منوچهر مرادی سبزوار

استاد

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/08/17

منوچهر مرادی سبزوار

دانشکدگان ‌فنی / دانشکده مهندسی‌ برق‌ و کامپیوتر

رساله های دکتری

  1. همجوشی انتخابی ویژگیها با کاربرد در اتیسم
    ابوالفضل نادی 1402
  2. استفاده از ارتباط بین اهداف در ردیابی آن ها
    محمدحسین ناصری 1402
  3. ارائه چارچوبی برای طبقه بندی چندنمایی ویژگی ها
    خلیل طاهری 1401
  4. مکان یابی یک هدف با استفاده از بیکنها
    محمدحسن فارس 1401
  5. مکان‌یابی و ساخت نقشه همزمان سه بعدی سازه‌های متقارن با استفاده از داده‌های RGB-D
    سیدمهدی نصیری 1401
  6. تعیین ویژگی های صوتی و ارائه ی روشی برای تمایز کودکان مبتلا به اتیسم برای کمک به غربالگری آنها درسسنین پائین
    آیدا خزاعی 1400
  7. اثربخشی تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای و بازی‌های ویدئویی بر سه گانه تاریک شخصیت، انعطافپذیری شناختی و توجه مداوم دانش آموزان بیش فعال ورزشکار
    فرشته عموزاده 1400
  8. اصلاح تبادل انرژی ربات ها در وظایف رفت و برگشتی با استفاده از نرمی فاز - پایه
    مجید عابدین زاده شهری 1399
  9. " افزایش دقت مکان یابی منابع رادیویی در فضای باز بوسیله مدل کردن موانع "
    سعید حیدری 1397
  10. طراحی همزمان ساختارهای غیرفعال و مسیر حرکت مفاصل برای یک ربات دو پا به منظور افزایش بهره گیری از دینامیک طبیعی
    حامد جلالی بیدگلی 1396
  11. ارائه مدل محاسباتی وضعیت کاربر بر مبنای شخصیت، خُلق و احساس
    سمیه فتاحی 1396
  12. طراحی و تحلیل یک الگوریتم مناسب برای مکان یابی یک منبع با استفاده از گروهی از رباتها
    سیدمحمدمهدی دهقان بنادکی 1396
  13. بهینه سازی مشخصات زمانی و فرکانسی تقویت کننده های توزیع شده
    عماد حمیدی 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. طراحی و ساخت واسط کنترل ربات عروسکی
    کیارش شهروزی 1403
  2. بهبود الگوریتم بهینه سازی گراف مشاهده برای ثبت همزمان موقعیت و چرخش
    مریم واعظ ترشیزی 1403
  3. دسته بندی سنگ ها با استفاده از یادگیری عمیق
    امیرحسین فرهنگ نسب 1403
  4. طراحی و توسعه سیستم جمع آوری گریه کودکان با استفاده از یادگیری عمیق
    فاطمه میرزاده سرچشمه 1403
  5. تشخیص بیماری پارکینسون با استفاده از ویژگی های صوت
    سعید معروف 1403
  6. برنامه‌ریزی مسیر با استفاده از کنترل پیش‌بین مدل یادگیرنده
    محمدرضا قبادزاده 1402
  7. طراحی حرکت بهینه ی دستکاری اجسام با ربات چرخ انگشتی
    سیدسهام الدین هندی نژاد 1402
  8. تاثیر استفاده از استعاره ها در آموزش برنامه نویسی کامپیوتری و بهبود تفکر محاسباتی کودکان
    ازاده اسماعیلی 1402
  9. ساخت نرم افزار آموزش بازشناسی هیجان در چهره: اثربخشی آن بر ادراک هیجان و توجهمشترک کودکان اختلال طیف اتیسم
    پونه شب دینی 1402
  10. مدل سازی هیجان کاربر در سیستم های آموزشی هوشمند و بازیهای رایانه ای
    پردیس لعلی 1402
  11. استفاده از بازی ها برای غربالگری و توان بخشی شناختی
    مجتبی امیرخانی 1402
  12. مدلسازی ربات متحرک دو چرخ با پاندول معکوس طنابدار
    علیرضا عبدالهی تنها 1402
  13. یادگیری مفهومی زبان
    فهیمه پورمحمدی نجف آبادی 1402
  14. باز پیکر بندی توزیع شده در ربات های ماژولار
    کیوان گلستان ایرانی 1402
  15. تشخیص فاکتورهای شناختی کاربر با استفاده از اعمال در بازی های کامپیوتری
    بهاره قادری 1402
  16. ارائه الگوریتمی برای غربالگری بچه های مبتلا به اُتیسم بر مبنای الگوهای حرکت بدن
    رسول تابان 1402
  17. تشخیص کودکان مبتلا به اُتیسم با توجه به تفاوت حرکت بدن
    محسن ابراهیمی 1402
  18. مدلسازی پیشرفت علمی دانشجویان در سیستم های آموزشی هوشمند با استفاده از فیلترهای بیزی
    سیدعباس مرادی 1402
  19. طراحی و ساخت ربات بالا رونده مغناطیسی از تیر چراغ برق
    رقیه مجیدی 1402
  20. استفاده از روشهای هوشمند به منظور پیش بینی تغییرات قیمت سهام در بازار سهام تهران
    مجتبی عظیمی فر 1402
  21. بهبود روش جستجوی گراف برای خود باز پیکربندی ربات های پودمانی
    خلیل طاهری 1402
  22. یافتن افراد خبره در شبکه های اجتماعی
    عالیه محتشمی 1402
  23. طراحی الگوریتمی برای واگذاری تعقیب هدف بین دو پهپاد
    سیدمحمود احمدی 1402
  24. طراحی وساخت رباتی برای کمک به کودکان مبتلا به اوتیسم
    پگاه سلیمان دهکردی 1402
  25. کاهش خطا در سیستم های ارزیابی ویژگیهای شناختی بر پایه ی بازی
    امین نیکوکاران 1402
  26. تخمین مکان افراد حادثه دیده توسط امواج رادیویی در سیستم های امداد و نجات مبتنی بر کشتی های هوایی
    کاوه آرین پو 1402
  27. استفاده از یک ویژگی تغییر ناپذیر در برابر سوانح طبیعی برای مکان یابی وسایل نقلیه هوایی خودکار
    بهداد سلیمانی 1402
  28. طراحی و توسعه یک سیستم چند رباته برای بررسی وضعیت گنبدها
    اتابک نژادفرد 1402
  29. دیدگاه مبتنی بر توجه بصری به انتخاب و بازشناسی خودکار نشانه ها در مکان یابی
    امیرحسین حبیبیان 1402
  30. ارائه یک سیستم مترجم ماشینی انگلیسی به فارسی به روش ترکیبی
    امین منصوری 1402
  31. استفاده از یادگیری ماشین برای تشخیص بیماری کرونا با استفاده از آنالیز صدا
    صادق پودینه مقدم 1402
  32. تعادل تطبیقی سطح دشواری بازی به کمک یادگیری تعاملی
    مسعود رحیمی 1402
  33. دسته بندی سنی کودکان بر اساس ویژگی های صوتی گریه
    محمدعلی عادلی منش 1402
  34. شبیه سازی عامل بازیکن انسانی در بازیهای کامپیوتری
    فائزه خزاعی 1402
  35. ساخت و بررسی اعتبار یک بازی ویدئویی مبتنی بر یادگیری ماشین برای غربالگری اختلال بیش فعالی/نقص توجه کودکان با تاکید بر نشانه های اساسی اختلال
    زینب زاکانی 1402
  36. پیش بینی حرکت مبتنی بر بینائی در ربات ایرهاکی
    سیدامین قزوینی 1401
  37. بستن حلقه ها و مکان یابی و نقشه سازی به صورت هم زمان با استفاده از یک دوربین جهت استفاده در یک کشتی هوائی
    امیرحسین بختیاری داویجانی 1401
  38. مشخص کردن سختی بازی ها به صورت خودکار با استفاده از یادگیری تقویت شده برای بازی های جدی
    سبحان راستی 1401
  39. طراحی برنامه توانبخشی شناختی رایانه محور و بررسی اثربخشی آن بر عملکرد های شناختی و آموزشی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری(نارساخوان) : به همراه بررسی تکالیف خانگی
    فائزه شعبانعلی فمی 1401
  40. طراحی و پیاده سازی تنظیم پویای سختی برای بازی های جدی
    ابراهیم غلامی دیزیچه 1401
  41. شبکه های عصبی گرافی با کاربرد در تکمیل گراف دانش
    پیمان باقرشاهی 1401
  42. طراحی و پیاده سازی سامانه هوشمند تشخیص نشتی آب مبتنی بر تحلیل سیگنالهای صوتی و الگوریتمهای یادگیری ماشین
    حسین پورمهرانی 1401
  43. پیاده سازی سیستم پیشنهاددهنده دنباله ای با استفاده از یادگیری عمیق
    مهدی ملاحمزه زاده 1401
  44. روشی بر مبنای پردازش تصویر برای تشخیص تفاوت بین کودکان مبتلا به اوتیسم و کودکان عادی در بازی ویدیویی هماهنگی بین چشم ودست0
    محمودرضا محمدی 1401
  45. تشخیص بیماری آتیسم در کودکان 6تا18 ماهه با استفاده از ویژگیهای صدا
    سیدحمیدرضا ابراهیمی مطلق 1401
  46. استنتاج ساختار سه بعدی محیط از یک تصویر ثابت
    امیر رحیمی 1401
  47. استخراج مدل انگیزه ای کاربر بر سیستم آموزش online
    مریم نقی زاده 1401
  48. حفظ پوشش منطقه و تعقیب هدف توسط پهپادها با در نظر گرفتن قیود
    حسین خندانی 1401
  49. طراحی الگوریتمی برای توانبخشی و ارزیابی توانایی گفتاری در بچه های مبتلا به اُتیسم (68803)
    شادان گلستان ایرانی 1401
  50. طراحی و ساخت و کنترل کمر نرم فعال برای ربات کرم ابریشم
    فرزام معصومی 1401
  51. تاثیر بازی واقعیت مجازی بر توجه بینایی و عملکرد تاپ اسپین فورهند ورزشکاران تنیس روی میز
    فرزانه مجیدی 1401
  52. غربالگری اولیه اتیسم برمبنای رعایت کردن نوبت گیری در بازی های رایانه ای
    شیدا شعبانی روچی 1401
  53. سیستم هشدار زودهنگام زلزله از طریق گوشی همراه
    نیوشا بقائی عراقی 1401
  54. تحلیل و طراحی سیستم توصیه گر مبتنی بر یادگیری عمیق
    میثم وارسته 1401
  55. سیستم هشدار زودهنگام زلزله از طریق تلفن همراه
    رضا کرباسی 1401
  56. طراحی سیستم پیشنهاد دهنده بر مبنای یادگیری تقویتی
    سیدمهدی سلیمان نژاد 1400
  57. طراحی و بررسی اعتبار روش نرم افزار محور غربالگری اضطراب اجتماعی با تاکید بر مولفه شناختی تنظیم هیجان
    سارا احمدی مجد 1400
  58. تشخیص همه گیری در شبکه کانال های عمومی تلگرام
    محمد ممیزی 1400
  59. اثربخشی بازی واقعیت مجازی بر عملکرد تاپ اسپین فورهند و توجه پایدار ورزشکاران نیمه‌حرفه‌ای تنیس روی میز
    آذین عاشوری 1400
  60. بررسی تاثیر محیط رقابتی بر اثر گذاری بازی شناختی “مغزینه “
    شیدا میرزاخانی 1400
  61. انسان -الگوریتم در حقوق بین الملل بشر دوستانه هم بودی یا جایگزینی
    شیرین پیریائی 1400
  62. طراحی و نمونه سازی ربات شستشوی ساختمان های نما شیشه ای
    علیرضا کارگر 1400
  63. بازطراحی ، ساخت و بازیگون سازی یک سیستم توان بخشی یک درجه آزادی
    پیمان شرفیان اردکانی 1400
  64. بازطراحی و بهبود سیستم جامع غربالگری اتیسم
    بیژن مهرعلی زاده 1400
  65. بررسی ارتباط داده‌های هیجانات افراد در بازی کهکشان هیجانات با مشکلات شناختی
    محمدامین بنی آدم 1399
  66. ارائه روشی برای غربالگری مشکل تشخیص هیجانات در صوت
    پویا هراتیان نژادی 1399
  67. شباهت سنجی و طبقه بندی محتوایی فیلم ها با استفاده از یادگیری عمیق
    امیرحسین خراتیان 1399
  68. پیش‌بینی عملکرد شغلی از طریق تکالیف شناخت اجتماعی به‌منظور استفاده در آزمون‌های استخدامی
    محمدحسین یاورزاده 1399
  69. پیاده سازی و بهینه سازی سیستمهای توصیه کننده فیلم مبتنی بر داده های مستقیم و غیر مستقیم مشاهده کاربران
    رامین ابراهیم نخلی 1399
  70. طراحی اسباب بازی هوشمند برای کودکان سرطانی با رویکرد طراحی مثبت
    مهسا قنبری برهان 1399
  71. طراحی محصول پوشیدنی احراز هویت شخصی در فعالیت های روزمره دیجیتالی با رویکردتجربه کاربری
    مریم حیدریان قهرودی 1399
  72. پیش¬بینی افزونگی تقاضا بر عرضه به کمک کشف و تخمین سری زمانی متغیر¬های متاثر از آن در تاکسی های برخط
    سیدمحمد جلالی فریزهندی 1399
  73. اجرا و بهینه سازی مساله ی فروشنده ی دوره گرد برای سیستمهای pos بانکی با اعمال ترافیک شهری
    امیرحسین شاپوری 1398
  74. طراحی و اجرای سیستم تقسیم بندی مشتریان مبتنی بر محتوا برای شرکت شاتل
    محمدمهدی دارابی 1398
  75. تحلیل داده های مصرف برق جهت شناسایی الگوی مصرف مشترکان برق
    سعید اقاجانی کاسگری 1398
  76. ایجاد مدل سه بعدی از بنای گنبدی شکل با استفاده از حرکت ربات روی سطح آن
    محسن اشکانی چنارلق 1398
  77. طراحی و ساخت سنسور هوشمند برای غربالگری اولیه اتیسم در کودکان
    زبیر ابراهیمی 1398
  78. نقص در تداعی رفتار - اثر حلقه گمشده نقص پیش بینی در اختلال طیف اوتیسم
    حامد پورفنان 1398
  79. طراحی و ساخت سیستم تشخیص اتیسم از طریق پردازش صدای گریه‌ی کودک در شب
    مهیار عباسیان 1398
  80. شناسایی فریبکاری دانش آموزان در سیستم خودآموز هوشمند
    سمیه عرب یارمحمدی 1397
  81. تشخیص خلق با استفاده از ترکیب تحلیلی ویژگی های هیجانی و شخصیت برگرفته از سیگنالهای حرکتی صورت و پرسشنامه
    فوژان باباعلی 1397
  82. یادگیری از طریق مشاهدات محدود: کاربردی در بازی ایرهاکی
    حسام علیزاده تالارپشتی 1397
  83. استخراج خودکار مدل خلق کاربر بر مبنای مشخصات تصویری هیجان
    پیام جمعه یزدیان 1397
  84. طراحی روشی برای بررسی و تحلیل ترافیک شبکه داده بانکی
    میثم زارع زاده مهریزی 1397
  85. یادگیری جابجایی اجسام به کمک نمایش نحوه ی انجام آن در ربات چرخ انگشتی
    مهدی حسین زاده 1397
  86. طراحی الگوریتمی بر مبنای تابع پتانسیل برای طراحی مسیر سیستم چند رباتی گنبد نورد
    کورش نادری 1397
  87. یادگیری جابجایی ماهرانه اشیاء توسط ربات با بازوهای چرخ انگشتی
    محمدسینا پرستگاری 1397
  88. یک روش توسعه ای برای طراحی ربات چهارپا با بدن نرم
    آتوسا پارسا 1397
  89. به کارگیری یادگیری تقلیدی سطح بالا در ربات ایر-هاکی
    مهناز محمودیان 1397
  90. مکان یابی و تهیه نقشه سه بعدی به صورت همزمان توسط ربات پرنده Quadrotor‌
    مهدی دهقانی محمدآبادی 1397
  91. تنظیم پویای میزان دشواری بازی های کامپیوتری و تولید خودکار محتوا با استفاده از مدل سازی کاربر
    سجاد مولایی 1397
  92. ارائه ی یک سیستم خبره برای غربالگری کودکان کم توان ذهنی
    نیلوفر صمدزاده 1397
  93. ارائه الگوریتم مبتنی بر روش های یادگیری ماشین برای غربالگری کودکان اتیسم به کمک ربات طوطی نما
    ملیکا مقدس 1397
  94. ساخت بازی اندرویدی هوشمند برای ارزیابی و توان بخشی تعامل هیجانات در کودکان مبتلا به اتیسم
    عاطفه ایرانی 1397
  95. یادگیری تقلیدی سطح بالا به کمک ساختن مفاهیم بر اساس تاثیر اعمال در محیط
    سیدغلامحسین حاجی میرصادقی 1396
  96. مکان یابی و ناوبری هوایی از طریق همکاری ربات های هوایی و شبکه های حسگر بی سیم
    مجتبی فرمانی 1396
  97. باز شناخت چهره توسط پردازش تصاویر حرارتی
    وحید علی زاده 1396
  98. طراحی وساخت سیستمی برای شناسایی پارامترهای شبکه حمل و نقل در تقاطع ها با استفاده از روشهای پردازش تصویر
    احسان ناطقی نیا 1396
  99. بازنگری و بررسی قابلیت اعتمادو روایی سامانه خبره در تشخیص اختلال طیف در خود ماندگی کودکان 2 تا 6 سال
    مرضیه مهردادفر 1396
  100. آماده سازی و روایی یابی سیستم خبره جهت تشخیص اختلال کاستی توجه- بیش فعالی
    فاطمه بوربور 1396
  101. ارائه روشی برای استخراج خلق کاربر هنگام کار با رایانه
    مژگان هاشمیان 1396
  102. آماده سازی و اعتبار یابی سیستم خبره برای تشخیص کودکان آهسته گام
    ایدا کاظمی 1396
  103. ارزیابی تجربه ی کاربر در بازی های شناختی و استفاده از آن برای تولید محتوای بازی
    الهه ابوالحسنی شهرضا 1396
  104. طراحی وتحلیل الگوریتمی برای دسته بندی داده ها ی مکانی -زمانی حرکت و کاربردآن در تشخیص اتیسم
    سرور اختیاری امیری 1396
  105. طراحی اسباب بازی برای کودک مبتلا به اوتیستیک با رویکرد طراحی ترغیبی
    طاهره خدایاریان 1396
  106. ساخت و اعتبار یابی نظام خبره برای هدایت شغلی افراد آسیب شنوایی
    الناز نصرالله پور 1396
  107. سیستم کنترل توجه برای ربات های برده-ارباب در حضور تاخیر در ارتباط
    صونا قهرمانی 1396
  108. بازشناسی خودکار حالات چهره برای سامانه های آموزش هوشمند
    رحیم لطفی اذر 1396
  109. طراحی یک سیستم یادگیر بر اساس بستر جذب و Babbling برای یادگیری مفاهیم
    مصطفی اجل لوئیان 1396
  110. ارائه ی روشی برای بهبود بهروری بازپیکر بندی ربات های پودمانی با استفاده از پیکربندی های قطب
    پریسا پرهامی علمداری 1396
  111. طراحی و شبیه سازی سیستم جاذب گردابه ای در ربات های دیوار نورد
    مسعود رضاسلطانی 1396
  112. طراحی تجزیه و تحلیل تجربی و عددی نوعی بالون هوایی بر اساس شکل ماهی
    مهیار ملکی دلارستاقی 1396
  113. اثر بخشی بازی های رایانه ای شناختی کایلو بر بهبود حافظه کاری و عملکرد خواندن دانش آموزان دارای اختلال یادگیری در خواندن
    نسیم عظیمی 1396