پروفایل اساتید - ece- دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر
Associate Professor
Update: 2024-12-04
Nader Seyyedamiri
Faculty of Entrepreneurship / Organizational Entrepreneurship
P.H.D dissertations
-
طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیت های پویا در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب
بهروز عطاریان 2024 -
طراحی مدل درگیرسازی مشتریان سازمانی در کسب و کارهای استارت آپی الکترونیکی
رضا عباسی مبارک آبادی 2024 -
ارائه چارچوب روابط فرااجتماعی تاثیرگذاران اینستاگرامی با محوریت قابلیت های پویای بازاریابی
محبوبه بهمن میرزا 2023 -
طراحی مدل فرایندی بقای استارتآپهای فناوری محور
محمدسجاد شکوهی بیدهندی 2023 -
تبیین مدل هم نوآوری برند در اقتصاد اشتراکی بر پایه درگیرسازی مشتریان و هم آفرینی ارزش در کسب و کارهای نوپا
علیرضا نانکلی 2023 -
ارائه الگوی اکوسیستم منطقه های استقرار موفقیت آمیز کسب و کارهای اینترنتی با تأکید بر افزایش احتمال شکل گیری
محبوبه فلاح 2020 -
تدوين چارچوب استراتژي هم رقابتي جهت كسب مزيت رقابتي در كسب و كارهاي فناور نوپا
محمد ولیابیدگلی 2018
Master Theses
-
تاثیر بکارگیری پلتفرم های دیجیتال بر رشد کسب و کارهای صنعت پوشاک
محمدمهدی سیم چی 2024 -
تاثیر مولفه های روابط فرا اجتماعی بر قصد خرید در کسب و کارهای پلتفرمی اقتصاد اشتراکی (مطالعه کسب و کارهای دیجیتال کارآفرینانه گردشگری)
رایحه برقعی 2024 -
خلق مشترک ارزش در پلتفرم های خرده فروشی با میانجیگری مولفه های تئوری کیفیت رابطه
محمد فتوت شاهمرس 2024 -
تاثیر مولفه های داستانسرایی دیجیتال بر آگاهی از برند با نقش میانجی محتوای تولیدشده توسط کاربران و طراحی بسته بندی خلاقانه (موردکاوی: استارتآپ بطری بازار)
رامین عسکری 2024 -
تبیین چارچوب مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در شرایط فشار زمانی مبتنی بر رویکرد بداههپردازی کارآفرینانه در کسبوکارهای پلتفرمی دیجیتال
سروناز ابراهیمی 2024 -
شناسایی تاثیر رفتار مشارکتی و شهروندی مشتریان دیجیتال استارتاپهای سفارش غذا بر ارزش پیشنهادی ادراک شده با نقش میانجی رضایت مشتریان و اعتماد.
سارا کریمی 2024 -
شناسایی تاثیر اثرسازی و علیت بر عملکرد بازاریابی با تعدیگری قابلیت های پویای بازاریابی (مورد مطالعه: کسب وکارهای مبتنی بر اپلیکیشن موبایلی)
آرمین عبدالمحمدی 2024 -
شناسایی تاثیر تعاملات فرا اجتماعی کاربران شبکه های اجتماعی بر بین المللی سازی کسب و کارهای استارت آپی، مورد مطالعه پلتفرم های ایران
حسن اردستانی 2024 -
شناسایی قابلیتهای بازاریابی دیجیتالی موثر بر کاهش محدودیتهای خارج از شبکه بودن کسبوکارها برای ورود به بازارهای بینالمللی (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان)
مهدی زارع 2023 -
شناسایی مولفه های اثرگذار بر توسعه اکوسیستم کارآفرینی دیجیتال در حوزه کسب وکارهای موبایلی خدمات سلامت
ناهید مرادی امراله 2023 -
شناسایی تأثیر ابعاد محتوای عاطفی و کارکردی تولیدشده مشتریان آنلاین بر عملکرد ارزش پیشنهادی ادراک شده (مطالعه موردی: صنایع خلاق _ بازیهای رایانهای)
نرگس صرامی فروشانی 2023 -
ارزیابی بکارگیری نقش هوش مصنوعی در ارتقا کارافرینی سازمانی (مطالعه موردی، سیستم بانکی)
پژمان رازبان 2023 -
طراحی مدل مفهومی تاثیر رویکرد دادهباز بر شاخصهای توسعه کسب و کارهای نوپای دیجیتال
محبوبه نصیر 2023 -
شناسایی تاثیر ابعاد تجربه مشتریان بر مولفههای ارزش پیشنهادی ادراک شده در کسب و کارهای اقتصاد اشتراکی با نقش میانجی پرستیژ برند
دانیال مصباحی 2023 -
شناسایی عوامل یادگیری نوآوری در صنعت پوشاک ایرانی ـ اسلامی
میترا قاصد 2023 -
محرک های نفرت از برند و گسترش آن در بین مشتریان پلتفرم های استارتاپی موبایلی
امیر بزرگی 2023 -
تاثیر نوآوری ادراک شده مشتری بر همآفرینی ارزش مشتری از طریق میانجیگری درگیرسازی مشتری، ارزش ادراک شده مشتری و تجربه مشتری (مطالعه موردی پلتفرمهای VOD)
الهه گیتی روان 2023 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان سرویس های سفارش آنلاین غذا در دوران اپیدمی کرونا (مطالعه موردی اسنپ فود )
مصطفی قمشی 2023 -
شناسایی تاثیر مولفه های تجربه قیمتی مشتری بر درگیری ذهنی مشتریان برند خودروهای چینی در فروش آنلاین
سید معین الدین مدنی 2023 -
بررسی تأثیر بکارگیری بازاریابی مبتنی بر محتوا بر گرایش کارآفرینانه با توجه به نقش میانجی محتوا کاربرساز در شبکه های اجتماعی
امین محمدابراهیم 2022 -
شناسایی مولفه های اثربخشی تبلیغات غیرمستقیم با کمک گیمیفیکیشن در کسب و کارهای جدید و نوپا
مهدیار قاسمی 2022 -
شناسایی تاثیر ابعاد درگیری با برند توسط مشتریان آنلاین بر عملکرد همنوآوری در خلق ایده خدمت جدید در کسب و کارهای اقتصاد اشتراکی (مورد مطالعه: اسنپ).
سارا فلاحیان 2022 -
شناسایی تاثیر احساسات منفی در میزان کاهش تخریب ارزش مشترک برند در بستر شبکه های اجتماعی (گردشگران غذایی داخلی)
الهام قنبری 2022 -
طراحی مدل کسب و کار نوآورانه مبتنی بر اقتصاد اشتراکی برای اقامتگاه سالمندان
سارا مفخمی 2022 -
بررسی تاثیر همآفرینی ارزش و هوبت مکان بر عشق گردشگران به مقاصد گردشگری با نقش میانجی تصویر برند؛ مطالعه مقاصد گردشگری شهر شیراز
الهام عزت آبادی پور 2022 -
بررسی میزان تأثیر تبلیغات دیجیتال در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید کاربران شبکه های اجتماعی مورد مطالعه: شرکت های تبلیغاتی و تولید محتوا در شهر تهران
امیرعلی شیخوند 2022 -
بررسی تاثیر ابعاد گیمیفیکیشن بر درگیری مشتریان با فعالیت های مسئولیت اجتماعی و تجربه مشتری و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند
ستاره علی بخشی 2022 -
طراحی مدل کسب و کار سرای غذاهای تاریخی ایران در استان مازندران با تاکید بر ارزش پیشنهادی و مشتریان
یاسمین ملائی 2022 -
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی و نوآوری فناورانه بر عملکرد کسب و کارهای تجارت الکترونیک خرده فروشی ایران
امیررضا افروزی خسروشاهی 2022 -
بررسی تاثیر نظرات، محتوای تولید شده، بر مزیت رقابتی بر درگیری در برند در کسب و کارهای کوچک اینستاگرام
سمیه داداش زاده 2022 -
بررسی تاثیر هم آفرینی مشتری بر ایده سازی نوآورانه در فرآیند توسعه محصول جدید
احمد صارمی 2022 -
بررسی عوامل عشق به نام تجاری مقاصد گردشگری در ایران و ترکیه بر اساس محتوای تولید شده گردشگران با رویکرد متن کاوی
احسان زائری 2021 -
بررسی ااثر قالب تخفیف بر طرفداری از برند در اپلیکیشنهای خرید آنلاین( مطالعه موردی اپلیکیشن خرید دیجی کالا)
مهرشاد نظری 2021 -
شناسایی میزان تاثیر بازاریابی مبتنی بر بازی بر درگیری و نگرش مشتری نسبت به برند
مصطفی واحدی 2021 -
شناسائی مولفه های اثرگذار بر بازاریابی دیجیتال در فروش داخلی و صادرات میگوی پرورشی
محمد پولادی 2021 -
تأثیر بازاریابی چند حسی بر اثر بخشی تبلیغات با میانجی گری نگرش به تبلیغ (مورد مطالعه : صنعت خرده فروشی های انلاین )
عادل قائدی 2021 -
شناسایی تأثیر بازاریابی چند حسی بر ادراک مصرف کنندگان از محصولات در فضای خرده فروشی
معین عبدالمحمدسقا 2021 -
شناسایی مولفه های رفتار پساسازگاری موثر بر رضایت مشتریان در کسب و کارهای ارائه دهنده خدمات دیجیتال (مطالعه موردی شرکت شاتل)
یگانه سادات حسینی سرشگی 2021 -
شناسایی استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در کسبوکارهای خانگی(مطالعه صنایعدستی خانگی مستقر در قم)
سمیه سادات هاشمی نژاد 2021 -
بررسی تاثیر نگرش ورزشی بر توجه بصری ، قصد خرید و هیجانات در هنگام خرید با روش ردیابی چشم
مهدی ساکی فر 2021 -
شناسایی عوامل موثر بررضایت و عدم رضایت گردشگران در مکان های گردشگری جدید با استفاده از متن کاوی
علیرضا رنجبران 2021 -
سنجش اثرگذاری تبلیغات در بر توجه و قصد خرید مصرف کننده در سایت دیجی کالا با روش ردیابی چشم
فرزانه خاوری 2021 -
شناسایی مولفه های موثر بازاریابی اینفلوئنسری بر انگیزه مشارکت مشتریان در هم آفرینی برند در کسب و کارهای نوپا
کتایون یزدانفر 2021 -
شناسایی عوامل موثر بر وفاداری و عدم وفاداری گردشگران در اقامت های بوم گردی با استفاده از متن کاوی
محمدجواد شبانکاره 2020 -
مکان یابی کسب و کار خوراک و غذا استفاده از روش های تحلیلی بازاریابی مکان محور
سحر شیروانی 2020 -
بررسی تأثیر قابلیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر توسعه محصول جدید کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت فناوری اطلاعات
امین شالی کاران 2020 -
شناسايي عوامل موثر ناشي از ريشه هاي محلي در بين المللي سازي كسب و كارهاي خانوادگي
مینا رضایی 2020 -
تأثیر عوامل روانشناختی مصرف کننده موبایل بر قصد خرید
محمد بیطرفان قمی 2020 -
بررسی عوامل تعیین کننده گرایش رفتاری و رفتار استفاده مصرف کننده در پذیرش و استفاده از اپلیکیشن های خرید
نرگس صادقیلر 2020 -
شناسایی آمیخته رسانه ای درجهت جلب توجه گردشگران چینی برای ورودبه ایران(موردمطالعه شرکت خدمات گردشگری نیهاپرشیا)
مهدی حاجی 2020 -
نوآوری سازمانی در مدیریت بحران مبتنی بر سیستم های IT
نگین حمیدپور 2020 -
شناسایی هم آفرینی کاربران بر ایجاد نوآوری گردشگری در ایران (مورد مطالعه : متن کاوی پایگاه تریپ ادوایزر)
نعیمه صالحی دولابی 2020 -
شناسایی مولفه های نوآوری مدل کسب و کار با رویکرد اقتصاد اشتراکی در حوزه کارآفرینی زنان
شیوا کوشکی 2020 -
بررسی نقش همبستگی احساسی ایرانیان نسبت به گردشگران خارجی در حمایت از توسعه کارآفرینی گردشگری در ایران
الناز طالبی کلخوران 2020 -
بررسی تاثیر شخصیت برند بر تبلیغات دهان به دهان الکترونیک و گرایش استفاده از برند با نقش میانجی وفاداری الکترونیک ، رضایت الکترونیک و اعتماد الکترونیک
امیرحسین حسن نژاد 2020 -
اجرای کمپین های دیجیتال با رویکرد CPA
محمد شکوری 2020 -
شناسايي و تاثير مولفه هاي مديريت قيمت گذاري بر قابليت پويا در كسب و كارهاي ديجيتال (مورد مطالعه :خرده فروشي هاي آنلاين)
مجید صدری منش 2019 -
شناسايي مشتريان بالقوه كسب و كارها با استفاده از ارزيابي مولفه هاي تاثيرگذار فعاليت كاربران بر روي شبكه هاي اجتمياعي ( مطالعه موردي اينستاگرام )
اراد مختاری 2019 -
تاثير فعاليتهاي بازاريابي ديجيتال بر عملكرد كسب و كارهاي حوزه فناوري اطلاعات(تحليل مقايسه اي ايران و كانادا)
سعید علی جانی 2019 -
شناسايي عوامل كليدي موثر بر موفقيت تامين مالي جمعي
محمدحسین قمری 2019 -
شناسايي تاثير بازاريابي كلامي الكترونيك در شبكه هاي اجتماعي بر خلق ارزش مشترك مطالعه صنعت استارتاپهاي گردشگري
بهنام میرزایی 2019 -
بررسي عوامل موثر بر خلق ارزش مشترك توسط استار تاپ ها در بستر اقتصاد اشتراكي
سمیرا رکنی 2019 -
شناسايي تاثير بكارگيري گيميفيكشن بر درگيري مشتريان بانكداري الكترونيكي مطالعه موردي دانشجويان دانشگاه تهران
حمید براتی جوزان 2019 -
بررسي اثر درگيري مشتري بر ارائه ديدگاه در بازار آنلاين
مهسا گودرزی علی اکبری 2019 -
شناسايي موانع نهادي توسعه كارآفريني در صنعت پرداخت الكترونيكي
سالار گران سرشت 2019 -
تاثي گيميفيكيشن فعاليت هاي شغلي بر شاخص هاي رفتار سازماني استارتاپ هاي مبتني بر فناوري اطلاعات
سعیده فدوی 2019 -
توسعه چارچوب بازاريابي استراتژيك رسانه هاي اجتماعي براي شركت هاي چند مليتي
ژینوس حجازی 2019 -
شناسايي مولفه هاي موثر بر قيمت گذاري پوياي محصولات / خدمات شركت هاي فعال در صنعت اينترنت اشيا
حسین خداداده 2019 -
بررسي تاثير به كارگيري بازي انگاري بر برند سازي كسب و كارهاي خدمت محور
فرین یونسی 2019 -
شناسايي و تاثير مولفه هاي تعامل و جذابيت در رسانه هاي اجتماعي بر مبادرت مصرف كنندگان ( مطالعه يكي از برندهاي ايراني در شبكه اجتماعي اينستاگرام )
مجید محمدی 2019 -
مفهوم پردازي بكارگيري رسانه اجتماعي و تاثير آن بر گرايش كارآفرينانه (مورد مطالعه: كسب و كارهاي حوزه فناوري اطلاعات)
ازاده کرباسی زاده 2019 -
شناسايي ويژگي هاي موثربرجذب گردشگراروپايي ورودي به ايران دركسب وكاروكارهاي الكترونيكي گردشگري
ایمان الله دادی 2019 -
تاثير بازارگرايي داخلي بر تاييد برند
میثم اشعرئین 2019 -
بررسي اثرهم آفريني ارزش برميزان رضايتمندي گردشگران ورودي شركت كننده درتورهاي غذاي ايران
سعیده سلطانی 2019 -
شناسايي واولويت بندي عوامل موثربرويروسي شدن پيامهاي تبليغاتي موسسات گردشگري استان البرزدرشبكه هاي اجتماعي(اينستاگرام وتلگرام)
مریم احمدی 2018 -
شناسايي تاثير بازاريابي محتوا از طريق رسانه هاي اجتماعي بر روي ابعاد ارزش ويژه برند ( با تاكيد بر محتوي توليد شده )
محمدصادق اسلمی 2018 -
ارائه الگوي آميخته بازاريابي با رويكرد خلق ارزش مشترك مطالعه موردي كسب و كارهاي سرويس گرا در صنعت فناوري اطلاعات
علیرضا عموزاده 2018 -
تاثير بازاريابي كارآفرينانه بر عملكرد ، سنجش نقش ميانجي تمايل به يادگيري و نقش تعديل گر رفتار رهبري تحول گرا مورد مطالعه شركت هاي كوچك و متوسط مبتني بر فناوري اطلاعات سطح تهران
جواد هنرورترشیزی 2018 -
طراحي مدل كسب و كار شركت ارائه دهنده خدمات گردشگري و رفاهي به باشگاه مشتريان بانك ها ( با تاكيد بر دو بلوك ارزش پيشنهادي و بخش هاي مشتريان )
آنیتا شاه پوری 2018 -
ارائه چارچوبي براي توسعه كسب و كارهاي خانوادگي با بهره گيري از رويكرد قابليتهاي پويا
مریم رفیعی 2018 -
تدوين برنامه استراتژيك بازاريابي كارآفرينانه سايت گردشگري(مورد مطالعه سايت گردشگري ايراني علي بابا)
کیمیا بیدارفکر 2018 -
طراحي فرآيند نوآوري مدل هاي كسب و كار براي كسب و كار الكترونيك مطالعه موردي(خرده فروشي هاي آنلاين)
امیرعلی حمدی اذر 2018 -
شناسايي ابعاد هوشياري كارآفريني اثر گذار در تشخيص فرصت هاي كار افريني (مطالعه موردي شركت بيمه تجارت)
کیمیا خلیلی 2018 -
بررسي اثر بخشي عوامل رسانه اي ، محتوايي و زماني بر مشهور كردن محتواي بارگذاري شده در رسانه ي اجتماعي اينستاگرام توسط برندها در صفحه ي طرفداران برند
علیرضا کفیلی 2018 -
ارائه چارچوبي براي شناسايي فرصت هاي كارآفريني درصنعت گردشگري تندرستي درجمهوري اسلامي ايران
زهرا رحمانی 2018 -
شناسايي ريسك هاي ادارك شده مصرف كنندگان پيش از خريد محصولات غذايي توليده شده در كسب و كار
سیداحسان فرج اله حسینی 2018 -
بررسي تاثير تبليغات كلامي الكترونيك بر قصد خريد مشتريان / كاربران ايراني در شبكه هاي اجتماعي ( مورد مطالعه در شبكه اجتماعي اينستاگرامو تلگرام )
محمدحسین باقری 2018 -
شناسایی عوامل موثر عشق به برند بر وفاداری به برند مصرف کنندگان شرکت های کوچک و متوسط ( مطالعه موردی اسنپ)
رضا مروی 2018 -
شناسايي عوامل موثر عشق به برند بر وفاداري برند مصرف كنندگان شركت هاي كوچك و متوسط ( مطالعه موردي اسنپ)
رضا مروی 2018 -
شناسايي و ارزيابي شاخصي هاي اثر بخشي كانالهاي ارتباطي بازار ديجيتال در ايران
منیژه ایزدی 2018 -
نقش شبكه در متناسب سازي ارزش پيشنهادي و ارزش مورد انتظار مشتري در تاكسي انلاين
زهرا خدادادی 2018 -
ارزيابي فرصتهاي كارآفرينانه در بازاريابي محصولات صنعت گياهان دارويي
حانیه سادات حسینی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر رضايت و وفاداري مشتريان در كسب اطلاعات مرتبط با محصولات يا خدمات در سامانه هاي نقد و بررسي
میثم بهربر 2018 -
شناسايي فرصتهاي كارآفريني در فضاي رايانش ابري
پروین پرچمی همپا 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر توسعه ي قدرت برند در خدمت مشتريان - مطالعه موردي كرمان خودرو
آصف شفیعی 2018 -
تاثير نوآوري محصول ب تصميم خريد با ميانجي گري برند سازي مورد مطالعه (شركت هاي نو پا ي خدمات ارزش افزوده ارتباطات )
رضا راهنما 2018 -
شناسايي مولفه هاي اثر بخش بودن بازاريابي موبايلي با رويكرد گيميفيكيشن
مهشاد اینانلو 2018 -
تأثير قابليت هاي بازاريابي الكترونيكي بر عملكرد كسب و كارهاي گردشگري
سمیرا سلطانیه 2018 -
تدوين استراتژي شركت ملي ساختمان با استفاده از رويكرد اقيانوس آبي
علی اصیلی 2018 -
بررسي ارتباط بين متغيرهاي رفتار خريد آنلاين در بازار خرده فروشي ديجيتال ايران در شركت ديجي كالا:پيمايشي در دانشگاه تهران
محمدکاظم نژاددهباشی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر ارزيابي مصرف كنندگان از توسعه برند و قصد خريد كالاي جديد(مطالعه موردي: برند محصولات غذايي اتكا «جوانه»)
سعید طارمی 2018 -
بررسي عوامل نگرشي موثر بر اقدام خريد اينترنتي پوشاك در شهر تهران
مهرداد شیرازی 2018 -
بررسي روابط ميان مولفه هاي رايانش ابري در زنجيره تامين صنعت خودرو (مطالعه: ايران خودرو)
ندا محسنی افشار 2018 -
بررسي اثر سرمايه فكري،نوآوري و استراتژي هاي سازماني بر عملكرد سازمان، موردكاوي شركت بيمه ملت
یسنا کلاه کج 2018 -
شناسايي عوامل مؤثر بر تجاريسازي ايدههاي محصولات جديد در راستاي كسب مزيت رقابتي با رويكرد بازارگرايي، مورد مطالعاتي: صنعت نرمافزار (شركت همكاران سيستم)
سمیرا مهاجری 2018 -
شناسايي عوامل موثردربكارگيري بازاريابي الكترونيك توسط شركتهاي خدمات مسافرتي موردمطالعه( دفاترخدمات مسافرتي(تهران)برگزاركننده تورهاي ورودي به كشور)
سیدحسن موسوی خادم 2018 -
طراحي مدل مفهومي سرمايه گذاري خطرپذير استراتژيك برند مورد مطالعه: شركت هاي سرمايه گذار خطرپذير فعال در حوزه تجارت الكترونيك
مرضیه انصاری چهارسوقی 2018 -
بررسي و تبيين استراتژي هاي بهينه قيمت گذاري محصولات سخت افزاري شبكه
مرجان ایمانقلی زاده 2018 -
نقش برند سازي بر ايجاد يك تصوير ماندگار از شهر اصفهان در بين توريست ها
شقایق امیرجاوید 2018 -
شناسايي تأثير هوشمندي رقابتي مزيت رقابتي پايدار در نمايندگي هاي بيمه مطالعه موردي: نمايندگي هاي بيمه پاسارگاد
فرزانه اکبری 2018 -
بررسي تاثير توسعه برند بر شخصيت برند در صنعت لبنيات(مورد مطالعه: شركت كاله)
منیژه رستمی 2018 -
بررسي ابعاد بازار يابي كار آفرينانه بربهبود انواع عملكرد كسب و كارهاي كوچك ومتوسط صنايع غذايي استان تهران
ژاله بهادری کوسجی راد 2018 -
شناسايي و بررسي پيشايندها و پيامدهاي سرمايه فكري
مرضیه نصیری موصلو 2018 -
شناسايي مولفه هاي شخصيتي خلق كنندگان آثارتبليغاتي درتوليدتبليغات خلاق درصنعت گردشگري(مطالعه موردي آژانس هاي تبليغات گردشگري تهران)
نیلوفر رضائی 2018 -
شناسايي تاثير هوشمندي رقابتي بر ايجاد مزيت رقابتي پايدار در شركت بيمه ايران
مهجبین چالاک 2018 -
بررسي مولفه هاي تعامل مشتري با برند و تاثيرات آن بر وفاداري با نقش متغير تعديلگر درگيري رده ي محصول
سمانه اورعی 2018 -
تاثير عشق به برند،شخصيت برند، و تصوير برند بر روي تبليغات دهان به دهان در حوزه محصولات مد و برند در مصرف كنندگان جوان تهراني
سیدمحسن رهبرنیا 2018 -
بررسي تاثير عكس هاي گرفته شده توسط گردشگران بر طرز فكر گردشگران بالقوه خارجي
پریسا سعادت آبادی نسب 2018 -
تأثير شبكه هاي اجتماعي بر احساسات، كيفيت ارتباط برند و دانش برند (مطالعه موردي: هتل هاي تهران)
بنفشه السّادات نصیحت کن 2018 -
بررسي تاثير تبليغات خلاق در عملكرد كسب و كارهاي(كوچك و متوسط) كارآفرين حوزه صنايع غذايي
سلیمه السادات خسروی 2018 -
شناسايي تاثير مولفه¬هاي بازاريابي محتوا در شبكه¬هاي اجتماعي بر نگرش مصرف كننده به قصد خريد
اذرنوش ضیایی 2018 -
بررسي مولفه هاي تشكيل دهنده قيمت گذاري لذت جويانه در رضايت مشتريان در صنعت مد و پوشاك مانتوهاي لوكس زنانه
زهرا جانبازفوتمی 2018 -
شناسايي عوامل نهادي موثر بر بهره برداري از فرصت هاي كارآفرينانه گردشگري سلامت مطالعه موردي استان تهران
علیرضا رجائیان 2018 -
شناسايي عوامل موثردرجذابيت واستفاده ازاپليكيشن هاي موبايلي درجذب گردشگران درخريدمحصولات گردشگري
هنگامه قنواتی 2018 -
بررسي تاثيرابزارهاي ترفيعي الكترونيكي برارتقاي تصويربرندمقصد(مطالعه ي موردي گردشگران بين المللي شهرتهران)
آلاء خسروانی 2018 -
بررسي تأثير مهارت هاي كارآفرينان بر وفاداري مشتري با نقش تعديل گري خودكارآمدي كارآفرينانه مورد مطالعه: صنعت گردشگري شهر تهران
سمیرا صحت 2018 -
بررسي تأثير بازاريابي محتوا بر اثربخشي فرايند توسعه محصول شركت هاي فناورانه (حوزه فناوري اطلاعات شهر تهران)
لادن تجربه کار 2018 -
بررسي تأثير ابزارهاي ارتباطي بازاريابي آن لاين در جذب بازديد كننده از سايت هاي b2c مطالعه مورد: ديجي كالا
علی اصغر ابراهیمی 2018 -
بررسي تاثير ارزش تجربي بازهاي الكترونيكي بر ابعاد برند (مطالعه نوشيدني هاي سلامتي)
افشین تنوری 2018 -
تدوين استراتژي بازاريابي شركت هفت سنگ (ارائه دهنده خدمات ارزش افزوده تلفن همراه)
سیده گلسا سیدمصطفوی 2018 -
شناسايي تاثير ابعاد گرايش كارآفرينانه در برند سازيb 2b ها در صنايع غذايي (مطالعه موردي: شركت بدر)
نسا عبدالهی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر وفاداري مشتريان به برند در حوزه بيمه بدنه اتومبيل و مقايسه بين ميزان وفاداري مشتريان در برندهاي بيمه دولتي و خصوص
احسان زورمند 2018 -
بررسي تأثير درك بازاريابي كارآفرينانه بر بكارگيري تبليغات كلامي توسط مصرف كنندگان كسب و كارهاي خدماتي آنلاين (مطالعه مصرف كنندگان اپليكيشن اسنپ)
عرفان محمدی عزیزآبادی 2018 -
بررسي ميزان تأثير تبليغات ويروسي در شبكه هاي اجتماعي بر قصد خريد كاربران اپليكيشن هاي آموزشي موبايلي
آزاده اسدی دماوندی 2018 -
بررسي نوآوري پنهان و تاثير آن بر استراتژي هاي كارآفريني سازماني در صنعت IT
زیبا گلشن 2018 -
بررسي عوامل موثر بر جذابيت برند كارفرما و تاثير آن بر جذب نيروهاي نوآور در صنعت بيمه (مطالعه موردي شركت بيمه ايران )
فاطمه ولی زادگان 2018 -
تدوين چارچوبي جهت به كارگيري تئوري فازي در كارت امتيازي متوازن (BSC) به منظور ارزيابي استراتژي هاي سازمان (مطالعه موردي شركتت فنرلول ايران)
محمد نوری محمد آنی 2018 -
تاثير بلوغ صنعت در زنجيره ارزش كسب و كارهاي الكترونيك
سیدارمین عقیلی 2018 -
بررسي تاثير عناصر آميخته بازاريابي كارآفرينانه بر رفتار خريد مصرف كنندگان خدمات بيمه اي
مهدی فتح الهی 2018 -
بررسي و تبيين قيمت گذاري ارزشي براي بيمه عمر از ديدگاه بيمه گذاران با استفاده از مدل ون وستن درپ
فرنوش حمیدیان 2018 -
طراحي مدل گيميفيكيشن براي كسب و كارهاي نوپاي آنلاين
طناز مشایخی 2018 -
شناسايي تأثير بازارگرايي داخلي بر گرايش كارآفرينانه در شركت هاي ارائه دهنده خدمات اينترنت در تهران
مرتضی هندیجانی فرد 2018 -
بررسي اثرات تجارب بازيابي تعطيلات بر رضايت زندگي گردشگران (نمونه موردي: گردشگران ساكن مشهد به مقصد دبي)
نادیا قندی 2018 -
شناسايي و طبقه بندي انواع نوآوري در گردشگري موردمطالعه: شهرك توريستي نمك آبرود
سمن ناز گلچوبیان 2018 -
تأثير عوامل مؤثر بر خريد و عدم خريد محصولات الكترونيكي در فروشگاههاي الكترونيكي شهر تهران
پگاه سادات میررضایی 2018 -
بررسي تاثيرادراكات گردشگران برقصدرفتاري گردشگران (مطالعه ي موردي گردشگران بين المللي تهران)
حسین رفیعی 2018 -
شناسايي و بررسي عوامل فردي و سازماني موثر بر تبديل نوآوري پنهان به كارآفريني شركتي (تحول استراتژيك، نوآوري و شركت هاي جديد ملي و بين المللي)
عرفان جلالی بیداخویدی 2018 -
بررسي تأثير هوشمندي كارآفرينانه بر اثربخشي استراتژي توسعه بازار با هدف كسب مزيت رقابتي در خرده فروشي هاي آنلاين
احسان اسماعیل زاده 2018