برگزاری چهارمین رویداد تحول به توان دانشجو

چهارمین رویداد تحول به توان دانشجو در تاریخ 24 مهرماه 97 از  ساعت 9 الی 13 در محل ساختمان کلاس‌های دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر واقع در پردیس 2 دانشکده‌های فنی برگزار خواهد شد.
با توجه به استقبال گسترده دانشجویان از طرح تحول به توان دانشجو در سه رویداد گذشته و استفاده از توانمندی‌های دانشجویان در حوزه فناوری اطلاعات در قالب کارآموزی و پروژه‌های دانشجویی ، مرکز فناوری اطلاعات بر آن شد تا چهارمین رویداد را در سال جاری برگزار نماید.
در این راستا محورهای اصلی رویداد عبارت‌اند از:

  • ارائه‌ی شیوه‌های همکاری مختلف با دانشجویان (تعریف پروژة مشترک، همکاری ساعتی، انجام کارآموزی، تعریف پروژه‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد، امریه و ... با شرایط جذاب)
  • ارائة مشاوره‌ها و آموزش‌های تخصصی (برنامه‌ریزی کسب و کار، مدیریت پروژه و...)
  • انعطاف پذیری در شرایط کاری (با درک این موضوع که تحصیل، اولویت نخست دانشجویان است)
  • آشنایی و همکاری با شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات 
  • آنچه این رویداد را از دیگر رویدادها متمایز می‌سازد فرصتی است که مرکز فناوری اطلاعات در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد تا با بهره‌گیری از توانمندی‌های کارشناسان آنچه در دوران تحصیل آموخته‌اند در محیط کسب وکار واقعی به کار گیرند. دانشجویان می‌توانند با شرکت در این رویداد فرصت درخشش در محیطی پویا را از آن خود نمایند. همچنین از دیگر ویژگی‌های متمایز این رویداد استقبال مرکز فناوری اطلاعات از ایده‌های نوآورانه دانشجویان و ایجاد بستری جهت کارآفرینی و تبدیل ایده‌ها به محصول می‌باشد.

بدین منظور انتظار می‌رود تا با حضور گسترده دانشجویان علاقه‌مند به این رویداد:

  • ما را در اجرای طرح‌های نوآورانة فناوری اطلاعات دانشگاه یاری نمایند و از مزایای این همکاری هم خود بهره‌مند شوند و مجموعة خانوادة دانشگاه تهران را بهره‌مند سازند؛
  • ایده‌های تحول‌آفرین خود در حوزة فناوری اطلاعات را با ما به اشتراک گذارند تا با تعریف شیوه‌های جذاب همکاری، با سرعتی بیشتر منافع این همکاری را برای خود و خانوادة دانشگاه تهران ملموس سازند.

لینک خبر در سایت مرکز فناوری اطلاعات: http://it.ut.ac.ir/fa/news/6324/برگزاری-چهارمین-رویداد-تحول-به-توان-دانشجو