1-  دانشجویان عزیز، لطفا برای پیشگیری از مشکلات احتمالی فقط به اطلاعیه‌های صادره از آموزش دانشکده‌ی مهندسی برق و کامپیوتر توجه نمایید.

۲-   دانشجویان ورودی ۹۴ و ۹۵ که در پایان تابستان فارغ‌التحصیل نمی‌شوند و دانشجویان ورودی قبل (۹۳) که برای ترم ۱-۹۹ درخواست تمدید سنوات دارند، می‌توانند در سامانه‌ی گلستان از منوی پیشخوان خدمت، درخواست بررسی مسائل آموزشی، درخواست سنوات؛ درخواست خود را با قید تعداد واحد باقیمانده و به انضمام "فرم تطبیق واحد" تکمیل شده  ارسال نمایند. توجه داشته باشید که تا تایید نهائی توسط شما انجام نشود، درخواست به آموزش دانشکده جهت تایید ارسال نمی‌شود. پس از بررسی و تایید توسط معاون آموزشی، درخواست شما به کمیسیون موارد خاص پردیس و دانشگاه ارسال می‌شود تا مجوز قبل از ثبت‌نام صادر و ارسال شود. برای دانشجویان فوق درخواست پیش‌ترم ۱-۹۹ نیز از طریق مراحل بالا انجام می‌شود. ضمنا آزمایشگاه‌های اخذ شده در ۲-۹۸، درصورت صدور مجوز باز شدن دانشگاه‌ها در تابستان به صورت فشرده برگزار می‌شود.

۳- دانشجویانی که قصد مرخصی با احتساب یا بدون احتساب در سنوات دارند، فرم مربوطه را از سایتacademic.ut.ac.ir  ، دانلود و تکمیل نموده و پس از امضاء تصویر فرم را با ذکر دلیل و همراه با فرم تعهد و مستندات به ایمیل "خانم نصیری  gnasiri@ut.ac.ir "ارسال نمایند.

ضمنا در پیشخوان خدمت، بخش بررسی مشکلات آموزشی نیز درخواست خود را با مستندات ارسال کنید تا پس از تایید معاون آموزشی ازطریق سیستم آموزش نیز اقدام گردد.

۴- دانشجویانی که باید درخواست ادامه تحصیل ارائه می‌دادند ولی تاکنون اقدام نکرده‌اند و به سنوات هم نیاز دارند (به استثنا دانشجویان ورودی 95) درخواست سنوات و ادامه تحصیل خود به علت مشروطی و... را از طریق پیشخوان خدمت، بخش بررسی مشکلات آموزشی ارائه کنند تا پس از بررسی و تایید به کمیسیون های مرتبط ارسال گردد. دانشجویان ورودی 95 باید از طریق درخواست آموزشی و به طور جداگانه درخواست خود را ارائه کنند. در صورت عدم دسترسی به اینترنت می‌توانید به شماره 09192000307  پیامک بدهید ( و ‌یا مدارک و مستندات را به را به شماره 88633029  فاکس کنید).

۵-   برای درخواست انصراف نیز مراحل بالا را انجام دهید و درخواست انصراف را انتخاب کنید. دانشجو باید دو فرم را امضاء کند و از طریق ایمیل ارسال کند. برای تسویه حساب محروم از تحصیل هم درخواست مربوطه در مراحل بالا را انتخاب و فرم را از سایت آموزش دانشگاه دانلود، تکمیل و ارسال کنید.

۶- برای درخواست تغییر رشته در داخل دانشگاه و یا خارج از دانشگاه نیز فرم را از سایت دانشگاه دانلود، تکمیل و ایمیل کنید. طبق آیین نامه مربوطه و درصورت پذیرش دانشکده‌ی مبداء و مقصد و با توجه به کارنامه‌ی سبز، درصورتی که امتیاز لازم را کسب نموده باشید، درکمیسیون دانشگاه مجوز صادر می‌شود. برای درخواست میهمانی ترم کامل از طریق سایت وزارت علوم اقدام کنید و پیگیری را از طریق سایت انجام دهید. نتیجه ازطرف آموزش دانشگاه ارسال می‌شود.

                                                                با آرزوی سلامتی برای شما دانشجویان عزیز

                                                                         آموزش دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر