سعید توکلیان 1399
  63. طراحی مدل تکامل قابلیت های سرمایه انسانی در سازمان های دولتی ایران : رویکرد سلسله مراتب پدیده ها
    مهدی هدائی 1399
  64. طراحی مدل سیاست گذاری در جهت توسعه همکاری های راهبردی بین شرکت های دانش بنیان ایرانی و آلمانی در حوزه زیست فناوری
    اردشیر زمانی 1399
  65. تدوین چارچوب تحقق سازمان اخلاقی در دادگستری
    گل ارا پورمجرب 1399
  66. توسعه چارچوب چابکی استراتژیک با رویکرد قابلیت های پویا در صنعت فولاد استان کرمان
    سجاد شمسی گوشکی 1399
  67. تحلیل بخشی الگوی شکل گیری قابلیت های فناورانه محصولات پیچیده (مطالعه موردی ،یک بخش منتخب)
    علی خدایاری 1399
  68. فهم نقش سیاست بوروکراتیک در اجرای خط مشی های عمومی در ایران(مطالعه موردی قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی)
    ابراهیم حاجی نژادی 1399
  69. طراحی چارچوبی برای توسعه مدیریت منابع انسانی مبتنی بر شواهد در شرکت ملی نفت ایران
    هادی احمدی ازرم 1398
  70. توسعه مدل توزیع همه کاناله گردشگری
    نیما سلطانی نژاد 1398
  71. طراحی الگوی چابک سازی سازمانی در بخش دولتی (مطالعه موردی: سازمان امور مالیاتی)
    عبدالکریم رحیمی اتانی 1398
  72. ارائه مدلی برای توسعه روانشناختی در سطح شهری مورد مطالعه شهر کرج
    جواد علی اکبری صومعه 1398
  73. فهم پدیده تملق سازمانی در سازمان های دولتی مورد مطالعه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای
    مهدی پارسایی 1398
  74. طراحی چارچوب اجرای استراتژی بر مبنای قابلیت های فناوری اطلاعات: مطالعه موردی : بانک ملت
    سمیرا لقمان استرکی 1398
  75. چارچوبی برای تبیین هوش سازمانی در گروه های پروژه ای مولفه ها موانع و محرک ها
    مهدی وکیلی فرد 1398
  76. فهم و تبیین سرمایه های فکری اثرگذار بر اقتصاد مقاومتی
    محمدعلی موسی پورگرجی 1398
  77. طراحی الگوی نقشه تجربی کاربران همراه بانک با رویکرد سفر مشتری
    شهریار محسنین 1398
  78. ارائه طرح جامع سیستم های اطلاعاتی برنامه ریزی تولید محصولات کشاورزی
    موسی نجفی 1398
  79. طراحی مدل ارزیابی تاب آوری زنجیره تامین برق
    امید محمودیان 1398
  80. چارچوب شکل گیری اکوسیستم نوآوری شرکت های نوپا و تاثیر ان بر توانمندی نوآوری آن ها
    حامد اجاقی 1398
  81. طراحی و تبیین الگویی برای پیکره بندی همسویی افقی بین اقدامات متنوع منابع انسانی
    نرجس سرعتی اشتیانی 1398
  82. طراحی چارچوب فرآیندی برای توسعه استراتژیک منابع انسانی بر اساس الگوی سیپ مطالعه موردی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی
    مهدیه اسدی 1397
  83. طراحی مدل سیاست گذاری رسانه ای سازمان تامین اجتماعی ایران
    علی حیدری 1397
  84. آینده نگاری پویایی شبکه های گردشگری مذهبی (مطالعه موردی : عتبات عالیات عراق)
    محمدرضا جلیل وند 1397
  85. ارائه چارچوبی مفهومی برای آموزش والدین به منظور ارتقاء سلامت جنسی دانش آموزان نوجوان
    سعیده معماری 1397
  86. طراحی چارچوب مفهومی حرفه ای گرایی حوزه مدیریت منابع انسانی
    محمدامین باتمانی 1397
  87. طراحی چهارچوب مدیریت وکاربست سرمایه اجتماعی هموند اعضای هیات علمی دانشگاه ها ومدیران میانی دستگاه های دولتی در ارتقای عملکرد نظام اداری جمهوری اسلامی ایران
    شاهین صادقی نسب 1397
  88. ارائه مدل اخلاق سازمانی در نظام جمهوری اسلامی ایران
    بهاره ماه بانویی 1397
  89. ارائه چارچوب مفهومی خرید احساسی کالاهای با دوام منتخب در جامعه بومی و اعتبار سنجی آن
    مریم خلیلی مقدم 1397
  90. پیشنهاد چارچوبی برای رابطه اثربخش بین سازمانهای غیر ولتی و دولتی در چرخه خط مشی گذاری عمومی
    بهاره مختاری 1397
  91. طراحی مدل مدیریت مسیر شغلی کارکنان دانشی ( مورد مطالعه کارکنان دانشی پژوهشگاه صنعت نفت ایران )
    ابراهیم رجب پور 1396
  92. فهم ابعاد سیاست زدگی اداره عمومی از منظر شهروندان و طراحی یک مقیاس برای آن
    معصومه مصطفی زاده 1396
  93. ارائه چارچوب تبیین سبک رهبری عدالت محور
    بهاره عطایی 1396
  94. ارائه چارچوب مفهومی سرمایه معنوی مبتنی بر حکمت های نهج البلاغه
    مصطفی ملائی 1396
  95. طراحی و اعتباربخشی مدل بازاریابی اجتماعی جهت توسعه ورزش همگانی
    علی صابری 1396
  96. معماری نظام نظریه پردازی جهت خط مشی گذاری توسعه در کشور
    افشین علی پورپیجانی 1396
  97. ارائه چارچوبی برای تبیین عوامل موثر بر انتقال دانش بین اساتید دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی تهران)
    نرگس قدسیان 1396
  98. ارائه چارچوبی برای برنامه درسی مهارت های زندگی دوره ابتدایی نظام آموزش عمومی ایران و اعتباربخشی آن
    کبری کریم زاده وانق سفلی 1396
  99. طراحی چارچوب توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم در پردیس های دانشگاه فرهنگیان در استان اصفهان
    ندا زجاجی 1396
  100. ارائه مدلی چند سطحی برای فهم تواضع درون سازمانی در صنعت بانکداری
    بهزاد محمدیان 1396
  101. طراحی الگوی جانشین پروری مبتنی بر شایستگی مدیران
    حمید عبدالمحمدی 1396
  102. ارائه مدلی برای چگونگی تلفیق نرم افزارهای اجتماعی LMS(مطالعه موردی مرکز آموزش الکترونیکی دنشگاه تهران )
    مریم حق شناس 1396
  103. ارائه چارچوب خط مشی جبران خدمات کارکنان دانشی در پژوهشگاه صنعت نفت
    مهدی افخمی اردکانی 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. نقش خدمات گردشگری در توسعه و گسترش بخش گردشگری در عراق ( مورد مطالعه: شهر مقدس کربلا)
    کرار مناف جابر العکله 1403
  2. نقش منابع طبیعی در توسعه بخش گردشگری در عراق
    مرتضی عبدالهادی علی 1403
  3. شناسایی عوامل موثر بر یادگیری مدیران
    نرگس مصطفایی 1402
  4. شناسایی عوامل موثر بر یادگیری نسل Z
    ریحانه یزدانی پژوه 1402
  5. بررسی تاثیر آمیخته ترفیع بر وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی : اسنپ مارکت )
    کیان عنایتی 1402
  6. پیش‌بینی مولدیت و نرخ پذیرش اکوسیستم‌های پلتفرمی با روش‌های یادگیری ماشین در پلتفرم‌های بازی‌های ویدیوئی
    مصطفی خوش باش 1402
  7. نقش فناوری اطلاعات در توسعه مدل های کسب و کار شرکت های کوچک و متوسط در دوران همه گیری جهانی کرونا
    علی افتاب طلب 1401
  8. تحلیل نقش ذهن آگاهی کارآفرین در تدوین استراتژی کسب و کارهای نوپا با تاکید بر پارادایم استراتژی باز
    امین شاهپوری 1401
  9. چالش‌های تحول دیجیتال در سازمان‌های بزرگ: مطالعه موردی چندگانه شرکت‌های بزرگ بیمه ایرانی
    درسا پورحسن گیل کلایه 1401
  10. بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار مصرف کننده با میانجی گری جذابیت فروشگاه
    محمدرسول فیض 1401
  11. ارائه مدل تعالی برند؛ از توانمندسازهای برند تا دستاوردها، با الگوبرداری از رویکرد EFQM
    زهرا قاسمی 1401
  12. شناسایی خطا های شناختی در تدوین طرح های توسعه شهر
    علی رحیمی موحد 1401
  13. ارائه چارچوبی برای ارتقاء کمی و کیفی مدل درآمدی مدارس آموزشی خیریه(مورد مطالعه: مجتمع آموزشی توحید)
    علی بیگدلی 1401
  14. امکان سنجی استراتژی پردازی با تکیه بر پارادایم استراتژی باز در استارتاپ های فناورانه
    جواد کاظمی 1401
  15. طراحی سازوکاری برای بودجه¬ریزی بر مبنای عملکرد در پروژه¬های استراتژیک
    پروین خاکی قصر 1400
  16. تحلیلی بر رفتار مصرف کنندگان زن در خرید مبلمان با بهره گیری از روش تجربه زیسته
    مریم ریسمان چیان 1400
  17. آسیب شناسی فرآیند تذوین خط مشی های محیط زیست مطالعه موردی- محیط زیست طبیعی
    شهرام شیران زایی 1400
  18. بررسی تاثیر تکنولوژی واقعیت افزوده در خرید آنلاین
    فاطمه زارع ابراهیم اباد 1400
  19. شناسایی و تحلیل قابلیت های اینترنت اشیا در یکپارچگی زنجیره تامین
    مهرنوش پناهی زاده 1400
  20. اولویت بندی شاخص های هوشمندی زنجیره تامین بر اساس تاثیرپذیری از اینترنت اشیاء
    محسن راعی 1400
  21. خوشه بندی کارکنان دانشی به منظور بهبود فیلدهای دانشی در پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتمائی ناجا
    بهروز امینی زاده 1399
  22. شناسایی ابعاد مدیریت تجربه شهروندان در دریافت خدمات از سازمان های دولتی استان گیلان
    زهرا رحیمی چسلی 1398
  23. "تحلیل لایه‌های علی (CLA) انتقال دانش در شورای شهر تهران"
    مهرناز رسولی 1398
  24. شناسایی پیش نیازها و الزامات تعریف عملکرد کارکنان
    زهرا احمدی جعفری 1398
  25. "ارزیابی شاخص قدرت انگیزشی ( MPS ) و الزامات شناختی مشاغل موجود در شرکت توانیر"
    حدیثه حسنی 1398
  26. طراحی مدل ارزیابی و انتخاب ممیزان داخلی سیستم های مدیریتکیفیت(EFQM) با استفاده از مراکز ارزیابی(مطالعه موردی. شرکت فولاد مبارکه اصفهان)
    محمد اسفندیاری بیات 1398
  27. ارائه چارچوبی جهت استفاده از ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری بر اساس مدل 5A
    فهیمه کامران 1398
  28. ارائه مدل سنجش آمادگی سازمانی برای برون سپاری فرایندها در شرکت انتقال گاز ایران
    سلمان نظری 1398
  29. شناسایی عوامل موثر بر کلیشه سازی کشور مبدا(Country stereotype)و تاثیر آن بر انتخاب برند توسط مصرف کننده ایرانی در صنعت پوشاک
    زهرا شوشتری زاده 1398
  30. شناسایی عوامل موثر بر تفکر انتقادی در میان دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران
    زینب توسلی 1398
  31. « شناسایی دلایل احساس نیاز به تجدید ساختار :کوچک‌سازی ،متناسب‌سازی و کاهش سطوح سازمانی »
    محمدباقر عربی 1398
  32. بررسی عوامل اثرگذارو استراتژی های استقرار سامانه یکپارچه برنامه ریزی مکانمند منابع سازمان در شهرداری قم
    علی رضا ابرقویی 1398
  33. مدل سازی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده در تجارت اجتماعی
    زهرا محمدی 1398
  34. شناسایی اجزای اکوسیستم کارآفرینانه کسب و کارهای نوپا؛ مورد مطالعه: استارت آپ های حوزه فناوری اطلاعات
    محمدرضا محمدزمانی 1398
  35. شناسایی موانع شکل گیری سیستمهای پرداخت مبتنی بر عملکرد
    فاطمه جادران 1398
  36. ارزیابی سیستم های اطلاعاتی در سازمان های پروژه محور ،مطالعه موردی:شرکت مهندسی برق و کنترل مپنا
    پیمان فرازمند 1398
  37. شناسایی و تبیین ملاحظات تصمیم گیری در مورد بهینه سازی موتور جستجو (SEO)با رویکرد فرا ترکیب
    بهنوش کاشانی زاده 1398
  38. ارائه چارچوب عوامل موثر بر شکل گیری روابط هم رقابتی در سطح صنعت(روش فراترکیب)
    مینو صاحب الداری 1397
  39. رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت وب سایت جاباما
    بنفشه خلیلی پور 1397
  40. مطالعه و رتبه بندی عوامل موثر بر تجربه مشتری در استفاده از خدمات وبسایتهای رزو هتل
    فاطمه عنیسی 1397
  41. ارائه چارچوبی برای بازاریابی شرکت های دانش بنیان
    حمیدرضا هوشیار 1397
  42. تدوین چارچوبی برای پایش تغییرات استراتژیک در شر کت های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات
    روح الله خوش نژادرضایی 1397
  43. شناسایی عوامل موثر بر نوآوری باز در کارآفرینی دیجیتال
    شقایق سخته 1397
  44. طراحی سیستم خبره فازی جهت سنجش میزان موفقیت همراستایی فناوری اطلاعات و کسب و کار
    فاطمه چکشی 1397
  45. ارائه مدل دنبال کردن برند در شبکه اجتماعی اینستاگرام
    ازاده توده روستا 1397
  46. تاثیر فناوری اطلاعات بر کارآفرینی سازمانی با توجه به نقش میانجی اکتساب دانش
    فرشته قربانی جلال 1397
  47. بررسی عوامل تاثیرگذار در عملکرد همکاری دانشی در تیمهای مجازی (مورد مطالعه: گروههای تلگرامی فعالان علمی حوزه¬ی کشاورزی ایران)
    شیرین فریدونیان 1397
  48. طراحی ابزار بومی سنجش مربیگری رهبر در شرکت فنی مهندسی آب تابان
    زین العابدین جمشیدی اردشیری 1397
  49. شناسایی عوامل موثر بر قصد تامین مالی حامیان تامین سرمایه جمعی
    سعید سنگانی 1397
  50. آسیب شناسی مدیریت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری شهر شیراز و ارائه الگوی بهینه
    زهره تقوا 1397
  51. طراحی چارچوبی برای تعیین میزان آمادگی سازمان ها برای تدوین استراتژی با روش بازی برد
    سمیرا عزتی زنق 1397
  52. طراحی چارچوبی برای تعیین میزان آمادگی اجرای استراتژی در شرکت های دانش بنیان
    سبا علیقلی 1397
  53. عارضه یابی سیستم توزیع داروهای فرآورده طب سنتی در ایران
    علی عابدینی 1397
  54. تاثیر تاکتیک های مدیریت برداشت از خود در نمرات ارزیابی و عملکرد پرسنل از دیدگاه مدیران و کارکنان(مورد مطالعه موردی شرکت ایران خودرو )
    عباس فتحی 1397
  55. تحلیل استراتژیک بازارهای نوپدید رسانه ای ایران بر اساس مدل دلتا
    امیر مختاری 1397
  56. شناسایی و اولویت بندی مولفه های کسب و کار پلتفرمی چند وجهی
    فریبرز بیات 1397
  57. « مدلسازی عوامل موثر برقصد تجارت اجتماعی (مورد مطالعه وب سایت بامیلو)
    مجتبی روشنی 1397
  58. شناسایی عوامل موثر بر همسویی استراتژی فن آوری اطلاعات با استراتژی کلان سازمان (مطالعه موردی شرکت سایپا)
    عاطفه عباسی 1397
  59. گونه شناسی مدیران در مورد عدم تفویض اختیار در خودروسازی سایپا
    نازنین داستانی 1396
  60. شناسایی مولفه های موثر بر مدیریت امنیت اطلاعات در فناوری اطلاعات شرکت نفت فلات قاره ایران
    یاسر سیف 1396
  61. تجزیه و تحلیل گفتمان در تبلیغات بازاریابی سیاسی
    جواد شهرکی 1396
  62. شناسایی و اولویت بندی مزایای حاصله از هوش سلامت و بسترهای مورد نیاز آن در مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی
    ابوذر گودرزی 1396
  63. نیازسنجی آموزش کارکنان کلیدی مخابرات بر اساس مدل نیازسنجی DACUM در شرکت مخابرات مازندران
    مایده معینی 1396
  64. بررسی ابزارهای بازاریابی اقامتگاههای بوم گردی استان اصفهان
    منصوره السادات مهدوی 1396
  65. آسیب شناسی اشتغال سازمانی بانوان از منظر اسلامی (مورد مطالعه- بیمارستان امام خمینی ره)
    سپیده گل سرخی کوهینی 1396
  66. بررسی تاثیر سبک رهبری و جو سازمانی بر مدیریت دانش با توجه به نقش میانجی ساختار سازمانی و تعامل اجتماعی
    علیرضا کاملی 1396
  67. بررسی عوامل موثر بر پذیرش بیمه الکترونیک با استفاده از مدل اصلاح شده پذیرش تکنولوژی TAM در شرکت بیمه سامان
    عمادالدین کریمی 1396
  68. آسیب شناسی دور کاری در سازمان های دولتی کاربرد مدل QFD -
    الناز سیاوشی 1396
  69. کلیدهای جذب سرمایه گذاری خارجی بر اساس مدل پیشنهادیS 4 در مناطق آزاد تجاری-صنعتی(مطالعه موردی: منطقه آزاد تجاری-صنعتی ارس)
    سینا عباس زاده 1396
  70. بررسی معماری منابع انسانی در یک شرکت بر اساس مدل لپک و اسنل
    عذرا شمسی تواسانی 1396
  71. تدوین مدل ساختاری و اندازه گیری رضایت مشتریان در شرکت بیمه ایران
    نگار ابراهیمی 1396
  72. بررسی تاثیر هویت برند بر تصویر برند(مورد مطالعه:شرکت کاله)
    رویا بیگی 1396
  73. توسعه مدل چند وجهی سنجش رضایت مشتریان در یک خرده فروشی آنلاین
    فاطمه تیموری 1396
  74. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رفتارهای استراتژیک کارکنان شرکت سایپا با تاکید بر نقش میانجی تعهد استراتژیک
    رحیمه فرجامی سرخه ریزی 1396
  75. بررسی عوامل موثر بر نوآوری در صنعت گردشگری
    رعنا قنبرزاده کرده ده 1396
  76. بررسی عوامل نگرشی موثر بر اقدام خرید اینترنتی پوشاک در شهر تهران
    مهرداد شیرازی 1396
  77. بررسی استراتژی های مدیریت دانش در برونسپاری
    روح اله نیک خواه کیارمش 1396
  78. بررسی تاثیر ویژگی های شغلی و سازمانی بر توانمندسازی تیمی مطالعه موردی، اداره مالیات بر ارزش افزوده استان تهران
    سیده محبوبه میراکبری ولمی 1396
  79. بررسی ارتباط بین متغیرهای رفتار خرید آنلاین در بازار خرده فروشی دیجیتال ایران در شرکت دیجی کالا:پیمایشی در دانشگاه تهران
    محمدکاظم نژاددهباشی 1396
  80. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر همراستایی استراتژیک مدیریت دانش با کسب و کار
    زهرا کوچک زاده 1396
  81. بررسی تاثیر چرخه زندگی بر انگیزه های سفر گردشگران خروجی ایرانی(مورد مطالعه گردشگران خروجی به کشور ترکیه)
    سکینه حمزه زاده 1396
  82. مدلسازی سرمایه گذاری شرکتهای ارائه دهنده سرویس اینترنت در ایران روی شبکه دسترسی با روش پویایی های سیستم
    سمیرا ساعدپناه 1396
  83. بررسی تاثیر پویایی های رقابتی بر قابلیت های چابکی:نقش تعدیل گری بازارگرایی(مطالعه موردی:صنعت بانکداری)
    آیدا ابراهیمی 1396
  84. طراحی کمپین تبلیغاتی برای معرفی فرش دستباف کاشان در بازارهای داخلی ایران
    محمد کریمیان راوندی 1396
  85. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت برای اجرای استراتژی
    علی ملتزمی 1396
  86. اثر چارچوب قیمت بر ادراک مصرف کنندگان از قیمت گذاری پویا
    مرجان آسیائی 1396
  87. تحلیل استراتژیک تناسب رشته های تحصیلی آموزش عالی با نیاز بازار کار
    اعظم جمشیدی 1396
  88. شناسایی پیش نیازهای بکارگیری سیستم های اطلاعاتی استراتژیک
    مژده محمودی 1396
  89. شناسایی تفاوت های نسلی سبک های تصمیم گیری خرید مشتریان
    آمنه کویری 1396
  90. واکاوی استراتژی فروش و بازار یابی بنگاه های موفق در دوران بحران و رکود اقتصادی(مطالعه موردی: صنعت مواد غذایی تند مصرف FMCG
    حامد وارسته غلامحسینی 1396
  91. بررسی تاثیر استراتژی مدیریت دانش، عملکرد مدیریت دانش با رویکرد اقتضایی در شرکت گاز استان اصفهان
    علیرضا فاتحی پیکانی 1396
  92. شناسایی و اولویت بندی چالش های اخلاقی رسانه های اجتماعی
    سحر کمره ای 1396
  93. بررسی تاثیر اقدامات منابع انسانی عملکرد بالا بر کارآفرینی سازمانی در شرکت گلرنگ (با نقش میانجی رفتار شهروندی)
    سیدفرهود دبیرسیاقی 1396
  94. ارائه چارچوب اثر بخشی همزمان تبلیغات آنلاین و آفلاین
    ابوالفضل منتظری هدش 1396
  95. ارائه چارچوبی برای انتخاب روش های نیازسنجی آموزشی بر اساس عوامل موثر بر آن
    کمیل نوری 1396
  96. شناسایی عوامل موثر بر مدیریت تغییر در پروژه های فناوری اطلاعات(با رویکرد مدل سازی سیستمی)
    محسن رجبلو 1396
  97. طراحی استراتژی عملیات در سازمان های پروژه محور(موردمطالعه شرکت کیسون)
    فواد معصومی 1396
  98. ارزیابی فرایند تفویض اختیار- مطالعه موردی در گروه صنعتی سایپا
    سیدعلی مرعشی 1396
  99. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر کیفیت داده مشتری در سیستم های ارتباط با مشتری(مورد مطالعاتی شرکتهای تولید کننده موتور سیکلت)
    مینا طالبی 1396
  100. عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتری
    مریم سیدصالحی 1396
  101. ارزیابی مرحله تدوین استراتژی برند در سازمان بهران
    فریبا مالکی دیزجی 1396
  102. شناسایی رویکرد مناسب اجرای استراتژی در شرکت های دانش بنیان : مطالعه چند موردی
    محمد عصاریان نیاسری 1396
  103. بررسی تاثیر توانمندسازی روانشناختی و پیشایندهای آن بر هویت اخلاقی و تمایل به ترک خدمت
    رضا عابدی 1396
  104. بررسی چالش ها و موانع مستندسازی دانش فنی کارکنان کارخانه کاشی یزد
    محمد رضا صنعتی 1396
  105. شناسایی عوامل موثر بر رفتار مسئولانه گردشگران نسبت به محیط زیست در اکوتوریسم(مطالعه موردی:جنگل فندقلو در استان اردبیل)
    سیده زهرا هاشمی 1396
  106. ارائه یک چارچوب مفهومی امنیت برای اینترنت اشیاء
    افسانه قربانپورقبادلو 1396
  107. بررسی تاثیر قابلیت های اتوماسیون نیروی فروش بر عملکرد نیروی فروش و کیفیت رابطه با مشتری
    محمدرضا رمضانی قلعه نویی 1396
  108. بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و ترک خدمت (مورد مطالعه: بانک های دولتی و خصوصی کردستان)
    لیلا علیخانی 1396
  109. ارزیابی ساز و کارهای بهبود فرآیند جذب اعضاء هیئت علمی(مورد مطالعه پردیس فارابی دانشگاه تهران)
    فرحناز سمیع پور 1396
  110. ارزیابی فرآیندهای مدیریت منابع انسانی توسط مدل فیلیپس (مطالعه موردی: شرکت سازه گستر سایپا)
    میلاد شمس زارع 1396
  111. بررسی اثر بخشی روابط عمومی بانک ملت
    ریحانه زارعی 1396
  112. بررسی رابطه ساختار مالکیت و افشای مسئولیت اجتماعی شرکت در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
    سارا ایمانی قسمتی 1396
  113. شناسایی و رتبه بندی عوامل رفتاری و اقتصادی موثر بر تصمیم سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران
    داریوش احمدی 1396
  114. بررسی تاثیر کیفیت اطلاعات بر خصوصیات فروشندگان سازمانی (دارایی های ارتباطی فروشنده)در جهت بهبود بازاریابی رابطه مند
    المیرا سالاری 1396
  115. تبیین الگوی رهبری سردار شهید حجت الاسلام مصطفی ردانی پور در دوران دفاع مقدس
    سجاد صادقیان 1396
  116. طراحی ابزار سنجش و بررسی همسویی استراتژیک منابع انسانی
    پریساالسادات شریعتی نجف آبادی 1396
  117. بررسی چگونگی تاثیر سیاست های جبران خدمات کارکنان سازمان های قضایی بر روی فساد اداری و مالی
    علیرضا قاهردوست 1396
  118. بررسی نگرش افراد به تبلیغات درون وبلاگ های فشن
    مهدیه کبورانی 1396
  119. ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر اساس دو بعد فعال و پنهان در کشور افغانستان
    محمدرضا فاضلی 1396
  120. شناسایی پیش نیاز برای به کارگیری رویکرد هوشمندی کسب و کار (بر اساس مدل سه شاخگی)
    علی محمدی 1396
  121. بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت های بازاریابی و عملکرد بازار کسب وکار های کوچک و متوسط حوزه گردشگری شهر تهران با نقش تعدیل گری شدت رقابت
    مریم گلستانی 1396
  122. طراحی مدل فرآیندهای CRM عملیاتی برای یک فروشگاه بر خط با تاکید بر قابلیت های وب سایت
    محسن نوروزی اقبالی 1396
  123. عوامل موثر بر اجتناب از تبلیغات روی خط در جامعه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران
    پدرام فرزین 1396
  124. شناسایی عوامل موثر بر پیاده سازی هوشمندی کسب و کار در شرکت های کوچک و متوسط: مورد مطالعه استان مرکزی
    مریم بهرام بکی 1396
  125. بررسی تاثیر انتخاب آمیخته بازاریابی بر ارزش برند رسانه دیجیتال
    محمدحسن نباتچیان 1396
  126. تاثیر باور مذهبی بر قصد انتخاب محصولات حلال با توجه به نقش نگرش هنجار ذهنی و آگاهی حلال
    سهیلا هاشمی 1396
  127. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی خیر خواهانه و اولویت بندی سناریوها
    صبا بهرامی 1396
  128. بررسی مزیت رقابتی بازارچه های مرزی استان کردستان
    شورش تابعی 1396
  129. بررسی تاثیر ویژگی های تجارت اجتماعی بر اعتماد و تمایل به مشارکت در آن
    پگاه سادات حبیبی 1396
  130. تاثیر گرایش به بازاریابی داخلی بر روی رفتارهای مشتری مدارانه بانک شهر تهران
    زهراالسادات حسینی 1396
  131. بررسی رابطه جو توانمندسازی و توانمندی کارکنان استانداری خراسان شمالی
    حسین فرجی 1396
  132. بررسی تاثیرهوش تجاری در موفقیت شرکت های کوچک و متوسط برتر شهر تهران
    سمیه بخشنده 1396
  133. محاسبه ارزش در معرض ریسک با استفاده از معیار پارامتریک(GARCH) و ناپارامتریک(شبیه سازی مونت کارلو) مطالعه موردی:بانک صادرات
    فهیمه واحدی 1396
  134. ارائه الگوی مفهومی از تعامل بین پژوهش های دانشگاهی و نیازهای صنعتی در استان قم بر اساس مدل سه شاخگی (3 C) مورد مطالعه: سازمان صنعت و معدن و تجارت
    فائزه طاهری نژاد 1396
  135. بررسی و ارزیابی مدل بازاریابی رسانه اجتماعی
    میرمحمد حمزه لو 1396
  136. بررسی تاثیر چگونگی تاثیر ساختار سازمانی بر کیفیت زندگی کاری کارکنان از طریق توانمندسازی و تعارض
    اسفندیار اژند 1396
  137. بررسی و تعیین عوامل ارزیابی آمادگی فناوری مدل SAAS رایانش ابری با تمرکز بر شرکتهای کوچک و متوسط SME (مطالعه موردی: همکاران سیستم)
    ستوده طوفانیان 1396
  138. طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی برای خرده فروشی های آنلاین بر اساس رویکرد استروالدر
    فاطمه عابدی دستجردی 1396
  139. جایگاه یابی برندهای لبنی در بازار رقابتی شهر تهران (برندهای روزانه - پگاه - کاله - هراز - چوپان - پاک )
    عاطفه فتحی 1396
  140. بررسی مولفه های تعامل مشتری با برند و تاثیرات آن بر وفاداری با نقش متغیر تعدیلگر درگیری رده ی محصول
    سمانه اورعی 1396
  141. شناسایی و دسته بندی چالش ها و مشکلات نگهداشت نخبگان شرکت نفت با استفاده از روش کیو
    نازنین فریدون اصل 1396
  142. ارزیابی تعالی بازار یابی در شرکت بیمه معلم
    مریم پویامهر 1396
  143. شناسایی مولفه های اخلاق حرفه ای در مدارس ابتدایی غیر انتفاعی با الهام از آموزه های نهج البلاغه
    بهاره افسری کلیانی 1396
  144. تاثیر نهادهای رسمی بر گرایش کارآفرینانه کسب و کارهای کوچک و متوسط گردشگری
    مهدیه موسی زاده گورابی 1396
  145. شناسایی و اولویت بندی دلایل تاخیر در پرونده های دعاوی کارگر و کارفرما، مطالعه موردی اداره کار حسن آباد فشافویه
    میکائیل کاظمی کنچوبه 1396
  146. بررسی تاثیر بلوغ معماری سازمانی بر عملکرد فناوری اطلاعات با رویکرد کارت امتیازی متوازن
    نیما احمدزاده 1396
  147. شناسایی شاخص های بسترسازی برای پیاده سازی موفق BPM در سازمان (مورد مطالعه- شرکت ایریسا)
    مهسا کاظمی 1396
  148. شناسایی اجزا و بسترهای هوشمندی بازار در کسب و کارهای کوچک و متوسط
    اناهیتا اسلامی مجاوری 1396
  149. شناسایی و الویت بندی مولفه های آمادگی بکارگیری بازاریابی محتوا در شرکتهای ایرانی
    محمدرضا سلطانی نوید 1396
  150. بررسی نقش گردشگری شهری در ایجاد فرصت های پنهان درآمدزایی:شهرداری تهران
    شیرین عبیدی زادگان 1396
  151. مدل سازی فرآیند جمع سپاری در سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری و شناسایی الزامات آن
    رهام اسدی 1396
  152. اثر نقش تیم کاری بلبین بر موفقیت پروژه های فناوری اطلاعات منتخب شهر تهران
    محمدرضا حاجی باقراصفهانی 1396
  153. شناسایی فرصت های کارآفرینانه در حوزه گردشگری در شهر تنکابن
    فاطمه حسین زاده نجار 1396
  154. ارزیابی عوامل موثر بر عشق به برند و پیامدهای آن(مورد مطالعه:مصرف کنندگان لباس های ورزشی در سال های 93-92)
    فاطمه جوادیان 1396
  155. شناسایی ریسک های اجرای استراتژی در صنعت بانکداری(مورد مطالعه بانک سپه)
    مریم رسول زاده اخلاقی 1396
  156. شناسایی عوامل موثر بر سردرگمی خریداران در وب سایت های گردشگری
    سمیه صمدی 1396
  157. بررسی عوامل تاثیر گذار بر اعتماد به نظرات الکترونیکی کاربران
    نیکناز اسماعیلی 1396
  158. شناسایی ابعاد مدل کسب و کار شرکت های شتاب دهنده
    اشرف فلاح نوکاشتی 1396
  159. ارائه مدل علی-معلولی هوشمندی رقابتی(مورد مطالعه : شرکت دایتی)
    ارسلان زمان پور 1396
  160. شناسایی شایستگی های مشاغل مدیریتی(روساء و معاونین) شعب بانک تجارت
    علی اکبر عباس زاده 1396
  161. شناسایی مشاغل کلیدی و تهیه پروفایل شایستگی آن مشاغل در ستاد شرکت مادر تخصصی(هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)
    سویل رضازاده سنگی 1396
  162. بررسی عوامل موثر در تبادل دانش ضمنی بین بازار یابی و فروش و نقش آن در بهبود موفقیت بازاریابی(مورد مطالعه:شرکت بیمه آسیا)
    سعید نیک پور 1396
  163. بررسی تاثیر تصویراجتماعی ادراک شده, مادی گرایی و مدگرایی بر خرید وسواسی پوشاک؛ پیمایشی پیرامون دانشجویان دختر پردیس فارابی
    مرضیه رسولی ابدری 1396
  164. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر آمادگی سازمان به منظور پیاده سازی رایانش ابری
    الهه مهدی زاده 1396
  165. بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش تعدیل گر رفتار مصرف مسئولانه در قبال جامعه(موردمطالعه:مشتریان بانک ملت شهر کاشان)
    حامد معظمی قمصری 1396
  166. بررسی تاثیر انعطاف پذیری استراتژیک بر نوآوری و عملکرد سازمان در شرکت خودروسازی ایران خودرو
    محمدعلی آقاکریم 1396
  167. شناسایی و اولویت بندی روش های یافتن بازارها و مشتریان هدف صادراتی در صنعت مواد غذایی
    شبنم کربلائی هادی 1396
  168. تدوین مدل شایستگی مدیران بازاریابی ورزشی: مطالعه موردی رشته فوتبال
    احمد اجرلو 1396
  169. شناسایی و بررسی زیرساختها و قابلیتهای مورد نیاز برای مدیریت دانش مشتری
    حسین بهمنی تبریزی 1396
  170. شناسایی عوامل موثر بر انتخاب و ترجیح هتل از سوی افراد دارای معلولیت استفاده کننده از صندلی چرخدار
    کامران فرخ منش 1396
  171. تجزیه و تحلیل عوامل داخلی و خارجی موثر بر سودآوری بانک کشاورزی (مطالعه موردی : بانک کشاورزی استان فارس )
    ابراهیم رئیسی 1396
  172. ادراکات قیمت به عنوان متغیر تعدیلگر در رابطه بین درگیری محصول و وفاداری برند در کالاهای زود مصرف (FMCG)
    ساناز عزیزی 1396
  173. بررسی تاثیر استراتژی های برون سپاری بر عملکرد اداره کل استاندارد استان اصفهان
    علی قاسمی 1396
  174. تاثیر بازاریابی پارتیزانی بر آگاهی از برند و تمایل به خرید محصولات الکترونیکی(مورد مطالعه:مشتریان نسل Y استان تهران)
    احد رنجبر 1396
  175. بررسی تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر عملکرد نوآوری محصول با نقش میانجی کارآفرینی سازمانی و شدت رقابت
    علی جعفری مقدم 1396
  176. بررسی عوامل موثر بر رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت گردشگری از طریق گرایش کارآفرینانه مورد مطالعه: آژانس های مسافرتی و جهانگردی شهر تهران
    مژگان امیریان 1396
  177. تاثیر رهبری استراتژیک بر اجرای موفق استراتژی ها با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه صنعت مواد غذایی)
    مصطفی سعیدی مهر 1396
  178. بررسی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود فرآیند آبیاری تحت فشار با رویکرد مهندسی مجدد فرآیندها BPR در سازمان جهاد کشاورزی استان قم
    محمدرضا جوکارمشتانی 1396
  179. عوامل موثر بر شکل¬گیری نقش استراتژیک در بین مدیران منابع انسانی شهرداری تهران
    مهدی مطاعی 1396
  180. توسعه مدل ارتباطی ارزش ویژه برند در شرکتهای صنعتی و سنجش بخش ارزش ویژه برند
    مصطفی بهنامه 1396
  181. تاثیر استعداد کارآفرینانه و ویژگی وب سایت در عملکرد کسب و کارهای حوزه گردشگری
    فریبا باصری احمدی 1396
  182. تبیین ویژگی های سازمان سازمان مشتری محور بر اساس مدل ستاره ای گالبرایت
    امین رفیعی 1396
  183. تاثیر برند داخلی بر عملکرد برند با توجه به نقش میانجی متغیرهای شناسایی برند، تعهد برند و وفاداری برند در کارکنان یکی از بانک های تجاری
    محمد حدادیان 1396
  184. تجزیه و تحلیل روند تغییرات سهم بازار بانک های تجاری و عوامل تاثیر کذار بر این تغییرات در ایران
    صیاد فلاحی 1396
  185. تدوین الگوی کنترلی مدیریت منابع انسانی در شرکت¬های هلدینگ – مورد مطالعه: شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (سهامی عام) – میدکو
    ابراهیم باقری 1396
  186. طراحی مدل کسب و کار نوآورانه:مطالعه موردی (پردیس فارابی دانشگاه تهران)
    فریبا عزیزی 1396
  187. بررسی گردشگری سلامت به عنوان رویکردی در توسعه مناطق مرزی، نمونه مطالعاتی: استان کردستان
    کیوان مام رمضانی 1396
  188. شناسایی تنگناهای اجرای برنامه ریزی استراتژیک در صنعت بانکداری و راهکارهای خروج از آن با استفاده از نظریه داده بنیاد
    علی پریشانی 1396
  189. آسیب شناسی سیستم انتقال آموزش در مدیریت منابع انسانی ( مورد مطالعه : دانشگاه تهران)
    امیر رضائی 1396
  190. تدوین استراتژی¬های کارکردی مدیریت منابع انسانی شرکت تولیدی و صنعتی آواپزشک با رویکرد نقاط مرجع استراتژیک SRP
    آرمان آزادمنش 1396
  191. بررسی و ارزیابی آمادگی بازاریابی نوآوارانه سیستم های اطلاعاتی در واحدهای تجاری کوچک و شناسایی عوامل موثر بر آن بررسی موردی بازار پوشاک اصفهان
    رضا یکتائی 1396
  192. تجزیه و تحلیل و مقایسه اثربخشی استراتژی برون سپاری در بانک های تجاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
    دل آرا محمودزاده 1396
  193. شناسایی و اولویت بندی عوامل سازمانی موثر بر رفتارهای انحرافی
    سمیرا محمودروشن ضمیر 1396
  194. تدوین استراتژی بازاریابی شرکت هفت سنگ (ارائه دهنده خدمات ارزش افزوده تلفن همراه)
    سیده گلسا سیدمصطفوی 1396
  195. بررسی رابطه بین جریانهای نقدی صندوق های سرمایه گذاری با عملکرد این صندوق ها در ایران
    محمد هیت زاده 1396
  196. شناسایی پیش نیازهای الزام آور برای استفاده از شاخص های منابع انسانی
    روح اله گرایلی درونکلا 1396
  197. شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های آنلاین محصولات دیجیتال در ایران
    مریم معصومی 1396
  198. ارائه مدلی برای انتخاب پروژه های فناوری اطلاعات با تاکید بر همراستایی استراتژیک
    امیر اله یاری 1396
  199. توسعه یک چارچوب برای مدیریت پایدار منابع انسانی: مطالعه موردی بانک ملت
    سپهر صفی صمغ آبادی 1396
  200. ارائه چارچوبی برای انتخاب متقاضیان استخدام در بستر شبکه های اجتماعی
    نیما شیوندی چلچه 1396
  201. ارائه مدل مدیریت تغییر جهت پیاده سازی BMP
    نیلوفر جلالی 1396
  202. عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد در گردشگری سلامت
    الهام هاشمی 1396
  203. شناسایی و مدلسازی عوامل موثر بر حکمرانی فناوری اطلاعات
    صدیقه درخشیده 1396
  204. ارائه چار چوب مفهومی مدیریت ارتباط با کارکنان ( ERM) ( مطالعه موردی: شرکت امداد خودرو سایپا)
    زلیخا احمدی 1396
  205. بررسی رابطه بین بلوغ کارکنان و ادراک عملکرد سازمان در اداره های آموزش و پرورش ناحیه 1 و 4 استان قم
    حامد ابراهیمی خاکباز 1396
  206. آسیب شناسی فناوری اطلاعات در مدارس متوسطه اول بر اساس مدل swot در استان قم
    صدیقه زیدآبادی نژاد 1396
  207. بررسی تاثیر معنویت بر تصمیم گیری شهودی مدیران شرکت سایپا
    معصومه میرموسوی بقرآباد 1396
  208. بررسی اثر سبک رهبری بر رفتار تیمی کارکنان(مطالعه موردی: شبکه بهداشت و درمان شهرستان قروه) در سال 1392
    حسن مخدومی 1396
  209. تاثیر ارزش‏های سازمانی بر روی رفتارهای انحرافی کارکنان در شرکت سازه گستر سایپا
    مبین منتظری 1396
  210. ارزیابی سیستم های اطلاعاتی فروش شرکت سایپا بر اساس چارچوبccp
    حسین بنجوئی 1396
  211. بررسی رابطه بین سرمایه فکری و کارآفرینی سازمانی در شرکت توسعه معادن و صنایع معدلی خاورمیانه-میدکو
    علی اصغر زارع هرفته 1396
  212. شناسایی عوامل موثر بر حفظ و نگهداشت استعدادهای شرکت مکو(گروه مپنا)
    الهام مظاهری کلهرودی 1396
  213. بررسی مشکلات مسیر ارتقا شغلی کارکنان ستادی و عوامل موثر بر آن (مورد پیمایش بانک تجارت)
    حامد جبارزاده 1396
  214. بررسی تاثیر رابطه بین رهبری معنوی بر روی کیفیت زندگی کاری کارکنان مطالعه موردی: سازمان صدا و سیمای مرکز تهران
    مهدی رضایی شریف ابادی 1396
  215. بررسی تاثیر روانشناسی محیط کار بر فرایندهای پویای روانشناختی کارکنان
    مژده فیروزی 1396
  216. ارائه مدل ارتقاء شغلی پرستاران(مطالعه موردی: یکی از بیمارستان های تهران)
    فاطمه میرمحمدی صدرآبادی 1396
  217. بررسی نقش تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژه برند(مورد مطالعه:شرکت ایرانسل)
    ندا قاسمی 1396
  218. برنامه¬ریزی استراتژیک مبتنی بر سناریو (مطالعه موردی شرکت گروه اقتصاد سابین)
    نیما نوح پیشه 1396