"اطلاعیه پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در دوره کارشناسی ارشد و دکتری  (Ph.D ) به شیوه استاد محور

سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲"

دانشگاه تهران در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی با استناد به آئین نامه‌های ۳۷۹۶۰۲/ ۳ مورخ ۱۸/‏۱۲/‏۱۴۰۱ شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در چارچوب نظام آموزش عالی و به منظور انجام پژوهش‌های مورد نیاز کشور در کلیه رشته‌هایی که از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارد به صورت مازاد بر ظرفیت و بنا به تقاضای اساتید محترم راهنما با رعایت کامل مقررات مربوط، دانشجو می‌پذیرد.

ضروری است متقاضیان در صورت احراز شرایط ) طبق شیوه نامه) نسبت به مکاتبه با اساتید دانشگاه تهران از طریق پست الکترونیکی مندرج در وبگاه دانشکدگان / ‏ دانشکده / ‏ مرکز / ‏ مؤسسه و‏ پردیس‌های اقماری و یا جلسات حضوری با ایشان نسبت به ارائه مدارک و ثبت درخواست اقدام نمایند. زمان اجرای این فرآیند از تاریخ ۰۱/‏۰۳/‏۱۴۰۲ لغایت ۱۵/‏۰۴/‏۱۴۰۲ خواهد بود.

** تذکرات مهم

  • در سال جاری امکان فراخوان پذیرش از طریق ثبت نام الکترونیکی در سامانه وجود ندارد. لذا معرفی از طریق بررسی استاد میزبان خواهد بود.
  • رشته / ‏گرایش تحصیلی مورد درخواست متقاضی باید در بین رشته - گرایش‌های تحصیلی مندرج در دفترچه سازمان سنجش آموزش کشور در سال ۱۴۰۲ باشد.
  • پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تأیید سایت نان و سازمان سنجش آموزش کشور است.

خواهشمند است در صورت بروز هرگونه مشکل یا رفع ابهام، جهت پاسخگویی سوالات احتمالی در خصوص شیوه نامه به آدرس ایمیل Talent@ut.ac.ir مکاتبه و یا در روزهای کاری از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۵ با شماره تلفن ۶۱۱۱۳۲۰۵ دفتر استعداد درخشان دانشگاه تماس حاصل فرمائید.