پیش رویداد اول "طراحی و توسعه مفهوم جدید در حوزه راهداری"

مجموعه پیش رویدادهای نخستین برنامه تخصصی راهداری با هدف ارائه یک معرفی جامع از این برنامه در حمایت و تجاری سازی از طرح‌های فناورانه حوزه راهداری برگزار می‌شود. نخستین برنامه تخصصی راهداری با حمایت و مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته) و با محوریت پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران و البته با مشارکت نخبگان، متخصصان و پژوهشگران سراسر کشور برگزار می‌گردد. محور مطالب پیش رویداد اول،"طراحی و توسعه مفهوم جدید در حوزه مسائل مرتبط با راهداری" خواهد بود که در روز یکشنبه مورخ ۲۶ مرداد ماه، از ساعت ۱۵ الی ۱۷ برگزار می‌شود. بدین وسیله از کلیه علاقه مندان، فعالان صنعتی، پژوهشگران و نخبگان حوزه راهداری و راهسازی دعوت می‌شود تا ضمن شرکت در این پیش رویداد، طرح‌های فناورانه خود را جهت تجاری سازی و بهره گیری از حمایت‌های ویژه در نخستین برنامه تخصصی راهداری ارائه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک نمائید.

 

پیش رویداد دوم "تجاری سازی فناوری در حوزه راهداری"

مجموعه پیش رویدادهای نخستین برنامه تخصصی راهداری با هدف ارائه یک معرفی جامع از این برنامه در حمایت و تجاری سازی از طرح‌های فناورانه حوزه راهداری برگزار می‌شود. نخستین برنامه تخصصی راهداری با حمایت و مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته) و با محوریت پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران و البته با مشارکت نخبگان، متخصصان و پژوهشگران سراسر کشور برگزار می‌گردد. محور مطالب پیش رویداد دوم،"تجاری سازی فناوری‌های نوین در حوزه راهداری" خواهد بود که در روز چهارشنبه مورخ ۲۹ مرداد ماه، از ساعت ۱۵ الی ۱۷ برگزار می‌شود. بدین وسیله از کلیه علاقه مندان، فعالان صنعتی، پژوهشگران و نخبگان حوزه راهداری و راهسازی دعوت می‌شود تا ضمن شرکت در این پیش رویداد، طرح‌های فناورانه خود را جهت تجاری سازی و بهره گیری از حمایت‌های ویژه در نخستین برنامه تخصصی راهداری ارائه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک نمائید.

پیش رویداد سوم "توسعه اکوسیستم کسب و کارهای نوپای فناور مبتنی بر راهداری"

مجموعه پیش رویدادهای نخستین برنامه تخصصی راهداری با هدف ارائه یک معرفی جامع از این برنامه در حمایت و تجاری سازی از طرح‌های فناورانه حوزه راهداری برگزار می‌شود. نخستین برنامه تخصصی راهداری با حمایت و مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته) و با محوریت پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران و البته با مشارکت نخبگان، متخصصان و پژوهشگران سراسر کشور برگزار می‌گردد. محور مطالب پیش رویداد سوم،"توسعه اکوسیستم کسب و کارهای نوپا در حوزه راهداری" خواهد بود که در روز چهارشنبه مورخ ۵ شهریور ماه، از ساعت ۱۵ الی ۱۷ برگزار می‌شود. بدین وسیله از کلیه علاقه مندان، فعالان صنعتی، پژوهشگران و نخبگان حوزه راهداری و راهسازی دعوت می‌شود تا ضمن شرکت در این پیش رویداد، طرح‌های فناورانه خود را جهت تجاری سازی و بهره گیری از حمایت‌های ویژه در نخستین برنامه تخصصی راهداری ارائه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک نمائید.

پیش رویداد چهارم "طراحی محصول جدید در حوزه راهداری"

 مجموعه پیش رویدادهای نخستین برنامه تخصصی راهداری با هدف ارائه یک معرفی جامع از این برنامه در حمایت و تجاری سازی از طرح‌های فناورانه حوزه راهداری برگزار می‌شود. نخستین برنامه تخصصی راهداری با حمایت و مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته) و با محوریت پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران و البته با مشارکت نخبگان، متخصصان و پژوهشگران سراسر کشور برگزار می‌گردد. محور مطالب پیش رویداد چهارم،"طراحی محصول جدید در حوزه راهداری" خواهد بود که در روز چهارشنبه مورخ ۱۲ شهریور ماه، از ساعت ۱۵ الی ۱۷ برگزار می‌شود. بدین وسیله از کلیه علاقه مندان، فعالان صنعتی، پژوهشگران و نخبگان حوزه راهداری و راهسازی دعوت می‌شود تا ضمن شرکت در این پیش رویداد، طرح‌های فناورانه خود را جهت تجاری سازی و بهره گیری از حمایت‌های ویژه در نخستین برنامه تخصصی راهداری ارائه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک نمائید.