فتانه تقی یاره

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1404/01/06

فتانه تقی یاره

دانشکدگان ‌فنی / دانشکده مهندسی‌ برق‌ و کامپیوتر

رساله های دکتری

  1. طراحی مدلی نامتمرکز برای مدیریت اعتماد مبتنی بر زنجیره بلوکی در اینترنت اشیا
    امین روزبهانی 1403
  2. مدل سازی مرتبه دوم رقیب به منظور افزایش عملکرد عامل در مذاکره مبتنی بر پیشنهاد
    سحر میرزایی 1400
  3. مدل سازی تاثیر هیجان در شکل گیری عقیده در شبکه های اجتماعی
    علی رضا منصوری 1399
  4. طراحی و ارائه مدل معنایی منابع آموزشی باز با هدف انتشار در وب داده پیوندی
    مائده مشرف دهکردی 1398
  5. ارائه مدل عامل گرا برای شکل گیری عقیده در جوامع پیچیده مبتنی بر توازن اجتماعی واعتماد
    سجاد صالحی مبارکه 1398
  6. طراحی چارچوبی برای یکپارچه سازی تطابق ،شخصی سازی وبا فتارآگاهی در محیطهای یادگیری همکارانه تحت وب
    فاطمه عروجی 1397
  7. کمینه¬سازی هزینه و زمان انجام پروژه از طریق بهبود فرآیند تشکیل رایاتیم در شبکه خبرگان با استفاده از یک الگوریتم هوش جمعی ملهم از پدیده مهاجرت نخبگان
    جواد بصیری 1396
  8. بهبود فرآیندهای تصمیم گیری در سیستم های چند عامله مبتنی بر چهارچوب ژنتیک با استفاده از مولفه های نمادین
    کاوه پاشائی 1396
  9. سازماندهی هوشمندانه محتوای آموزشی برمبنای بکارگیری بهینه محتواهای از پیش تجربه شده
    مریم طایفه محمودی 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. بهبود کارایی سرویسهای ترکیب شده با استفاده مجدد بافت آگاه از برنامه اجرایی
    علی جهانی 1403
  2. تشخیص ویژگی های موثر در ایجاد فضای گفتگو در شبکه های اجتماعی
    افسانه حبیبی 1403
  3. کشف اختلالات افسردگی و اضطراب از طریق تحلیل ارزشیابی و رفتار یادگیرند گان در سامانه های یادگیری الکترونیکی
    آریا وارسته نژاد 1403
  4. کاهش پیچیدگی محاسباتی سیستم های چند عاملی با استفاده از رویکرد تطبیقی در الگوریتم های فدرال تقویتی
    زهرا رجائی 1403
  5. ارائه یک روش نیمه خودکار و بر اساس اصول شخصی سازی برای ترکیب وب سرویسها
    مهدی خضرائی مهردادیان 1402
  6. توسعه چارچوب مدیریت ریزش مشتری با استفاده از تکنیک های ترکیب اطلاعات و داده کاوی
    جواد بصیری 1402
  7. تدوین و طراحی چهارچوب سیستم مدیریت ریزش مشتری
    امینه قربانی 1402
  8. ارائه مدلی برای کمک به تصمیم گیری عاملهای هوشمند در پیش بینی قیمت سهام
    روح اله شکوری 1402
  9. ارائه یک سیستم شخصی سازی مدیریت محتوا در وب
    پارسیا حکیمیان 1402
  10. بهبود فرایند انتخاب شغل توسعه دهنده نرم افزار از طریق شناسایی شخصیت در بازی
    سروش الیاسی 1402
  11. بررسی ویژگی های اثرگذار بر بازنشر محتوا از منظر کاربر شبکه های اجتماعی
    سروش زاده خواست 1401
  12. ارائه معماری مبتنی بر عامل برای بهبود خلاقیت یاد گیرنده در سامانه های یادگیری الکترونیکی
    مائده مشرف دهکردی 1401
  13. افزایش یادگیری از طریق ارائهی بازخورد تکوینی منطبق با دانش یادگیرندگان
    زهرا ویلانی 1400
  14. طراحی مدلی برای حفظ حریم خصوصی در بانک های اطلاعات پزشکی مبتنی بر پایگاه داده گرافی
    سیدسهیل شریف زاده 1399
  15. تاثیر داربست بندی هوشمند نرم و سخت در بازی های همکارانه یادگیری محور بر روی نظم حضور یادگیرندگان
    زهرا توفیقی 1399
  16. ارتقای مهارت آموزش سواد رسانه با استفاده از ویژگی های مهارت آموزی بازی ها
    علیرضا معین فر 1399
  17. ارائه چارچوبی برای محیطهای یادگیری الکترونیکی و مدلسازی یادگیرنده مبتنی بر روانشناسی وجودی
    محمدمهدی براتی جوزان 1397
  18. تدوین چارچوب جلوگیری از ریزش مشتریان موثر در بازارهای پویا
    علی ناظمیان 1397
  19. ارائه ی مدلی اجتماع - محور برای بازاریابی ویروسی در شبکه های اجتماعی واقعی
    میلاد ودودپرست 1397
  20. طراحی سیستم مدیریت دانش بااستفاده از تکنولوژی سیست
    فرزاد پیروی 1397
  21. سازمان دهی معنایی اشیای دانش به منظور بهبود سامانه های پیشنهادگر
    سارا علایی جوردهی 1397
  22. افزایش اثربخشی ارزشیابی تحصیلی بر سطح انگیزه یادگیرنده از طریق شخصی سازی بازی گون سازها
    زهرا توسلی 1397
  23. شخصی سازی عناصر بازی پردازی در محیط آموزشی مبتنی بر مدل یادگیری کاربر
    سعید الوندکوهی 1397
  24. شخصی سازی محرکهای بازی پردازی در محیطهای یادگیری الکترونیکی بر اساس نظریه ی شخصیت MBTI
    نگار شبیهی 1397
  25. ارائه چارچوب همکارانه ی مبتنی بر حالت های هم بافتی با استفاده از هستان نگار در محیط یادگیری همه جا حاضر
    فاطمه اکبری 1397
  26. دسته بندی عناصر بازی پردازی در محیطهای یادگیری الکترونیکی بر اساس انگیزه کاربران
    فاطمه روستا 1397
  27. ارایه چارچوبی برای ارزیابی کیفی یادگیری گروهی درمحیط یادگیری الکترونیکی مبتنی بر روابط درون گروهی
    سپهر قاسمی 1397
  28. استفاده از یادگیری مبتنی بر بازی در ایجاد همکارانه دانش بمنظور افزایش کیفیت یادگیری
    محمدحسین عبدلی فهادان 1397
  29. ارائه مدلی برای سامانه های توصیه گر شخصی سازی شده مبنتی بر پرونده سلامت بیمار - محور
    آرمان عیدی وندی 1396
  30. ارائه روشی برای تحقق کار تیمی با استفاده از مدل ذهنی مشترک در سیستم های چند عامله ناهمگن
    محمدتقی صفار 1396
  31. استفاده ازسامانه های چندعاملی دربازیابی اطلاعات بی
    صدرا عابدین زاده 1396
  32. ارائه چارچوبی مبتنی بر محتوا برای ترکیب وب سرویسها
    هدا غلامی 1396
  33. ارائه روشی برای خوشه بندی سرویس های وب
    نیره غلامزاده 1396
  34. ارتقا سرویسهای وب سبک وزن به وسیله اطلاعات معنائی
    رضا کریم پور 1396
  35. شناسایی الگوهای ذهنی مدرسین الکترونیکی دانشگاه تهران در مورد نقش یاد دهنده: پژوهشی بر مبنای روش کیو(Q)
    زهرا عباسعلی 1396
  36. ارائه چارچوبی به منظور ارزیابی میزان آمادگی سازمانها برای اجرای استراتژی های سفارشی سازی محصولات / خدمات
    آزاده پیشداد 1396
  37. تجهیز محیط های یادگیری الکترونیکی به سامانه ی ارزشیابی شخصی سازی شده به منظور افزایش موافقیت یادگیرنده
    وحید عرفانی فر 1396
  38. استفاده از تکنیک های داده کاوی زمان دار در بهبود مکانیسمهای تصمیم گیری عامل های هوشمند
    سارا مصباح 1396
  39. افزایش جذابیت و چسبندگی در یادگیری مبتنی بر بازی از طریق شبکه بازی گون سازها
    مهران قلی زاده 1396
  40. شخصی سازی طراحی و چیدمان وب گاه بر اساس الگوهای رفتاری مالک
    امین ابوالقاسم رسولی 1396
  41. طراحی کاربرد مدیریت منابع سازمانی بااستفاده ازسیست
    کاوه پاشائی 1396
  42. ارائه مدل مفهومی اشتراک مدل ذهنی عامل ها با استفاده از نگاشت معنایی
    سجاد صالحی مبارکه 1396
  43. نمایه سازی موقعیت آگاه در سیستم اطلاعات سلامت بیمار محور
    نگین فرهنگی 1396
  44. بهبود انگیزش در یادگیری، با استفاده از بازی­های فراگیر تطبیقی
    محمد چگینی 1396