پروفایل اساتید - ece- دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر
دانشیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/08/25
علیرضا دهقان نیری
دانشکده علوم اجتماعی / علوم ارتباطات اجتماعی
رساله های دکتری
-
ارزیابی سیاست های جایگزینی شبکه های اجتماعی مجازی داخلی با خارجی
سیداحمد عسکری 1402 -
تحلیل وضعیت نفوذ و اثرگذاری اخبار جعلی در توئیتر فارسی؛ سنجش اثرگذاری نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکه گفتگو در دوران کرونا و شناسایی جغرافیای سیاسی، رفتارها و قالب بندی محتوایی این نیروها
امیرعلی تفرشی 1402 -
بازنمود و برساخت هویت های ایرانی و کانادایی در اجتماعات برخط مهاجران؛ ایرانیان ساکن کانادا در شبکه های اجتماعی مجازی
مرتضی شمس 1402 -
نقش رسانه های رسمی و رسانه های جایگزین در اطلاع رسانی بحران
گودرز میرانی 1399 -
فرهنگ شهرگی در فضای رسانه ای ایران
فایق حسینی 1399 -
مطالعه ای درباره الگوهای مسلط روابط عمومی در دو شرکت مخابراتی سیریاتل و ام تی ان در سوریه: ارزیابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی از پیام های تبلیغاتی و رسانه ای
رزان ریشه 1399 -
مطالعه نقش شبکه های اجتماعی در توانمندسازی زنان برای مشارکت در فرآیند توسعه اجتماعی ایران
نیلوفر هومن 1398 -
شناسایی و تحلیل نقش همگان ها و کردارهای شبکه ای در شکل گیری میدان سیاست و منازعه قدرت در توئیتر فارسی
حسین کرمانی 1398 -
سیاست شادی در تلویزیون جمهوری اسلامی ایران مطالعه برنامههای اعیاد ملی و مذهبی 1396-1395
زهره علی خانی 1398 -
مطالعه روایت جنگ ایران و عراق در رمانهای ایرانی: مقایسه رمانهای منتخب در دوره زمانی (1384-1360) و (1394-1384)
شعبان پیرحیاتی 1398 -
بکارگیری تکنولوژیهای ارتباطات و اطلاعات در راستای دستیابی به توسعه پایدار محیط زیست ایران: مطالعه نگرش فعالان محیط زیست و شهروندان
زهرا اسدی 1397 -
مطالعهی دریافت کودکان 9 تا 12 ساله از مفاهیم انتقادی پویانماییها
مانیا عاله پور 1397 -
مناسبات قدرت میان والدین و فرزندان در خانواده با توجه به نقش و تاثیر فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی (ICTs)
ایمان عرفان منش 1396 -
مطالعه پوشش خبری رسانه ها و دموکراسی در بنگلادش
سهیل احمد 1396 -
مطالعه ای درباره ارتباطات علمی عمومی: تحلیل نقش مجله های علمی عمومی دردرک عامه از علم در ایران
سیده زهرا اجاق 1396 -
تحلیل نفوذ پیام های تبلیغات سیاسی رادیویی بر رفتار انتخاباتی رای دهندگان در نیجریه
علی صالح ماچیکا 1396 -
” مطالعه مصرف اینترنت و تعاملات و ارتباطات درون خانوادگی در ایران" :با تاکید بر پیامدهای عضویت در شبکه اجتماعی فیس بوک بر روابط بین زوجین
حسین حسنی 1396 -
تلویزیون خصوصی و چالش مشارکت در تدارک کالای عمومی در افغانستان
سیدنجیب الرحمن حدید 1396
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
استفاده جوانان عراقی از برنامه های ارتباط اجتماعی از طریق گوشی های هوشمند و بازتاب آن در ارزیابی اخبار: اجرای نظرسنجی بر روی نمونه ای از مردم در بغداد
علی عبدالحسن خماط العباس 1402 -
مطالعه اثربخشی پیام های رسانه ای سلامت محور بر نگرش و قصد رفتاری مادران، نسبت به پذیرش واکسن آنفولانزا در کودکان (مورد مطالعه: مادران کودکان روستای رحیم آباد کرمان)
عظیمه رحیم آبادی 1402 -
مطالعه رابطه عقلانیت ارتباطی و حساسیت بین فرهنگی (مطالعه موردی دانشجویان شیعه و اهل سنت دانشگاه تهران)
لعیا یاراحمدی خراسانی 1402 -
مقایسه انگیزه مصرف اینستاگرام و تلگرام در بین نوجوانان مورد مطالعه دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر تهران
علی رضائی ولاشدی 1402 -
زیست روزمره زنان خیر افغان در فضای مجازی
الله داد حلیمی 1402 -
مطالعه ای درباره دو روزنامه پرتیراژ در عراق
اناس هاشم عبد الکایم 1402 -
مطالعه کیفی نحوه دریافت شبکه های ماهواره ای فارسی زبان توسط جوانان
رضا کاوند 1401 -
مطالعهی هواخواهان شخصیت های ابرقهرمانی محبوب جوانان
سیدمعین فاطمی جهرمی 1401 -
بازنمایی زنان در برنامههای ماهوارهای مطالعه موردی برنامه سمت نو
علی قمی الاصل 1401 -
مطالعه پیامدهای سازنده و مخرب نقش فیسبوک در روایت های افراطی در افغانستان
سید سرور هاشمی 1400 -
هویتیابی مصرفی تحت تاثیر رسانههای جمعی، مورد مطالعه زنان خانهدار
سمانه محمودی 1400 -
مطالعه تطبیقی عنصر اعتماد در شبکه خبر صدا و سیما با شبکه خبری بی بی سی فارسی
آرزو اصلاحی 1399 -
ارزیابی اثربخشی کمپین های تبلیغاتی در بستر شبکه های اجتماعی
نرجس عابدی نژاد 1399 -
رادیو بی بی سی به عنوان مهمترین منبع خبر (مورد مطالعه افغانستان)
اسما رزما 1399 -
مطالعه وضعیت گردشگری فیلم در ایران
نگار پناهی 1398 -
مطالعه پدیده پاکت قهوه ای در روزنامه نگاری ایران تبیین میزان و دلایل پذیرش هدیه از سوی روزنامهنگاران
ساناز نقی زاده گلیانی 1398 -
مطالعه نشانه شناختی در مورد عملیات نمادین کاربران عمانی اینستاگرام
ام کلثوم العجمی 1398 -
مطالعه تحقق ویژگی های حوزه عمومی در رسانه اجتماعی توییتر با استفاده از روش تحلیل شبکه
سها صالح 1398 -
مطالعه شکل گیری رهبران فکری در شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی شبکه توئیتر)
رضا دهقان نیری 1398 -
زبان اینترنتی فارسی: تولد یک گونه زبانی جدید در بستر شبکه های اجتماعی آنلاین
سمیه چایچی 1397 -
گفتمان رسانه ای داعش و همبستگی ملی عراق
هدیل الجواری 1397 -
مطالعهای در مورد سلبریتیها و دانشآموزان دبیرستانی، مطالعه موردی: دبیرستانهای فرهنگ(پسرانه) و طلوع (دخترانه)
رضا شریفی 1397 -
مقایسه پوشش رویدادهای جهان اسلام در پایگاه های خبری شیعی
ابراهیم کریمی 1397 -
مطالعه ارتباطات انسانی در خانه های ایرانی: مردم نگاری نقش معماری در ارتباطات انسانی، مطالعه موردی خانه های بوشهری
پویا مرشدی 1396 -
تحلیل گفتمان آزادی بیان در کاریکاتورهای نشریات از انقلاب مشروطه تا انقلاب 1357 (مطالعه موردی هفته نامه توفیق 1301 تا 1350)
نجیبه محبی 1396 -
مطالعه خوانش مخاطبان ایرانی از رمان جنگ
جواد یزدان پناه 1396 -
استفاده و خرسندی طلاب از تماشای تلویزیون (مطالعه موردی: طلاب دارالمبلغین فلسفی، واعظ شهیر)
روح الله روان بخش 1396 -
مطالعه انتقادی کنش کاربران
حامد جعفرزاده 1396 -
مقایسه سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه اجتماعی فیس بوک به لحاظ کارکرد سرگرمی در میان کاربران جوان ایرانی باهدف ارائه راه کارهای مدیریتی برای برنامه سازان
مهناز اقازمانی 1396 -
مقایسه عوامل موثر بر انتخاب و اولویت بندی شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای از نظر مخاطبان شهر تهران
گیتا بابک نیا 1396 -
تحلیل محتوای صفحات اجتماعی فیسبوک در افغانستان بر اساس نظریه حوزه عمومی هابرماس
محمدراغب افتخاری 1396 -
مطالعه خوانش جوانان افغانستانی مقیم ایران از برنامههای تلویزیون ملی ایران و رابطه آن با مولفه های سبک زندگی آنها
فاطمه رضایی 1396 -
نقش شبکههای اجتماعی در جنبش نوین اجتماعی اقلیم کردستان عراق
اسماعیل عبدالرحمن 1396 -
اسطوره شناسی مصرف در تبلیغات تلویزیونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
زهرا بیات پور 1396 -
مطالعه فیسبوک به عنوان یک منبع خبر (مورد مطالعه: افغانستان)
سکندر میهن یار 1396 -
تحلیل قدرت و مقاومت در شورایاریهای کلانشهر تهران از منظر مطالعات فرهنگی و رسانه
ابراهیم علی پور 1396 -
مقایسه تصویری انرژی هسته ای در روزنامه های شرق و کیهان
کیانوش حسین زاده 1396 -
مقایسه میان شعارهای انتخاباتی رسانه ها (مطبوعات) و رای رای دهندگان اقلیم کردستان (انتخابات2013)
شوقی محمود 1396 -
مطالعه مقایسه ای میان تبلیغات تجاری در تلگرام و تبلیغات تجاری در تلویزیون
نیلوفر ادیب نیا 1396 -
مطالعه حوزه عمومی واقع و مجازی درایران معاصر: مطالعه موردی فیس بوک و بالاترین (با تاکید بر عوامل فرهنگی)
یاسین ویسی 1396 -
امکان سنجی پیاده سازی شبکه ی اجتماعی سازمانی (ESN) در سازمان های ایرانی و نقش آن بر مدیریت ارتباطات درون سازمانی (مطالعه ی موردی باغ موزه دفاع مقدس)
نفیسه شاهی نوری 1396 -
ارزیابی تبلیغات و جذب گردشگر در منطقه باری
معصومه امیری راد 1396 -
رسانه های اجتماعی و دیپلماسی عمومی 0.2 (مقایسه نوع کنش های ارتباطی دستگاه دیپلماتیک آمریکا و ایران در حوزه دیپلماسی عمومی تحت وب 0.2 ورسانه های اجتماعی
سیدهادی سیدعسکری دولابی 1396 -
تحلیلی بر رابطه اینترنت و توسعه با تمرکز بر عملکرد فیس بوک و سرمایه اجتماعی در افغانستان
عادله کبیری 1396 -
مطالعه تعامل قدرت و مقاومت در جهان معاصر: مردمنگاری تجربه راهپیمایی اربعین 1394
سیدمحمد طباطبایی 1396 -
سنجش سرمایه اجتماعی در شبکه های اجتماعی مجازی (مطالعه سرمایه اجتماعی دانشجویان ایرانی در شبکه اجتماعی فیسبوک و سنجش ارتباط با آن با مشارکت سیاسی و مشارکت مدنی آنها در دنیای واقعی)
حسین کرمانی 1396 -
تحلیل روایت تولیدات فرهنگی ایران هراسانه غربی (مطالعه موردی مجموعه های تلویزیونی 24 و ماموران مخفی)
سهیل تقوی 1396 -
ارزیابی کارکردهای توسعه فرهنگی در رسانه های جمعی افغانستان
یوسف احمدی 1396 -
مطالعه نشانه شناختی کنش های نمادین کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
حورناز کشاورزیان 1396 -
ارزیابی نظام رسانه ای در افغانستان کنونی با تاکید بر استقلال حرفه ای روزنامه نگاران رسانه های غیردولتی
بشیر احمد بهروان 1396 -
ترک برخی از فعالیت های فضای مجازی رویگردانی از وبلاگ نویسی
زهره شهرابی فراهانی 1396 -
مطالعه تجربه زندگی روزمره مردم در سبزه میدان تهران؛ مقاومت از نوع زندگی روزمره اقتصادی در سبزه میدان
احمد کهربایی 1396 -
جهانی شدن سفارشی شدن در تعامل انسان - رایانه، مطالعه ی موردی مرورگر فایر فاکس
صدرا خسروی 1396 -
مطالعه سواد دیجیتالی دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران و ارائه چهارچوبی برای ارتقاء سواد دیجیتالی
محمد احمدی 1396