"تمدید سنوات دانشجویان دکتری"

  • دانشجویانی که ترم دهم به بعد هستند تا اول شهریور ماه 1402 درخواست تمدید ترم را در سیستم گلستان ثبت نمایند.
  • دانشجویان ترم نهم طبق راهنمای زیر اقدام نمایند:

در ترم نهم دانشجو در بازه انتخاب واحد به کارشناس گرایش خود از طریق ایمیل یا تلفن اطلاع دهد تا محدودیت تحصیلی ایجاد شود و واحد رساله توسط دانشجو اخذ شود.(نیازی به فرم تمدید سنوات نمی باشد)

  • ترم دهم به بعد دانشجو باید درخواست تمدید سنوات را در پیشخوان خدمت بخش بررسی مسائل آموزشی دانشجو از گزینه 149 ثبت و در مرحله بعد فرمهای تمدید سنوات و گزارش پیشرفت رساله را با امضای استاد راهنما بارگذاری و ارسال نماید. شایان ذکر است ترم دهم، شهریه سنوات ندارد.
  • ترم یازدهم بعد از ثبت درخواست تمدید سنوات و ایجاد سرترم باید شهریه سنوات نیز پرداخت گردد و رساله اخذ شود.
  • ترم دوازدهم و سیزدهم : مطابق روند ترم دهم و یازدهم است اما کمیسیون موارد خاص دانشگاه تصمیم گیری خواهد کرد.

اگر دانشجو در ترم 12 آماده دفاع باشد مدارک زیر را علاوه برفرم سنوات و گزارش پیشرفت رساله در سیستم گلستان بارگذاری گردد:

  1.  گواهی چاپ مقاله یا گواهی پذیرش مقاله 
  2. نامه ای از طرف استاد راهنما با ذکر تاریخ تقریبی دفاع 
  3. تصویر صفحه اول مقاله

دفتر تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر