مسعود اسدپور

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/08/24

مسعود اسدپور

دانشکدگان ‌فنی / دانشکده مهندسی‌ برق‌ و کامپیوتر

رساله های دکتری

  1. تشخیص اخبار جعلی در شبکه های اجتماعی مبتنی بر سوگیری شناختی و تعمیم دامنه
    پریسا بزمی 1402
  2. ارزیابی سیاست های جایگزینی شبکه های اجتماعی مجازی داخلی با خارجی
    سیداحمد عسکری 1402
  3. داده کاوی رفتار سلامت ایرانیان در فضای مجازی در دوره های اوج گیری کووید-19
    امین نایبی 1402
  4. ستخراج اطلاعات از متون خبری با استفاده از یاد گیری عمیق
    علی بلالی بیدگلی 1400
  5. بیشینه سازی تاثیر در شبکه های اجتماعی بر اساس روش های آگاه به بافت
    فرزانه غیورباغبانی 1400
  6. " تحلیل و کنترل آرایش بندی در شبکه های اجتماعی"
    احسان غزل باش 1399
  7. پیش بینی لینکدر شبکه های چند لایه با استفاده از همبستگی های میان لایه ای
    امیرمهدی عبدالحسینی قمی 1399
  8. تطبیق موجودیت با استفاده از شبکه های نا همگون اطلاعات
    محسن رئیسی نافچی 1399
  9. تولید خلاصه¬ی خط¬سیر زمانی رخدادهای خبری در ریزمتونها
    نازنین دهقانی 1398
  10. انتقال یادگیری مبتنی بر مهارت در مسائل یادگیری تقویتی پیوسته
    فرزانه شعله 1396
  11. "بازیابی افراد موثر در شبکه های اجتماعی "
    ابوالفضل ال احمد 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. پیش بینی لینک بر پایه شبکه های عصبی گرافی و استخراج دانش از متن
    سپهر کریمی ارپناهی 1403
  2. تشخیص دستکاری بازار برای بازار بورس تهران بر اساس تحلیل شبکه های اجتماعی
    محمد ناصری 1403
  3. معامله گری الگوریتمی با استفاده از شبکه عصبی
    سیاوش رزمی 1403
  4. تخمین سن افراد بر اساس داده ها و فراداده های منتشرشده در شبکه های اجتماعی
    علیرضا اسمعیلی مقدم 1403
  5. مدلسازی تاثیر الزامات مشتری در عملکرد توسعه و بهینه سازی محصول جدید در شرکتهای فناور حوزه تاکسی های اینترنتی با استفاده از شبکه‌های عصبی
    میلاد حسینی اصل 1402
  6. تشخیص محتوای توهین امیز حاوی تبعیض جنسیتی در توییتهای فارسی
    شیدا اسحاقی 1402
  7. تحلیل انتشار شبه باستان شناسی (باستان شناسی دروغین) در فضای مجازی
    آرین بختیار 1402
  8. خلاصه سازی جنبه گرای نظرات مشتریان
    سیدعارف رضوی 1402
  9. بهبود ساخت درخت تصمیم در یادگیری تقویتی سلسله مراتبی با استفاده از سری فوریه
    محمدامین نیازی رضوی 1402
  10. ارائه چارچوبی فردی - اجتماعی برای مدلسازی انتشار در توییتر
    محمد مهدوی لاهیجانی 1402
  11. تخمین مکان افراد حادثه دیده توسط امواج رادیویی در سیستم های امداد و نجات مبتنی بر کشتی های هوایی
    کاوه آرین پو 1402
  12. استخراج و تحلیل شبکه اجتماعی ایرانیان
    سیدمحمدحسین موسوی شوشتری 1402
  13. خلاصه سازی متن با استفاده از دیدگاه های کاربران
    آرزو ناظری 1402
  14. تشخیص فاکتورهای شناختی کاربر با استفاده از اعمال در بازی های کامپیوتری
    بهاره قادری 1402
  15. خوشه بندی در گراف های اجتماعی با استفاده از قدم زنی تصادفی
    شایان علی اکبرتبریزی 1402
  16. مدل سازی فرایند انتشار اطلاعات در وبلاگ های فارسی زبان
    سیدامین طباطبایی 1402
  17. مکان یابی و ناوبری هوایی از طریق همکاری ربات های هوایی و شبکه های حسگر بی سیم
    مجتبی فرمانی 1402
  18. طراحی و پیاده سازی یک الگوریتم مقیاس پذیر پیش بینی لینک در شبکه های پیچیده
    احسان شرکت 1402
  19. پیش بینی نوسانات قیمت سهام در بازار بورس با استفاده از تحلیل شبکه های اجتماعی
    فروغ شریعت مداری 1402
  20. بررسی تاثیر ساختار ارتباطی بر روند انتشار در شبکه های پیچیده
    امیر آسیائی طاهری 1402
  21. بررسی تاثیرات خصوصیات فردی بر روند انتشار اطلاعات و رفتارها در شبکه های اجتماعی
    محمد افشار 1402
  22. مجرد سازی فضای حالت با استفاده از تقسیمهای چندمتغیره در یادگیری تقویتی سلسله مراتبی
    زهره مهری 1402
  23. باز پیکر بندی توزیع شده در ربات های ماژولار
    کیوان گلستان ایرانی 1402
  24. اجتماع کاوی تحلیلی و تشخیص ساختار جوامع در شبکه اجتماعی بوجود آمده از فضای وبلاگهای فارسی
    رضا بدیع 1402
  25. شخصی سازی جستجو در شبکه های اجتماعی
    محمد علی تولایی 1402
  26. پیش بینی پیوند در شبکه های وزن دار
    حمید عظیمی 1402
  27. ارائه ی روشی برای بهبود بهروری بازپیکر بندی ربات های پودمانی با استفاده از پیکربندی های قطب
    پریسا پرهامی علمداری 1402
  28. به کارگیری بازیابی محتوایی تصاویر به منظور سنجش شباهت ارتباطات معنایی در شبکه های اجتماعی
    بهاره هرندی زاده 1402
  29. شناسایی فریبکاری دانش آموزان در سیستم خودآموز هوشمند
    سمیه عرب یارمحمدی 1402
  30. پیش بینی پیوند در شبکه های اجتماعی با استفاده از اطلاعات انجمن ها
    هستی اکبری دیلمی 1402
  31. دسته بندی شخصیتی کاربران فیس بوک براساس ساختار ارتباطی ویژگی های فردی رفتار کاربر
    سیدمرتضی قوامی 1402
  32. پیشبینی علامت در شبکه های اجتماعی با یال های مثبت و منفی
    محراب نوروزی طلب 1402
  33. تحلیل ساختار ارتباطی و محتوای منتشر شده از سوی کاربردان فارسی زبان اینستاگرام
    مهناز خورسندی 1402
  34. یافتن افراد خبره در شبکه های اجتماعی
    عالیه محتشمی 1402
  35. پیش بینی انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی
    علی بلالی بیدگلی 1402
  36. بررسی نحوه استفاده از عرف در میان کاربران فارسی زبان شبکه اجتماعی
    رضا رفائی افشار قزلباش 1402
  37. استخراج ارزش ها و نگرش ها از داده های شبکه های اجتماعی: مطالعه موردی بررسی میزان رضایت کاربران از شریک زندگی خود
    زهرا حبیب زاده 1402
  38. مدلسازی دینامیکی و تحلیل شبکه سهامداری مشترک بازار بورس تهران
    علیرضا نیل گران 1402
  39. پیش بینی پیوند در شبکه های اجتماعی با استفاده از یادگیری عمیق
    مائده زروندی 1402
  40. یادگیری و استنباط در گراف ها با استفاده از شبکه های عصبی گرافی
    بهداد خدابنده لو 1401
  41. پیشنهاد هشتگ فارسی برای تصویرهای ارسال‌شده در شبکه‌های اجتماعی تصویرمحور
    مهدی غیاثی 1401
  42. تشخیص موضع در شبکه های اجتماعی با استفاده از دادگان زبان فارسی
    زهرا نصرالهی 1401
  43. اندازه گیری و تحلیل دینامیک اعتماد به نهادهای اجتماعی در شبکه های اجتماعی
    فاطمه سلیقه 1401
  44. پیش بینی بازار بورس از دیدگاه شبکه¬های اجتماعی
    حامد آریا کیا 1401
  45. برساخت فضای عمومی شهری در توییتر فارسی با روش داده کاوی
    مریم پیمانی 1401
  46. مدلی فشرده مبتنی بر مبدل برای تشخیص افسردگی در شبکه‌های اجتماعی
    پارسا کلاگر 1401
  47. تشخیص خشونت کلامی در شبکه های اجتماعی
    زینب زارعی شاندیز 1401
  48. تشخیص همه گیری در شبکه کانال های عمومی تلگرام
    محمد ممیزی 1400
  49. تشخیص جنسیت افراد بر اساس متن های نوشته در شبکه های اجتماعی با استفاده از روش های طبقه بندی
    علی ایرانی 1400
  50. مدل سازی تغییر باور در شبکه های اجتماعی
    نیلوفر شریفی صدر 1400
  51. برچسب گذاری روی عکس های سلفی به کمک یادگیری عمیق
    علی جلال نیا 1399
  52. بررسی تاثیر شبکه اجتماعی توییتر بر موفقیت تامین مالی جمعی به روش ICO/IEO
    محیا رادبوی شکوه 1399
  53. یافتن روندهای شبکه کاربر-هشتگ-موقعیت در اینستاگرام، با کاربرد پیش بینی تقاضای گردشگری
    فائزه قاسمی علی آبادی 1399
  54. استخراج نگرش افراد از طریق محتوای شبکه های اجتماعی
    میلاد صیادآموز 1399
  55. مدلسازی رفتار کاربران در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام با هدف شناسایی بات‌ با تمرکز بر جامعه‌ی پارسی زبانان
    محمد بزم 1399
  56. پیش بینی پیوند در شبکه های اجتماعی مرکب
    سیدحسین جعفری 1398
  57. طراحی و تحلیل سکوی جمع سپاری مبتنی بر رفتار کاربران
    ثمین نیلی احمدآبادی 1398
  58. استخراج اطلاعات از عکس های سلفی با استفاده از شبکه های عصبی کانو لوشنال
    فخرالدین خدام خراسانی 1397
  59. مدلسازی پیشرفت علمی دانشجویان در سیستم های آموزشی هوشمند با استفاده از فیلترهای بیزی
    سیدعباس مرادی 1397
  60. بهبود روش جستجوی گراف برای خود باز پیکربندی ربات های پودمانی
    خلیل طاهری 1397
  61. یادگیری تقویتی برای کنترل هوشمند ترافیک
    محسن رمضانی قلعه نوئی 1397
  62. ارائه یک سیستم مترجم ماشینی آماری فارسی به انگلیسی
    سامان نامدار 1397
  63. استخراج خودکار مهارت در یادگیری تقویتی سلسله مراتبی برای فضای پیوسته مبتنی بر گراف گذار
    فاطمه احمدی فخر 1397
  64. مجرد سازی فضای حالت به صورت چند متغیره برای یادگیری تقویتی در محیط غیر ساکن
    حسین بشاشتی سقزچی 1397
  65. طراحی یک سیستم یادگیری توزیع شده با منابع پاداش متعدد
    مریم توکل 1397
  66. ارائه راهکاری برای یادگیری مفاهیم بر روی کلان داده‌ها با استفاده از Multimodal Embedding
    سیدمحمد موسوی 1397
  67. طراحی بازی برای جمع آوری اطلاعات جغرافیایی شهری با استفاده از اطلاعات همگانی
    محمد زهتابی 1397
  68. تحلیل احساس توییت های فارسی
    فروزان سپه وند 1397
  69. خلاصه سازی خودکار اسناد فارسی با استفاده از روش های تعبیه جملات
    محمود کهن سال نودهی 1397
  70. زمان بندی خزش برای شبکه های اجتماعی موبایلی
    میثم ساکی 1397
  71. الگوریتم های خود سازمان دهنده طبیعی در معماری دینامیک با رویکرد رباتیک ،طراحی غرفه ی ایران در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی
    ارمغان فراه دخت 1397
  72. یادگیری مولدهای الگوی مرکزی با استفاده از تقلید
    ارین بینا 1396
  73. کاهش خطا در سیستم های ارزیابی ویژگیهای شناختی بر پایه ی بازی
    امین نیکوکاران 1396
  74. پایش سازمان ها بر اساس تحلیل نظرات در شبکه های اجتماعی
    حسن حجی پورگراخک 1396
  75. ارزیابی و انتخاب محتوای تبلیغات مناسب بر اساس رویکردهای یادگیری تقویتی به منظور کاربرد برای ناشران تبلیغات در فضای وب
    حسین نظری کله جوب 1396
  76. خلاصه سازی مبتنی بر سیر زمانی با استفاده از تشخیص وقایع در شبکه اجتماعی توییتر
    علی شریعت بهادری 1396
  77. استخراج خودکار بخشهای مختلف صفحات وب
    محمدمهدی یدالهی 1396
  78. روشی برای بیشینه سازی انتشار تاثیر در شبکه های اجتماعی
    مهدی حیدری 1396
  79. ارائه رویکردی برای تشخیص شایعه در شبکه های اجتماعی
    سمیه زمانی کسبی 1396
  80. اجتماع مجازی بلوتوثی بلوتوث شبکه سازی اجتماعی و جریان دو فضایی شده زندگی در مترو شهر تهران
    اسماعیل رمضانی 1396
  81. مدل سازی و پیش بینی استراتژی بازیگرها ی بازار بورس با استفاده از تئوری تخمین و تئوری بازی ها
    سعید حیدری 1396
  82. پیشنه سازی تاثیر گذاری توسط عامل های آگاه در شبکه های اجتماعی با عقاید پیوسته
    سمین کربلای محمدی دستجردی 1396
  83. مدیریت رایانامه ها در محیطهای چند زبانه
    مصطفی دهقانی 1396