به استحضار می‌رساند با‌توجه به محدودیت‌های اعمال شده از سوی دولت به علت شرایط بحرانی ویروس کرونا و تعطیلی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به‌عنوان میزبان دومین رویداد مجازی فناوری‌های توانبخشی، تاریخ برگزاری این رویداد به روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۰ و ۲۱ آذرماه ۱۳۹۹ تغییر کرد. بدیهی است در صورت تمدید محدودیت‌های از سوی دولت، تاریخ جدید متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به rehabtech.ir مراجعه نمائید.

پس از برگزاری موفقیت‌آمیز نخستین رویداد ملی استارت‌آپی صنعت توانبخشی، اینک همزمان با روز جهانی معلولین، برگزاری "دومین رویداد ملی استارت‌آپی در حوزه فناوری‌های توانبخشی" را با هدف حمایت از طرح‌ها و ایده‌های علاقمندان تجهیزات سالمندان، معلولین و جانبازان به اطلاع می‌رسانیم.

این رویداد به همت شرکت همیار مکانیک‌کوشا با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، دانشکده فنی دانشگاه تهران، دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی دانشگاه شهید بهشتی، مؤسسه آموزشی علمی - کاربردی رعد، مرکز تحقیقات فناوری‌های مهندسی توانبخشی جواد موفقیان (دانشگاه صنعتی شریف) در روزهای ۱۳ و ۱۴ آذر ماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار می‌گردد.

رویداد در دو بخش دریافت ایده و دریافت نیاز برگزار می‌گردد. جهت شرکت در رویداد کافیست از ایده خود در حوزه صنعت توانبخشی برای سالمندان معلولین و جانبازان و یا نیازهای این قشر از جامعه، یک ویدئو ۳ دقیقه‌ای تهیه کرده و آن را از طریق سایت رویداد به آدرس rehabtech.ir آپلود نمائید. مهلت ارسال ویدئو‌‌ها تا ۵ آذر ماه ۱۳۹۹ می‌باشد. پس از داوری، ویدئو‌های برگزیده به رویداد اصلی راه یافته و از حمایت‌های لازم جهت منتورینگ، شتابدهی، سرمایه‌گذاری و تجاری سازی برخوردار می‌گردند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به rehabtech.ir مراجعه نمائید.