بسمه تعالی

مرکز نوآوری کارولوکس (CLIC) در راستای  تعمیق پیوستار آموزش، پژوهش و نوآوری، تولید ثروت دانش‌بنیان، گسترش تفکر کارآفرینی در دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران، از اساتید، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان تمامی رشته‌های فنی در قالب طرح‌های نوآورانه حمایت می‌نماید.

فراخوان طرح‌های نوآورانه کلیک، دو بار در طول یک سال دریافت و داوری می‌گردد. هم‌زمان با آغاز فراخوان دوم طرح‌های نوآورانه، فناوران گرامی می‌توانند از ابتدای آبان تا ۳۰ آذرماه ۱۳۹۸ با مراجعه به پایگاه اینترنتی کلیک، اطلاعات طرح خود را بارگذاری نمایند.

لازم است طرح‌های ارسالی برآمده از تحقیقات دانشگاهی بوده و سطح نوآوری قابل قبولی داشته باشد و در صورت وجود محصول مشابه داخلی از منظر کیفیت، خواص یا ملاحظات اقتصادی نسبت به آن برتری داشته باشد.

کلیک با توجه به ظرفیت‌های موجود در دانشکده‌های فنی، شرکت‌ها، دانشجویان و اساتید همکار حمایت‌های زیر را از فناوران متناسب با نیاز آنها انجام می‌دهد:

  • مشاوره و استقرار موقت جهت تیم‌های پذیرفته شده در داوری فراخوان
  • شرکت در دوره اعتبارسنجی جهت درک صحیح از مسئله، شناخت مشتریان، آشنایی با اندازه بازار، طراحی مدل کسب و کار، شناخت و انتخاب بازار اولیه و آمادگی برای ارائه به سرمایه‌گذار
  • همجواری و ادامه همکاری مستمر با اساتید مربوطه در مسیر پرورش محصول
  • تسهیل استفاده‌ی تیم‌های مستقر در کلیک از زیرساخت‌های علمی، آزمایشگاهی و کارگاهی دانشکده در جهت تکمیل نیازهای علمی و فناوری خود و ارتقاء نتایج و محصولات
  • امکان همکاری سهل و آسان با دانشجویان فعال در پژوهش‌های مربوطه و مورد نیاز تیم­ ها در دانشکده
  • ایجاد یک زیرساخت و درگاه مناسب با اعتبار دانشکده برای جلب همکاری، مشارکت و حمایت بخش­ خصوصی و نیمه­ دولتی برای ارتباط اقتصادی – علمی جهت تیم‌های مستقر کلیک

 

لازم به ذکر است تنها طرح‌های پذیرفته شده در دوره اعتبارسنجی، امکان استقرار در کلیک  را خواهند داشت.

علاقه‌مندان جهت ثبت طرح خود می‌توانند به پایگاه اینترنتی clic.ut.ac.ir مراجعه نمایند یا از طریق پست الکترونیکی clic@ut.ac.ir ، سوالات خود را مطرح نمایند.