فتانه تقی یاره

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/14

فتانه تقی یاره

دانشکدگان ‌فنی / دانشکده مهندسی‌ برق‌ و کامپیوتر

رساله های دکتری

  1. مدل سازی مرتبه دوم رقیب به منظور افزایش عملکرد عامل در مذاکره مبتنی بر پیشنهاد
    سحر میرزایی 1400
  2. مدل سازی تاثیر هیجان در شکل گیری عقیده در شبکه های اجتماعی
    علی رضا منصوری 1399
  3. طراحی و ارائه مدل معنایی منابع آموزشی باز با هدف انتشار در وب داده پیوندی
    مائده مشرف دهکردی 1398
  4. ارائه مدل عامل گرا برای شکل گیری عقیده در جوامع پیچیده مبتنی بر توازن اجتماعی واعتماد
    سجاد صالحی مبارکه 1398
  5. طراحی چارچوبی برای یکپارچه سازی تطابق ،شخصی سازی وبا فتارآگاهی در محیطهای یادگیری همکارانه تحت وب
    فاطمه عروجی 1397
  6. کمینه¬سازی هزینه و زمان انجام پروژه از طریق بهبود فرآیند تشکیل رایاتیم در شبکه خبرگان با استفاده از یک الگوریتم هوش جمعی ملهم از پدیده مهاجرت نخبگان
    جواد بصیری 1396
  7. بهبود فرآیندهای تصمیم گیری در سیستم های چند عامله مبتنی بر چهارچوب ژنتیک با استفاده از مولفه های نمادین
    کاوه پاشائی 1396
  8. سازماندهی هوشمندانه محتوای آموزشی برمبنای بکارگیری بهینه محتواهای از پیش تجربه شده
    مریم طایفه محمودی 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. بهبود کارایی سرویسهای ترکیب شده با استفاده مجدد بافت آگاه از برنامه اجرایی
    علی جهانی 1403
  2. تشخیص ویژگی های موثر در ایجاد فضای گفتگو در شبکه های اجتماعی
    افسانه حبیبی 1403
  3. کاهش پیچیدگی محاسباتی سیستم های چند عاملی با استفاده از رویکرد تطبیقی در الگوریتم های فدرال تقویتی
    زهرا رجائی 1403
  4. کشف اختلالات افسردگی و اضطراب از طریق تحلیل ارزشیابی و رفتار یادگیرند گان در سامانه های یادگیری الکترونیکی
    اریا وارسته نژاد 1403
  5. نمایه سازی موقعیت آگاه در سیستم اطلاعات سلامت بیمار محور
    نگین فرهنگی 1402
  6. ارائه روشی برای تحقق کار تیمی با استفاده از مدل ذهنی مشترک در سیستم های چند عامله ناهمگن
    محمدتقی صفار 1402
  7. طراحی سیستم مدیریت دانش بااستفاده از تکنولوژی سیست
    فرزاد پیروی 1402
  8. استفاده ازسامانه های چندعاملی دربازیابی اطلاعات بی
    صدرا عابدین زاده 1402
  9. افزایش جذابیت و چسبندگی در یادگیری مبتنی بر بازی از طریق شبکه بازی گون سازها
    مهران قلی زاده 1402
  10. ارائه مدلی برای سامانه های توصیه گر شخصی سازی شده مبنتی بر پرونده سلامت بیمار - محور
    آرمان عیدی وندی 1402
  11. ارائه چارچوبی مبتنی بر محتوا برای ترکیب وب سرویسها
    هدا غلامی 1402
  12. ارائه یک سیستم شخصی سازی مدیریت محتوا در وب
    پارسیا حکیمیان 1402
  13. ارائه مدلی برای کمک به تصمیم گیری عاملهای هوشمند در پیش بینی قیمت سهام
    روح اله شکوری 1402
  14. ارائه چارچوبی به منظور ارزیابی میزان آمادگی سازمانها برای اجرای استراتژی های سفارشی سازی محصولات / خدمات
    آزاده پیشداد 1402
  15. طراحی کاربرد مدیریت منابع سازمانی بااستفاده ازسیست
    کاوه پاشائی 1402
  16. افزایش اثربخشی ارزشیابی تحصیلی بر سطح انگیزه یادگیرنده از طریق شخصی سازی بازی گون سازها
    زهرا توسلی 1402
  17. ارایه چارچوبی برای ارزیابی کیفی یادگیری گروهی درمحیط یادگیری الکترونیکی مبتنی بر روابط درون گروهی
    سپهر قاسمی 1402
  18. دسته بندی عناصر بازی پردازی در محیطهای یادگیری الکترونیکی بر اساس انگیزه کاربران
    فاطمه روستا 1402
  19. شخصی سازی محرکهای بازی پردازی در محیطهای یادگیری الکترونیکی بر اساس نظریه ی شخصیت MBTI
    نگار شبیهی 1402
  20. بهبود فرایند انتخاب شغل توسعه دهنده نرم افزار از طریق شناسایی شخصیت در بازی
    سروش الیاسی 1402
  21. بررسی ویژگی های اثرگذار بر بازنشر محتوا از منظر کاربر شبکه های اجتماعی
    سروش زاده خواست 1401
  22. ارائه معماری مبتنی بر عامل برای بهبود خلاقیت یاد گیرنده در سامانه های یادگیری الکترونیکی
    مائده مشرف دهکردی 1401
  23. تدوین چارچوب جلوگیری از ریزش مشتریان موثر در بازارهای پویا
    علی ناظمیان 1401
  24. افزایش یادگیری از طریق ارائهی بازخورد تکوینی منطبق با دانش یادگیرندگان
    زهرا ویلانی 1400
  25. طراحی مدلی برای حفظ حریم خصوصی در بانک های اطلاعات پزشکی مبتنی بر پایگاه داده گرافی
    سیدسهیل شریف زاده 1399
  26. تاثیر داربست بندی هوشمند نرم و سخت در بازی های همکارانه یادگیری محور بر روی نظم حضور یادگیرندگان
    زهرا توفیقی 1399
  27. ارتقای مهارت آموزش سواد رسانه با استفاده از ویژگی های مهارت آموزی بازی ها
    علیرضا معین فر 1399
  28. شخصی سازی عناصر بازی پردازی در محیط آموزشی مبتنی بر مدل یادگیری کاربر
    سعید الوندکوهی 1397
  29. سازمان دهی معنایی اشیای دانش به منظور بهبود سامانه های پیشنهادگر
    سارا علایی جوردهی 1397
  30. توسعه چارچوب مدیریت ریزش مشتری با استفاده از تکنیک های ترکیب اطلاعات و داده کاوی
    جواد بصیری 1397
  31. ارائه چارچوب همکارانه ی مبتنی بر حالت های هم بافتی با استفاده از هستان نگار در محیط یادگیری همه جا حاضر
    فاطمه اکبری 1397
  32. ارائه چارچوبی برای محیطهای یادگیری الکترونیکی و مدلسازی یادگیرنده مبتنی بر روانشناسی وجودی
    محمدمهدی براتی جوزان 1397
  33. ارائه ی مدلی اجتماع - محور برای بازاریابی ویروسی در شبکه های اجتماعی واقعی
    میلاد ودودپرست 1397
  34. استفاده از یادگیری مبتنی بر بازی در ایجاد همکارانه دانش بمنظور افزایش کیفیت یادگیری
    محمدحسین عبدلی فهادان 1397
  35. شناسایی الگوهای ذهنی مدرسین الکترونیکی دانشگاه تهران در مورد نقش یاد دهنده: پژوهشی بر مبنای روش کیو(Q)
    زهرا عباسعلی 1396
  36. ارتقا سرویسهای وب سبک وزن به وسیله اطلاعات معنائی
    رضا کریم پور 1396
  37. ارائه یک روش نیمه خودکار و بر اساس اصول شخصی سازی برای ترکیب وب سرویسها
    مهدی خضرائی مهردادیان 1396
  38. شخصی سازی طراحی و چیدمان وب گاه بر اساس الگوهای رفتاری مالک
    امین ابوالقاسم رسولی 1396
  39. بهبود انگیزش در یادگیری، با استفاده از بازی­های فراگیر تطبیقی
    محمد چگینی 1396
  40. تجهیز محیط های یادگیری الکترونیکی به سامانه ی ارزشیابی شخصی سازی شده به منظور افزایش موافقیت یادگیرنده
    وحید عرفانی فر 1396
  41. استفاده از تکنیک های داده کاوی زمان دار در بهبود مکانیسمهای تصمیم گیری عامل های هوشمند
    سارا مصباح 1396
  42. ارائه روشی برای خوشه بندی سرویس های وب
    نیره غلامزاده 1396
  43. ارائه مدل مفهومی اشتراک مدل ذهنی عامل ها با استفاده از نگاشت معنایی
    سجاد صالحی مبارکه 1396
  44. تدوین و طراحی چهارچوب سیستم مدیریت ریزش مشتری
    امینه قربانی 1396